Umiejętności
znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat B
obsługa CMS
montaż filmów na programach Final Cut Pro oraz Adobe Premiere
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
- media relations (Projekt Ekso)
- pisanie i dystrybuowanie informacji prasowych
- social media
- CMS
- organizacja wydarzenia "Prison Break Experiment" pod patronatem prof. Philipa Zimbardo
- pisanie i dystrybuowanie informacji prasowych
- social media
- CMS
- organizacja wydarzenia "Prison Break Experiment" pod patronatem prof. Philipa Zimbardo
koordynator PR
Młody Przedsiębiorca w nowoczesnym mieście
social media: prowadzenie fanpage’a programu (www.facebook.com/przedsiebiorcy)
- przygotowywanie wywiadów na kanał programu w serwisie YouTube (realizacja, montaż, publikacja)
- utrzymywanie relacji z mediami partnerskimi: Brief oraz Pierwszy Milion
- przygotowywanie wywiadów na kanał programu w serwisie YouTube (realizacja, montaż, publikacja)
- utrzymywanie relacji z mediami partnerskimi: Brief oraz Pierwszy Milion
Stażysta
- poszukiwanie informacji dla reporterów
(sporządzanie dokumentacji)
- nagrywanie setek
- tworzenie wizytówek
- zaznajomienie się z systemem informatycznym Faktów (dyski)
- obsługa programów: Fork, Final Cut oraz Octopus (podstawa)
- wykorzystanie pozyskanych umiejętności w realizacji własnych materiałów newsowych dla Faktów Online – nt. zjawiska spotted:
http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,80/spotted-czym-jest-jedno-z-najnowszych-zjawisk-w-internecie,308573.html
oraz Harlem Shake
http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,80/na-czym-polega-fenomen-harlem-shake,310070.html
(sporządzanie dokumentacji)
- nagrywanie setek
- tworzenie wizytówek
- zaznajomienie się z systemem informatycznym Faktów (dyski)
- obsługa programów: Fork, Final Cut oraz Octopus (podstawa)
- wykorzystanie pozyskanych umiejętności w realizacji własnych materiałów newsowych dla Faktów Online – nt. zjawiska spotted:
http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,80/spotted-czym-jest-jedno-z-najnowszych-zjawisk-w-internecie,308573.html
oraz Harlem Shake
http://fakty.tvn24.pl/fakty-ekstra,80/na-czym-polega-fenomen-harlem-shake,310070.html
wystawiono
Katarzyna to człowiek do zadań specjalnych. Pewna siebie, zdeterminowana. W pełni zorientowana na cel. Jedna z najbardziej ambitnych młodych reporterek, jakie poznałem. Z poczuciem humoru, ale i temperamentem. Interesują ją tematy społeczne. Nie jest mistrzynią dyplomacji, ale w świecie dziennikarstwa z pewnością o niej usłyszymy.
dziennikarz, reporter
UŚ TV
- przygotowanie newsów telewizyjnych
- montaż materiału audiowizualnego (newsy, spoty, materiały promocyjne) w programie Final Cut Pro oraz Adobe Premiere
- PR dla telewizji (eventy, social media)
- poszerzanie współpracy Telewizji z innymi mediami (m.in. z Cinema City – autorski projekt Kanapy Filmowej – programu o filmie dla studentów: http://telewizja.us.edu.pl/material/2013/04/kanapa_filmowa_1
- prowadzenie oraz wydawanie Informacji UŚ TV
- montaż materiału audiowizualnego (newsy, spoty, materiały promocyjne) w programie Final Cut Pro oraz Adobe Premiere
- PR dla telewizji (eventy, social media)
- poszerzanie współpracy Telewizji z innymi mediami (m.in. z Cinema City – autorski projekt Kanapy Filmowej – programu o filmie dla studentów: http://telewizja.us.edu.pl/material/2013/04/kanapa_filmowa_1
- prowadzenie oraz wydawanie Informacji UŚ TV
redaktor
Radio Egida
Stanowisko: Redaktor radiowy (praca w charakterze wolontariatu)
październik 2009 – czerwiec 2010 – Redakcja Publicystyczna oraz
Redakcja Wiadomości
czerwiec 2010 – wrzesień 2012 – Pasmo Prezenterskie oraz Audycja
Autorska („Hit czy Kit?”)
wrzesień 2012 – marzec 2013 – Audycja Technologiczna
„Technologie. Trochę techniki i student
wie”
październik 2009 – czerwiec 2010 – Redakcja Publicystyczna oraz
Redakcja Wiadomości
czerwiec 2010 – wrzesień 2012 – Pasmo Prezenterskie oraz Audycja
Autorska („Hit czy Kit?”)
wrzesień 2012 – marzec 2013 – Audycja Technologiczna
„Technologie. Trochę techniki i student
wie”
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?