Katarzyna Nocuń
Starszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej Klientów-Operatorów Krajowych, Telekomunikacja Polska S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej Klientów-Operatorów Krajowych
- redakcja oraz negocjowanie umów z operatorami zewnętrznymi w ramach Ogólnopolskiego Biura Numerów
- odpowiedzialność za organizacje oraz prowadzenie spotkań
- w zakresie negocjacji umów oraz bieżącej współpracy z operatorami
- planowanie harmonogramu spotkań z operatorami
- weryfikacja poprawności wystawionych faktur
- prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi kontrahentami
- nadzór nad realizacją wzajemnych uzgodnień na linii TPSA Operator zewnętrzny
- odpowiedzialność za organizacje oraz prowadzenie spotkań
- w zakresie negocjacji umów oraz bieżącej współpracy z operatorami
- planowanie harmonogramu spotkań z operatorami
- weryfikacja poprawności wystawionych faktur
- prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi kontrahentami
- nadzór nad realizacją wzajemnych uzgodnień na linii TPSA Operator zewnętrzny
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej Operatorów Krajowych, Pion Klientów – Operatorów, Telekomunik
- nadzór oraz inwentaryzacja łączy telekomunikacyjnych dzierżawionych zewnętrznym operatorom
-aktualizacja oraz wdrażanie procedur likwidacji łączy telekomunikacyjnych
-odpowiedzialność za proces likwidacji dzierżawionych łączy telekomunikacyjnych, -przygotowanie odpowiedniej dokumentacji oraz przekazanie jej do odpowiednich działów w firmie
-pełnienie funkcji doradczej w kontaktach z operatorami zewnętrznymi w zakresie rozwiązywania problemów z procesem dzierżawienia łączy telekomunikacyjnych
-aktualizacja oraz wdrażanie procedur likwidacji łączy telekomunikacyjnych
-odpowiedzialność za proces likwidacji dzierżawionych łączy telekomunikacyjnych, -przygotowanie odpowiedniej dokumentacji oraz przekazanie jej do odpowiednich działów w firmie
-pełnienie funkcji doradczej w kontaktach z operatorami zewnętrznymi w zakresie rozwiązywania problemów z procesem dzierżawienia łączy telekomunikacyjnych
Asystentka Dyrektora Departamentu Obsługi Posprzedażowej, Pion Klientów - Operatorów
-prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, prowadzenie kalendarza spotkań oraz ich organizacja
-prowadzenie korespondencji przychodzącej
-kompleksowa odpowiedzialność za organizacje delegacji służbowych dyrektora departamentu
-przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego (rozliczanie faktur)
-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, prowadzenie kalendarza spotkań oraz ich organizacja
-prowadzenie korespondencji przychodzącej
-kompleksowa odpowiedzialność za organizacje delegacji służbowych dyrektora departamentu
-przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego (rozliczanie faktur)
Recepcjonistka w siedzibie TPS.A. w Warszawie W zastępstwie - Sekretarka Prezesa Zarząd TPS.A
-obsługa recepcyjna gości oraz pracowników firmy TPSA.
-obsługa centrali telefonicznej
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego -obiegu informacji w firmie
-elektroniczna ewidencja dokumentów
-wsparcie administracyjno-biurowe innych działów
-obsługa centrali telefonicznej
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego -obiegu informacji w firmie
-elektroniczna ewidencja dokumentów
-wsparcie administracyjno-biurowe innych działów
praca w dziale promocji i reklamy
Agencja reklamowa „Corse"
-obsługa spotkań wewnątrz firmowych oraz z kontrahentami zewnętrznymi
-pomoc w przygotowaniu oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem wydarzeń promocyjnych (eventy)
-wsparcie administracyjno-biurowe
-elektroniczna ewidencja dokumentów
-przygotowanie ofert handlowych
-pomoc w przygotowaniu oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem wydarzeń promocyjnych (eventy)
-wsparcie administracyjno-biurowe
-elektroniczna ewidencja dokumentów
-przygotowanie ofert handlowych
Szkolenia i kursy
Rozwiązywanie Problemów, 11-12 czerwca 2007
Najlepsze praktyki w Komunikacji, 06-07 marca 2008
Komunikacja preswazyjna w procesie obsługi Klienta, 08-09 lipca 2008
Najlepsze praktyki w Komunikacji, 06-07 marca 2008
Komunikacja preswazyjna w procesie obsługi Klienta, 08-09 lipca 2008
Zainteresowania
Turystyka - podróże ze szczególnym zainteresowaniem krajem włoskim.
Nauka języków
Sport: uwielbiam narty, taniec i aerobik - prowadzenie zajęć fitness - ukończony kurs instruktora fitness w Centrum Kształcenia Kadr Kultury Fizycznej - Wyższa Szkoła Edukacji Sportowej.
Nauka języków
Sport: uwielbiam narty, taniec i aerobik - prowadzenie zajęć fitness - ukończony kurs instruktora fitness w Centrum Kształcenia Kadr Kultury Fizycznej - Wyższa Szkoła Edukacji Sportowej.
Inne
Inne umiejętności:
Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel),obsługa urządzeń biurowych
Zdolności organizacyjne, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Otwartość i chęć dalszego poszerzania wiedzy.
Prawo jazdy: kat. B
Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel),obsługa urządzeń biurowych
Zdolności organizacyjne, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Otwartość i chęć dalszego poszerzania wiedzy.
Prawo jazdy: kat. B
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Fashion Management Club SGH
Fashion Management Club zrzesza osoby, których największą pasją jest moda oraz zarządzanie marką na rynku odzieżowym. Poprzez współpracę z licznymi firmami i mediami z branży odzieżowej oraz uczelniam
Język włoski
Grupa stworzona przez Włocha, dla miłośnikòw jȩzyka włoskiego. Zaproponuj swòj temat po polsku albo po włosku. Muzyka, podròż, kuchnia, gramatyka/leksykon włoskie, praca, i wszystko to, co ci przychod
Sport moim życiem.
Aktywność w naszym życiu - sport, rozrywka, kształtowanie naszej osobowości. Sport w ujęciu całościowym, rozwój intelektualny, dążenie do poszerzenia horyzontów.
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.