Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Currenda,
Prawo jazdy kat.B (czynne)
NAVISION – zakupy, sprzedaż, łańcuch logistyczny - biegle;
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik biura
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, przygotowywanie procedur obowiązujących dla wszelkich czynności biurowych,przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz pisma urzędowe, planowanie, organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników, nadzorowanie przepływem korespondencji oraz archiwum biura, kontrola wydatków biurowych, nadzór nad pracami konserwatorskimi i porządkowymi, organizacja i nadzór zaopatrzenia biura w materiały, urządzenia biurowe, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, pełnienie nadzoru nad prowadzeniem spraw osobowych, tj. rekrutacji, rozmieszczenia, fluktuacji, kadr, nagradzania i karania pracowników oraz prowadzenie akt i dokumentów pracowniczych, uczestniczenie w zebraniach zarządu firmy
Specjalista ds.logistyki i realizacji zamówień
Analiza planów produkcyjnych pod kątem potrzeb materiałowych, koordynowanie przepływu materiałów i surowców produkcyjnych w firmie, współpraca z dostawcami w zakresie realizacji zamówień i transportu, obsługa zamówień związanych z zakupem materiałów produkcyjnych i pośrednio produkcyjnych, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności stosowanych procesów; prowadzenie statystyk i raportów związanych z przepływem materiałów, kompleksowa obsługa klienta, współpraca z magazynem, wystawianie dowodów dostawczych, zamówień i dokumentów produkcyjnych i transportowych
Księgowa
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej , sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej, kontrola formalna i merytoryczna dokumentów.
Praca z systemem NAVISION.
Praca z systemem NAVISION.
Pracownik biurowy- stażysta
Sąd Rejonowy w Wyszkowie
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym protokołowanie sesji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych CURRENDA, przygotowywanie sesji, wykonywanie prac administracyjno-biurowych, wykonywanie zarządzeń, wysyłanie i podkładanie korespondencji.
Szkolenia i kursy
Pracownik administracyjno-biurowy z podstawami kadr i płac
Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego Excel w pracy biurowej
Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego Excel w pracy biurowej
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Jogging, fotografia,