Doświadczenie zawodowe
Kupiec / Buyer
- budowanie i wdrażanie strategii zakupowej dla kategorii usług profesjonalnych
(ze szczególnym uwzględnieniem obszarów sprzedaży i zasobów ludzkich, obecnie- marketingu BTL)
- samodzielne projektowanie i realizacja procesów zakupowych w zakresie: pracy tymczasowej, szkoleń produkcyjnych i nieprodukcyjnych, presellingu, merchandisingu, organizacji eventów, incentive, programów konsumenckich, obsługi agencji marketingowych, usług consultingowych, insight i innych
- kreowanie we współpracy z biznesem nowych rozwiązań i modelów działania optymalizujących pracę i koszty
- tworzenie specyfikacji zakupowej oraz kryteriów selekcji i wyboru dostawców
- profesjonalne i skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych z dostawcami, w tym negocjowanie warunków oraz zawieranie umów o współpracy
- budowanie trwałych, partnerskich relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
- uczestnictwo we wdrożeniu oraz regularna praca z system klasy ERP
(ze szczególnym uwzględnieniem obszarów sprzedaży i zasobów ludzkich, obecnie- marketingu BTL)
- samodzielne projektowanie i realizacja procesów zakupowych w zakresie: pracy tymczasowej, szkoleń produkcyjnych i nieprodukcyjnych, presellingu, merchandisingu, organizacji eventów, incentive, programów konsumenckich, obsługi agencji marketingowych, usług consultingowych, insight i innych
- kreowanie we współpracy z biznesem nowych rozwiązań i modelów działania optymalizujących pracę i koszty
- tworzenie specyfikacji zakupowej oraz kryteriów selekcji i wyboru dostawców
- profesjonalne i skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych z dostawcami, w tym negocjowanie warunków oraz zawieranie umów o współpracy
- budowanie trwałych, partnerskich relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
- uczestnictwo we wdrożeniu oraz regularna praca z system klasy ERP
Manager ds. Sprzedaży
Progres HR
- aktywna sprzedaż usług HR dla Klientów instytucjonalnych – samodzielne budowanie portfolio klientów i odpowiedzialność za realizację targetów w powierzonych oddziałach (budowanie pozytywnych i partnerskich relacji, prospekcja rynku, analiza konkurencji, trendów, potrzeb klientów, prowadzenie spotkań handlowych, przygotowywanie i prezentacja oferty, negocjacje handlowe)
- tworzenie, monitorowanie i raportowanie celów i wyników finansowych bezpośrednio do zarządu firmy
- współudział w budowaniu know – how firmy Progres HR, wdrażanie standardów pracy i obsługi Klienta oraz Kandydata, przygotowanie merytoryczne ofert handlowych
- kreatywne doradztwo w sektorze B2B mające na celu optymalizację procesów
i kosztów związanych z zatrudnieniem
- tworzenie rozwiązań zmniejszających rotację pracowników i poziom absencji
- budowanie efektywnych systemów motywacyjnych dla kontrahentów
- prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji od poziomu operacyjnego do poziomu Top Managment oraz koordynacja i nadzór nad procesami zleconymi podległym oddziałom (tworzenie profili stanowisk, budowanie zakresów kompetencji, obowiązków i odpowiedzialności, budowanie i wykorzystywanie narzędzi rekrutacji i selekcji (w tym: rekrutacja grupowa, projekty rekrutacji masowych))
- udział w budowaniem i rozwijaniu zespołów
- wsparcie merytoryczne zespołów w podległych oddziałach
- tworzenie pozytywnego wizerunku kontrahentów wśród obecnych i potencjalnych pracowników oraz budowanie PR firmy na rynku
- monitoring trendów na rynku pracy
- tworzenie, monitorowanie i raportowanie celów i wyników finansowych bezpośrednio do zarządu firmy
- współudział w budowaniu know – how firmy Progres HR, wdrażanie standardów pracy i obsługi Klienta oraz Kandydata, przygotowanie merytoryczne ofert handlowych
- kreatywne doradztwo w sektorze B2B mające na celu optymalizację procesów
i kosztów związanych z zatrudnieniem
- tworzenie rozwiązań zmniejszających rotację pracowników i poziom absencji
- budowanie efektywnych systemów motywacyjnych dla kontrahentów
- prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji od poziomu operacyjnego do poziomu Top Managment oraz koordynacja i nadzór nad procesami zleconymi podległym oddziałom (tworzenie profili stanowisk, budowanie zakresów kompetencji, obowiązków i odpowiedzialności, budowanie i wykorzystywanie narzędzi rekrutacji i selekcji (w tym: rekrutacja grupowa, projekty rekrutacji masowych))
- udział w budowaniem i rozwijaniu zespołów
- wsparcie merytoryczne zespołów w podległych oddziałach
- tworzenie pozytywnego wizerunku kontrahentów wśród obecnych i potencjalnych pracowników oraz budowanie PR firmy na rynku
- monitoring trendów na rynku pracy
Branch Manager; Konsultant ; Konsultant ds. rekrutacji
- aktywna sprzedaż usług HR dla Klientów instytucjonalnych i budowanie pozytywnych i partnerskich relacji z Klientami
- tworzenie, monitorowanie i raportowanie celów i wyników finansowych agencji
- praca ze wskaźnikami efektywności sprzedaży i procesów
- zarządzanie agencją w Gorzowie pod względem organizacyjnym, administracyjnym i finansowym (od marca 2009 r.)
- budowanie zespołu i coaching konsultantów ds. pracy tymczasowej i rekrutacji
- utrzymywanie najwyższych standardów obsługi Klienta i świadczonych usług
w obszarze rekrutacji i selekcji pracowników
- samodzielna realizacja projektów oraz nadzór nad procesami rekrutacji realizowanymi przez oddział
- pełna obsługa kadrowa i administracyjna pracowników tymczasowych
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy Manpower na lokalnym rynku (m. in.: kontakty z urzędami, mediami) oraz wizerunku kontrahentów
- tworzenie, monitorowanie i raportowanie celów i wyników finansowych agencji
- praca ze wskaźnikami efektywności sprzedaży i procesów
- zarządzanie agencją w Gorzowie pod względem organizacyjnym, administracyjnym i finansowym (od marca 2009 r.)
- budowanie zespołu i coaching konsultantów ds. pracy tymczasowej i rekrutacji
- utrzymywanie najwyższych standardów obsługi Klienta i świadczonych usług
w obszarze rekrutacji i selekcji pracowników
- samodzielna realizacja projektów oraz nadzór nad procesami rekrutacji realizowanymi przez oddział
- pełna obsługa kadrowa i administracyjna pracowników tymczasowych
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy Manpower na lokalnym rynku (m. in.: kontakty z urzędami, mediami) oraz wizerunku kontrahentów
Szkolenia i kursy
Proces sprzedaży - usługa perm
Proces sprzedaży - usługa temp
Efektywny proces rekrutacji
Doświadczenia Kandydata
Proces sprzedaży - usługa temp
Efektywny proces rekrutacji
Doświadczenia Kandydata
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zakupy
Inne
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Blog Sebastian Sauter Szkolenia i Rozwój
Mój blog to inspiracja dla managerów, trenerów, przedsiębiorców i tych którzy lubią się rozwijać.
Polskie Forum HR
Polskie Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej) powstało w 2002 roku z inicjatywy wiodących firm z branży agencji zatrudnienia działających według najwyższych standardów etycznych.
Od