Umiejętności
Prawo jazdy kategorii B
• Bardzo dobra znajomość programów MS Office, Internet i poczta elektroniczna
zdolności organizacyjne, obiektywna i analityczna ocena sytuacji, komunikatywność, dyspozycyjność.
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Projekt Manager
Ringier Axel Springer Polska Sp. Z o.o.
Odpowiedzialność za:
- organizacja i realizacja projektów eventowych
- tworzenie, prezentacja ofert eventowych
- pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
- negocjacje z Klientami i podwykonawcami
- przygotowywanie kosztorysów
- stały kontakt z klientem na etapie przygotowania i realizacji eventu,
- koordynacja pracy podwykonawców (obiekty konferencyjne, ekipy techniczne, studia graficzne
- współpraca i tworzenie dodatku kongresowego dedykowanego jednemu z Wydarzeń – Kongres Regionów we Wrocławiu. Nadzór nad przygotowaniem, akceptacją materiałów u Klienta.
- współpraca z działami wspierającymi sprzedaż produktów: redakcje tytułów prasowych Wydawnictwa, dział marketingu, dział graficzny.
- przygotowywanie umów sponsorskich oraz protokołów zdawczych z poprawnego wykonania tych umów
Odpowiedzialność za:
- organizacja i realizacja projektów eventowych
- tworzenie, prezentacja ofert eventowych
- pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
- negocjacje z Klientami i podwykonawcami
- przygotowywanie kosztorysów
- stały kontakt z klientem na etapie przygotowania i realizacji eventu,
- koordynacja pracy podwykonawców (obiekty konferencyjne, ekipy techniczne, studia graficzne
- współpraca i tworzenie dodatku kongresowego dedykowanego jednemu z Wydarzeń – Kongres Regionów we Wrocławiu. Nadzór nad przygotowaniem, akceptacją materiałów u Klienta.
- współpraca z działami wspierającymi sprzedaż produktów: redakcje tytułów prasowych Wydawnictwa, dział marketingu, dział graficzny.
- przygotowywanie umów sponsorskich oraz protokołów zdawczych z poprawnego wykonania tych umów
Specjalista ds. kluczowych klientów
Dział B2C, miesięcznika Villa
Specjalista ds. kluczowych klientów
Odpowiedzialność za:
- pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów
- przygotowywanie ofert, prezentacji handlowych
- współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR
- sprzedaż powierzchni reklamowych w miesięczniku Villa i na portalu firmowym
- pozyskiwanie sponsorów na eventy firmowe
Specjalista ds. konferencji (2002-2003) Dział Szkoleń i Konferencji
Odpowiedzialność za:
- pozyskiwanie sponsorów na konferencje i debaty
- pozyskiwanie uczestników na konferencje
- współorganizowanie konferencji, debat , forów ekspertów
Specjalista ds. sprzedaży (1999-2002) Dział Sprzedaży „ TELEINFO”,
„Świat Telekomunikacji” , Raport TELEINFO 500”
Odpowiedzialność za:
- sprzedaż powierzchni reklamowych
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
- współpraca z agencjami reklamowymi
Specjalista ds. kluczowych klientów
Odpowiedzialność za:
- pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów
- przygotowywanie ofert, prezentacji handlowych
- współpraca z agencjami reklamowymi i agencjami PR
- sprzedaż powierzchni reklamowych w miesięczniku Villa i na portalu firmowym
- pozyskiwanie sponsorów na eventy firmowe
Specjalista ds. konferencji (2002-2003) Dział Szkoleń i Konferencji
Odpowiedzialność za:
- pozyskiwanie sponsorów na konferencje i debaty
- pozyskiwanie uczestników na konferencje
- współorganizowanie konferencji, debat , forów ekspertów
Specjalista ds. sprzedaży (1999-2002) Dział Sprzedaży „ TELEINFO”,
„Świat Telekomunikacji” , Raport TELEINFO 500”
Odpowiedzialność za:
- sprzedaż powierzchni reklamowych
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych
- współpraca z agencjami reklamowymi
Szkolenia i kursy
2007 Szkolenie dotyczące wskaźników mediowych
2007 Sytuacja na rynku mediów
2005 Szkolenia z Technik Sprzedaży „ Etapy procesu sprzedaży”, „ Obiekcje i Cena „
2004 Szkolenie reklamowo – mediowe
2002 Obsługa systemu CRM
2000 Etykieta w biznesie
1999 Sales Skills School – techniki sprzedaży
2007 Sytuacja na rynku mediów
2005 Szkolenia z Technik Sprzedaży „ Etapy procesu sprzedaży”, „ Obiekcje i Cena „
2004 Szkolenie reklamowo – mediowe
2002 Obsługa systemu CRM
2000 Etykieta w biznesie
1999 Sales Skills School – techniki sprzedaży
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie.
Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
warszawska szkoła języka chińskiego NAN JING
dla wszystkich chcących się nauczyć i uczących się języka chińskiego
Zapraszam do warszawskiej szkoły języka chińskiego, specjalizującej się tylko w jego nauce.
W naszej ofercie znajdziecie