Katarzyna Narożna

Manager Hotelarstwa / Specjalista ds. Sprzedaży / Zarządzanie biurem / Zarządzanie projektami
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Manager
Double Tree by Hilton Lodz
Aktywne poszukiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długoterminowych relacji z istniejącymi klientami.
Realizacja polityki i strategii sprzedażowej według założonych budżetów i planów marketingowych.
Poszukiwanie potencjału biznesowego za pomocą wszystkich dostępnych środków i mediów, regularna analiza skuteczności działań sprzedażowo-marketingowych w segmencie klientów korporacyjnych.
Tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach korporacyjnych, monitorowanie działań konkurencji.
Prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacji z klientami.
Tworzenie indywidualnych ofert handlowych.
Spełnianie funkcji reprezentacyjnych i promowanie dobrego wizerunku hotelu.
Hotel Stacja Nowa Gdynia
Kierownik Sprzedaży, Recepcji i Marketingu w części hotelowej
Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy Działu Sprzedaży Hotelu i Recepcji Hotelu.
Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów.
Realizowanie wyznaczonych celów.
Tworzenie raportów.
Aktywne tworzenie bazy danych klientów.
Tworzenie oferty hotelu i jej aktualizowanie.
Zbieranie informacji rynkowej oraz jej weryfikowanie.
Prowadzenie i nadzór nad działaniami marketingowymi (akcje promocyjne hotelu, eventy, prowadzenie fanpage na Facebooku, kampanie reklamowe, newsletter).
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie podjętych działań marketingowych.
Aktywny udział w akcjach promocyjnych Hotelu.
Logo
Kierownik ds. sprzedaży, Recepcji i Marketingu
Hotel Afrodyta **** Business & Spa
Zarządzanie Działem Sprzedaży, monitoring i analiza wyników sprzedaży, zarządzanie Recepcją, rekrutacje, tworzenie oferty hotelu, nadzór nad jej sprzedażą, tworzenie polityki cenowej, pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych, ustalanie kanałów dystrybucji, budowanie
i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizacja eventów, prowadzenie i nadzór nad szeroko pojętymi działaniami marketingowymi, nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, agencjami eventowymi), reprezentowanie Hotelu na spotkaniach, targach, konferencjach, wydarzeniach kulturalnych, tworzenie wizji Hotelu.
TUI Poland
Specjalista ds. sprzedaży; Specjalista ds. turystyki

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia dla Managerów Turystyki i Hotelarstwa, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc