Umiejętności
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
umiejętność pracy w zespole
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy
Umiejętności wykonywania pomiarów i analiz fizyko - chemicznych żywności
wiedza z zakresu przetwórstwa mleka i żywienia człowieka
umiejętność pracy i zarządzania pod presją
umiejętność wykonywania badań mikrobiologicznych
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Visual Merchandiser
nadzorowanie oraz odpowiedzialność za wdrażanie standardów i zasad VM w salonach,
planowanie, koordynacja i realizacja działań wizerunkowych,
wspieranie Regionalnych Kierowników Sprzedaży i Managerów Salonów w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych,
profesjonalna analiza wyników na podstawie raportów sprzedaży dostosowywana do prezentacji produktu,
przeprowadzanie szkoleń dla VM i Managerów sklepów z różnych aspektów związanych z Visual Mechandisingiem,
koordynacja otwarć salonów nowych i po renowacji w Polsce oraz zagranicą
tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
projektowanie i przygotowywanie ekspozycji produktów pod kątem obecnych trendów a także współtworzenie instrukcji VM,
bieżące raportowanie stanu VM w salonach,
analiza zapasów i kontrola dopełnienia asortymentu w salonach
planowanie, koordynacja i realizacja działań wizerunkowych,
wspieranie Regionalnych Kierowników Sprzedaży i Managerów Salonów w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych,
profesjonalna analiza wyników na podstawie raportów sprzedaży dostosowywana do prezentacji produktu,
przeprowadzanie szkoleń dla VM i Managerów sklepów z różnych aspektów związanych z Visual Mechandisingiem,
koordynacja otwarć salonów nowych i po renowacji w Polsce oraz zagranicą
tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
projektowanie i przygotowywanie ekspozycji produktów pod kątem obecnych trendów a także współtworzenie instrukcji VM,
bieżące raportowanie stanu VM w salonach,
analiza zapasów i kontrola dopełnienia asortymentu w salonach
Regionalny Kierownik ds. Visual Merchandisingu Polska Północna
kontrola sklepów pod kątem zachowania standardów i zasad VM,
aktywny udział w otwarciach sklepów nowych i po renowacji,
wspieranie Area Managerów i Kierowników Sklepu w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych.
badanie konkurencji z branży handlowej na obecnym rynku oraz analiza jej trendów,
profesjonalna analiza wyników sprzedażowych dostosowywana do prezentacji produktu,
prowadzenie szkoleń VM w Polsce i za granicą (kraje partnerskie),
tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
współtworzenie instrukcji VM; przygotowywanie samodzielnych aranżacji,
współpraca marketingowa z Showroomem
aktywny udział w otwarciach sklepów nowych i po renowacji,
wspieranie Area Managerów i Kierowników Sklepu w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych.
badanie konkurencji z branży handlowej na obecnym rynku oraz analiza jej trendów,
profesjonalna analiza wyników sprzedażowych dostosowywana do prezentacji produktu,
prowadzenie szkoleń VM w Polsce i za granicą (kraje partnerskie),
tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
współtworzenie instrukcji VM; przygotowywanie samodzielnych aranżacji,
współpraca marketingowa z Showroomem
Kierownik sklepu
kompleksowe zarządzanie ekipą i sklepem;
odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki handlowe,
codzienna weryfikacja targetów sprzedaży i ich realizacji,
komunikacja ze strukturami international firmy;
nadzór nad dokumentacją sklepu;
prowadzenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta;
rekrutacja nowych pracowników, szkolenie i wdrażanie pracowników,
coaching, motywowanie, delegowanie zadań pracownikom w obrębie danego stanowiska;
tworzenie harmonogramu pracy zgodnego z zasadami Prawa Pracy;
analiza raportów sprzedaży,
odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki handlowe,
codzienna weryfikacja targetów sprzedaży i ich realizacji,
komunikacja ze strukturami international firmy;
nadzór nad dokumentacją sklepu;
prowadzenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta;
rekrutacja nowych pracowników, szkolenie i wdrażanie pracowników,
coaching, motywowanie, delegowanie zadań pracownikom w obrębie danego stanowiska;
tworzenie harmonogramu pracy zgodnego z zasadami Prawa Pracy;
analiza raportów sprzedaży,
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.