Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Sporządzanie projektów dotyczących promocji sprzedaży, rozliczenia promocji, pisanie raportów, ewidencja budżetu, współpraca z Radcą Prawnym, weryfikacja umów pod względem formalnym, administrowanie bazą kontrahentów oraz systemem mobilnym, współpraca z agencjami reklamowymi, bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz kierownikami handlowymi, sporządzanie umów i porozumień handlowych, współpraca z ogólnopolskimi sieciami handlowymi,
Praktyka
Bieżąca pomoc przy sporządzaniu raportów związanych z działalnością handlową spółki, ewidencja wyposażenia działu sprzedaży, przygotowywanie korespondencji.
Szkolenia i kursy
Blue Ocean Strategy - Innovatika - sierpień 2010r.
Podstawy zarządzania projektami - MT&DC - kwiecień 2010r.
Skuteczna komunikacja - Alex Barszczewski - marzec 2010r.
KAM-2-Trade czyli skuteczny Trade Marketing - Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - marzec 2010r.
Techniki Sprzedaży - Lubelska Szkoła Biznesu
21.10 - 05.11.2006r.
Seminarium podatkowe „Podatkowe techniki planowania wydatków marketingowych” zorganizowane przez PricewaterhouseCoopers –Dział doradztwa podatkowego;
Podstawy zarządzania projektami - MT&DC - kwiecień 2010r.
Skuteczna komunikacja - Alex Barszczewski - marzec 2010r.
KAM-2-Trade czyli skuteczny Trade Marketing - Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - marzec 2010r.
Techniki Sprzedaży - Lubelska Szkoła Biznesu
21.10 - 05.11.2006r.
Seminarium podatkowe „Podatkowe techniki planowania wydatków marketingowych” zorganizowane przez PricewaterhouseCoopers –Dział doradztwa podatkowego;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.