Wypowiedzi
-
Witam,
Czy Ktoś z Was stworzył sobie kiedyś dla własnych potrzeb, lub może posiada narzędzie w excelu do rozliczania umów najmu, w którym można by wprowadzać kolejne faktury z terminem płatności oraz dokonane wpłaty na poczet tych faktur? Problem polega na tym, że nie zawsze te wpłaty są terminowe (a więc nie są one dokonywane w terminie płatności), lub dokonywane wpłaty są tylko częściowe (nie w pełnej kwocie), a kolejność rozliczania takich wpłat idzie najpierw na ewentualne koszty egzekucji (jeśli występują), potem na ustawowe odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie (obecnie 13% w skali roku), a dopiero reszta wpłaty jest zaliczana na poczet kwoty głównej długu.... .
Mam do zweryfikowania rozliczenie umów z wielu lat i próbuję sobie takie pomocne narzędzie stworzyć, ale idzie mi to bardzo opornie. Czy Ktoś z Was mógłby mi coś w tym temacie pomóc?
Z góry dziękuję za odzew:-)