Umiejętności
Content Marketing
Digital Marketing
Marketing
Mentoring
Social Media Marketing
marketing produktu
Corporate Communication
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
PROFIL ZAWODOWY
Wieloletnia praktyka zawodowa zdobyta w firmie o kapitale zagranicznym, na stanowiskach w Dziale Marketingu. Doświadczenie we wdrażaniu projektów komunikacyjnych (np. budowa serwisu informacyjnego on-line), badawczych (np. postrzeganie marki, satysfakcji klienta), wprowadzaniu rozwiązań na rynek (np. wprowadzenie rozwiązań UMTS) oraz kreowaniu wartości dodanej dla klientów.
Główne obowiązki:
● Zarządzanie zespołem 8 specjalistów
● Udział w opracowywaniu strategii biznesowej branży
● Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
● Komunikacja wewnętrzna (np. intranet, newsletter, spotkania dla pracowników, komunikacja podczas połączeń firm, uruchomienie komunikatorów internetowych pomiędzy oddziałami firmy)
● Komunikacja zewnętrzna (np. kwartalnik dla klientów, serwis internetowy, newsletter dla klientów, eventy i seminaria dla klientów)
● Planowanie i zakup mediów (m.in. drukowane, internet)
● Utrzymywanie relacji z mediami
● Projekty sponsorskie (sport, kultura, nauka)
● Realizacja projektów marketingowych z klientami (np. cykl wykładów z TP SA, Kongres Technologiczny z Polkomtel)
● Planowanie i realizacja badań na potrzeby branży
Wieloletnia praktyka zawodowa zdobyta w firmie o kapitale zagranicznym, na stanowiskach w Dziale Marketingu. Doświadczenie we wdrażaniu projektów komunikacyjnych (np. budowa serwisu informacyjnego on-line), badawczych (np. postrzeganie marki, satysfakcji klienta), wprowadzaniu rozwiązań na rynek (np. wprowadzenie rozwiązań UMTS) oraz kreowaniu wartości dodanej dla klientów.
Główne obowiązki:
● Zarządzanie zespołem 8 specjalistów
● Udział w opracowywaniu strategii biznesowej branży
● Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
● Komunikacja wewnętrzna (np. intranet, newsletter, spotkania dla pracowników, komunikacja podczas połączeń firm, uruchomienie komunikatorów internetowych pomiędzy oddziałami firmy)
● Komunikacja zewnętrzna (np. kwartalnik dla klientów, serwis internetowy, newsletter dla klientów, eventy i seminaria dla klientów)
● Planowanie i zakup mediów (m.in. drukowane, internet)
● Utrzymywanie relacji z mediami
● Projekty sponsorskie (sport, kultura, nauka)
● Realizacja projektów marketingowych z klientami (np. cykl wykładów z TP SA, Kongres Technologiczny z Polkomtel)
● Planowanie i realizacja badań na potrzeby branży
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Oracle HUB
Celem grupy jest stworzenie sprawnej platformy komunikacyjnej dla specjalistów IT zainteresowanych technologią Oracle. Grupa zapewnia stały dostęp do informacji o organizowanych szkoleniach Oracle.
Tele Praca
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy dotyczącą telepracy. Zostały określone między innymi sposoby zatrudniania telepracowników, ich prawa oraz obowiązki pracodawcy.