Katarzyna Galińska

Trade Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Kierownik Trade Marketingu ds. rynku niezależnego
Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Junior Trade Marketing Manager
Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Koordynator Wsparcia Sprzedaży ds. LSO
Kompania Piwowarska S.A.
Specjalista Regionalnego Trade Marketingu ds. Aktywacji Marek Mainstream
Perła-Browary Lubelskie
Starszy Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Sporządzanie projektów dotyczących promocji sprzedaży, rozliczenia promocji, pisanie raportów, ewidencja budżetu, współpraca z Radcą Prawnym, weryfikacja umów pod względem formalnym, administrowanie bazą kontrahentów oraz systemem mobilnym, współpraca z agencjami reklamowymi, bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz kierownikami handlowymi, sporządzanie umów i porozumień handlowych, współpraca z ogólnopolskimi sieciami handlowymi,
Telewizja Polska S.A.
Praktyka
Pomoc na każdym etapie pracy Wydziału Reklamy i Marketingu, począwszy od rozmów z potencjalnymi reklamodawcami i sponsorami, przez badanie oglądalności, kontrolę, nadzór prawny, planowanie emisji reklam, sprzedaż czasu antenowego, produkcja filmów reklamowych.
Perła-Browary Lubelskie
Praktyka
Bieżąca pomoc przy sporządzaniu raportów związanych z działalnością handlową spółki, ewidencja wyposażenia działu sprzedaży, przygotowywanie korespondencji.

Szkolenia i kursy

Blue Ocean Strategy - Innovatika - sierpień 2010r.
Podstawy zarządzania projektami - MT&DC - kwiecień 2010r.
Skuteczna komunikacja - Alex Barszczewski - marzec 2010r.
KAM-2-Trade czyli skuteczny Trade Marketing - Witold Urbański Eksperci Sprzedaży - marzec 2010r.
Techniki Sprzedaży - Lubelska Szkoła Biznesu
21.10 - 05.11.2006r.
Seminarium podatkowe „Podatkowe techniki planowania wydatków marketingowych” zorganizowane przez PricewaterhouseCoopers –Dział doradztwa podatkowego;

Edukacja

Logo
Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż