Katarzyna Pilarska

Marketing | Digital strategy | B2B communications, Oracle Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Digital Marketing Marketing Mentoring Social Media Marketing marketing produktu Corporate Communication

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Oracle
Corporate Communications Director Central Eastern Europe & Russia
Siemens Sp. z o.o.
Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej
PROFIL ZAWODOWY

Wieloletnia praktyka zawodowa zdobyta w firmie o kapitale zagranicznym, na stanowiskach w Dziale Marketingu. Doświadczenie we wdrażaniu projektów komunikacyjnych (np. budowa serwisu informacyjnego on-line), badawczych (np. postrzeganie marki, satysfakcji klienta), wprowadzaniu rozwiązań na rynek (np. wprowadzenie rozwiązań UMTS) oraz kreowaniu wartości dodanej dla klientów.
Główne obowiązki:
● Zarządzanie zespołem 8 specjalistów
● Udział w opracowywaniu strategii biznesowej branży
● Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
● Komunikacja wewnętrzna (np. intranet, newsletter, spotkania dla pracowników, komunikacja podczas połączeń firm, uruchomienie komunikatorów internetowych pomiędzy oddziałami firmy)
● Komunikacja zewnętrzna (np. kwartalnik dla klientów, serwis internetowy, newsletter dla klientów, eventy i seminaria dla klientów)
● Planowanie i zakup mediów (m.in. drukowane, internet)
● Utrzymywanie relacji z mediami
● Projekty sponsorskie (sport, kultura, nauka)
● Realizacja projektów marketingowych z klientami (np. cykl wykładów z TP SA, Kongres Technologiczny z Polkomtel)
● Planowanie i realizacja badań na potrzeby branży

Edukacja

Logo
strategie marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
KOBIETY PO 30-STCE
KOBIETY PO 30-STCE
Grupa dla kobiet dojrzałych.
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Oracle HUB
Oracle HUB
Celem grupy jest stworzenie sprawnej platformy komunikacyjnej dla specjalistów IT zainteresowanych technologią Oracle. Grupa zapewnia stały dostęp do informacji o organizowanych szkoleniach Oracle.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tele Praca
Tele Praca
Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu pracy dotyczącą telepracy. Zostały określone między innymi sposoby zatrudniania telepracowników, ich prawa oraz obowiązki pracodawcy.
Zarządzanie Talentami
Zarządzanie Talentami
Wymiana wiedzy, poglądów i doświadczeń na temat Zarządzania Talentami.