Umiejętności
Budżetowanie
Content Marketing
Copywriting
Digital Marketing
E-commerce
Redagowanie
Internet
Analiza rynku
Media
relacje z mediami
Zarządzanie produktem
Public Relations
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
E-marketing Strategy
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu marketingu
- planowanie i realizacja działań promocyjnych dla produktów (marketing 360°)
- współpraca z kupcami, kontrahentami, partnerami
- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi (zarządzanie serwisami, profilami na FB, e-księgarnią; planowanie i nadzór nad: SEO, content marketing, e-mail marketing dla wydawnictwa i dla produktów wydawniczych)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR
- organizowanie eventów (targi książki, spotkania autorskie, etc.)
- planowanie i nadzór nad budżetem działu; raportowanie bezpośrednio do Zarządu
- współpraca z kupcami, kontrahentami, partnerami
- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi (zarządzanie serwisami, profilami na FB, e-księgarnią; planowanie i nadzór nad: SEO, content marketing, e-mail marketing dla wydawnictwa i dla produktów wydawniczych)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR
- organizowanie eventów (targi książki, spotkania autorskie, etc.)
- planowanie i nadzór nad budżetem działu; raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Główny Specjalista ds. Marketingu i PR
Zarządzanie Działem Marketingu i PR:
- zarządzanie zespołem Działu
- planowanie i realizacja krótko- i długoterminowych projektów B2B
- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi oraz e-commerce (zarządzanie serwisami i e-sklepami, planowanie i nadzór nad: SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing dla marek targetmarketing.pl i pressinfo.pl)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR i komunikacji wewnętrznej
- współpraca z partnerami biznesowymi oraz podmiotami zewnętrznymi
- zarządzanie i kształtowanie brandów w ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju Produktów
- analizy rynkowe
- nadzór nad budżetem Działu
- raportowanie bezpośrednio do Zarządu
- zarządzanie zespołem Działu
- planowanie i realizacja krótko- i długoterminowych projektów B2B
- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi oraz e-commerce (zarządzanie serwisami i e-sklepami, planowanie i nadzór nad: SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing dla marek targetmarketing.pl i pressinfo.pl)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR i komunikacji wewnętrznej
- współpraca z partnerami biznesowymi oraz podmiotami zewnętrznymi
- zarządzanie i kształtowanie brandów w ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju Produktów
- analizy rynkowe
- nadzór nad budżetem Działu
- raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Junior Product Manager
Produkty:
- tworzenie nowych produktów „od pomysłu do sprzedaży” – opracowywanie koncepcji produktów, współpraca z autorami, redaktorami, grafikami, operatorami DTP, drukarniami i magazynami, koordynacja procesu produkcji
Sprzedaż:
- w ścisłej współpracy z działem sprzedaży – opracowywanie planów sprzedaży, dobór i wdrażanie kanałów sprzedaży do linii produktów, nadzorowanie wyników sprzedaży
- tworzenie i zarządzanie poligraficznymi materiałami wsparcia sprzedaży (ulotki, plakaty itd.)
Marketing:
- w ścisłej współpracy z działem marketingu – współtworzenie planów akcji marketingowych, także internetowych (e-ML, SEM), nadzór, analiza i optymalizacja działań
- zarządzanie produktową stroną internetową, zasilanie treściami z wykorzystywaniem narzędzi SEM
- tworzenie nowych produktów „od pomysłu do sprzedaży” – opracowywanie koncepcji produktów, współpraca z autorami, redaktorami, grafikami, operatorami DTP, drukarniami i magazynami, koordynacja procesu produkcji
Sprzedaż:
- w ścisłej współpracy z działem sprzedaży – opracowywanie planów sprzedaży, dobór i wdrażanie kanałów sprzedaży do linii produktów, nadzorowanie wyników sprzedaży
- tworzenie i zarządzanie poligraficznymi materiałami wsparcia sprzedaży (ulotki, plakaty itd.)
Marketing:
- w ścisłej współpracy z działem marketingu – współtworzenie planów akcji marketingowych, także internetowych (e-ML, SEM), nadzór, analiza i optymalizacja działań
- zarządzanie produktową stroną internetową, zasilanie treściami z wykorzystywaniem narzędzi SEM
Account Executive
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, prace copywriterskie, etc.
Szkolenia i kursy
2002- dyplom rocznego studium Public Relations w Business School w Warszawie
„Rozwój własny. Efektywność i satysfakcja” 2013
„Nowe technologie w działalności wydawniczej” 2012
„Strategie marketingowe i planowanie wzrostu sprzedaży” 2011
„Komunikacja i zarządzanie markami” 2010
„Marketing narzędziem budującym lojalność klientów” 2010
„Rozwój własny. Efektywność i satysfakcja” 2013
„Nowe technologie w działalności wydawniczej” 2012
„Strategie marketingowe i planowanie wzrostu sprzedaży” 2011
„Komunikacja i zarządzanie markami” 2010
„Marketing narzędziem budującym lojalność klientów” 2010
Edukacja
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 110280563
Varnish cache server
Zainteresowania
Literatura
Zjawiska i przemiany społeczne
Ssaki morskie
Sztuki walki
Zjawiska i przemiany społeczne
Ssaki morskie
Sztuki walki
Inne
Ukończona szkoła muzyczna I stopnia w Warszawie
1999 - 2002 - zawodniczka klubu Kick- Boxerskiego
1999 - 2002 - zawodniczka klubu Kick- Boxerskiego
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj