Wypowiedzi
-
ad 1.
Wszytko zależy od branży i specyfiki klienta, ale w zdecydowanej większości skuteczniejsze jest kierowanie programu lojalnościowego do osoby, która ma bezpośredni wpływ na to co zamawia, czyli tutaj będzie to Pani Kasia :)
ad.2
Jeśli właściciel chce mieć korzyści z programu lojalnościowego, to można podzielenić środków np na dwie części (część dla właściciela, druga dla tego co realnie zamawia)
Skuteczniejsze będzie zawsze dotarcie z programem lojalnościowym do osoby, która bezpośrednio zamawia, czyli do pracownika, kóry ma realny wpływ na to co i u kogo zamawia.
Pozdrawiam
Katarzyna Nowacka
Paweł Modzelewski:
Witam, mam 2 pytania:
1. Do kogo kierowalibyście program lojalnościowy? Do firmy - zafakturowanego kontrahenta czy do Pani Kasi, która z ramienia firmy zamawia u was usługi?
2. Czy właścicielowi firmy dać możliwość wykorzystania środków z kont zamawiających pracowników w imieniu firmy?
Jak oceniacie te sytuacje z punktu widzenia skuteczności?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Paweł -
Edenred (dawny Accor Services) jest światowym liderem w zakresie usług przedpłaconych dla sektora B2B. Firma współpracuje z 580 000 przedsiębiorstw i instytucji na całym świecie oraz zapewnia systemy motywacyjne dla ponad 36,2 milionów ludzi na wszystkich kontynentach. W Polsce Edenred istnieje od 1997 roku.
Edenred od 50 lat projektuje, zarządza i dostarcza najszerszą ofertę rozwiązań i usług w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych w ramach ZFŚS lub innych źródeł finansowania działalności socjalnej. Kompleksowe wsparcie Edenred obejmuje całościową obsługę działów HR i działów socjalnych, bezpośrednie zarządzanie relacjami z pracownikami, doradztwo w zakresie oszczędności podatkowych, dzięki którym firmy oraz pracownicy osiągają wymierne korzyści finansowe.
Przy pomocy elastycznych i nowoczesnych rozwiązań, Edenred wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno pracodawców, ułatwiając im organizację i obsługę pozapłacowych systemów motywacyjnych, jak i pracowników, dając im liczne możliwości działań zgodnie z ich zainteresowaniami i preferencjami.
W ofercie firmy Edenred znajdują się:
- Karty i kupony podarunkowe – z okazji Świąt Bożego Narodzenie, Wielkanocy i innych uroczystości w Twojej firmie
- Karty i kupony żywieniowe – korzystne finansowo dofinansowanie posiłków pracownikom
- Karty Ticket Culture – dofinansowanie świadczeń kulturalnych
- Karty Ticket Relax – dofinansowanie aktywności sportowej pracowników
- Karty Ticket Holiday- dofinansowanie świadczeń urlopowych
- Karty i kupony premiowe – sprawdzone nagrody w konkursach, akcjach promocyjnych, programach lojalnościowych
http://www.edenred.pl/
Zapraszam do kontaktu
Katarzyna Nowacka
Kay Account Manager
tel 512 087 654 -
Edenred jest światowym liderem w zakresie usług przedpłaconych dla sektora B2B. Firma współpracuje z 580 000 przedsiębiorstw i instytucji na całym świecie oraz zapewnia systemy motywacyjne dla ponad 36,2 milionów ludzi na wszystkich kontynentach. W Polsce Edenred istnieje od 1997 roku.
Oferujemy gotowe rozwiązania oraz doradztwo z zakresu budowania pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.
Nasze Karty i kupony premiowe to sprawdzone nagrody w konkursach, akcjach promocyjnych, programach lojalnościowych (Ticket Twoja Premia, Ticket Compliments).
Więcej informacji
http://www.edenred.pl/pl/motywacja-i-lojalnosc-w-bizne...
lub zapraszam do kontaktu bezpośredniego
tel 512 087 654
-
- 15.05.2012, 12:14