Katarzyna Patoła

Regionalny Kierownik ds. Visual Merchandisingu Polska Północna , Promod Polska sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja umiejętność pracy w zespole wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy Umiejętności wykonywania pomiarów i analiz fizyko - chemicznych żywności wiedza z zakresu przetwórstwa mleka i żywienia człowieka umiejętność pracy i zarządzania pod presją umiejętność wykonywania badań mikrobiologicznych

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LPP
Regionalny Visual Merchandiser
 nadzorowanie oraz odpowiedzialność za wdrażanie standardów i zasad VM w salonach,
 planowanie, koordynacja i realizacja działań wizerunkowych,
 wspieranie Regionalnych Kierowników Sprzedaży i Managerów Salonów w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych,
 profesjonalna analiza wyników na podstawie raportów sprzedaży dostosowywana do prezentacji produktu,
 przeprowadzanie szkoleń dla VM i Managerów sklepów z różnych aspektów związanych z Visual Mechandisingiem,
 koordynacja otwarć salonów nowych i po renowacji w Polsce oraz zagranicą
 tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
 projektowanie i przygotowywanie ekspozycji produktów pod kątem obecnych trendów a także współtworzenie instrukcji VM,
 bieżące raportowanie stanu VM w salonach,
 analiza zapasów i kontrola dopełnienia asortymentu w salonach
Promod
Regionalny Kierownik ds. Visual Merchandisingu Polska Północna
 kontrola sklepów pod kątem zachowania standardów i zasad VM,
 aktywny udział w otwarciach sklepów nowych i po renowacji,
 wspieranie Area Managerów i Kierowników Sklepu w uzyskiwaniu pozytywnych wyników sprzedażowych.
 badanie konkurencji z branży handlowej na obecnym rynku oraz analiza jej trendów,
 profesjonalna analiza wyników sprzedażowych dostosowywana do prezentacji produktu,
 prowadzenie szkoleń VM w Polsce i za granicą (kraje partnerskie),
 tworzenie indywidualnych rozwiązań z zakresu merchandisingu w celu zwiększenia sprzedaży,
 współtworzenie instrukcji VM; przygotowywanie samodzielnych aranżacji,
 współpraca marketingowa z Showroomem
Inditex
Kierownik sklepu
kompleksowe zarządzanie ekipą i sklepem;
odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki handlowe,
 codzienna weryfikacja targetów sprzedaży i ich realizacji,
 komunikacja ze strukturami international firmy;
nadzór nad dokumentacją sklepu;
prowadzenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta;
 rekrutacja nowych pracowników, szkolenie i wdrażanie pracowników,
 coaching, motywowanie, delegowanie zadań pracownikom w obrębie danego stanowiska;
 tworzenie harmonogramu pracy zgodnego z zasadami Prawa Pracy;
analiza raportów sprzedaży,
Promod
Zastępca Kierownika Sklepu
zarządzanie zespołem;
nadzór nad dokumentacją sklepu;
obsługa klienta;
rekrutacja nowych pracowników;
szkolenie pracowników w zakresie sprzedaży i visual merchandisingu;
 tworzenie harmonogramu pracy zgodnego z zasadami Prawa Pracy;

Edukacja

Logo
Technologia Żywności i Żywienie Człowieka, magisterskie
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.