Katarzyna Mroczek

kierownik grupy ds. Obsługi Klienta, ITI Neovison - telewizja nowej generacji n
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Samorządowe Centrum Kultury i Promocji Gminy Zabierzów
Koordynator ds. Rozwoju i Promocji
Organizacja zajęć dla lokalnej społeczności ze szczególnym uwględnieniem grypy seniorów i dzieci. Badanie potrzeb lokalnej społeczności, diagnoza i dostosowanie oferty. Pozyskiwanie nowych partnerów i współpraconików. Promowanie działań lokalnych.
Logo
Koordynator ds. Rozwoju
Fundacja Laboratorium Inicjatyw Społecznych LIS
Współtworzenie oferty, promowanie i koorynacja. Organizacja wydarzeń kulturalno-społecznych ze szczególnum uwzględnieniem potrzeb mieszkańców małych miejscowości.
Canal + platforma
kierownik grupy w Biurze Obsługi Klienta
• wyznaczanie miesięcznych i tygodniowych celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych,
• kontrola wyników pracy podległych pracowników,
• bieżące raportowanie wyników pracy zespołu,
• monitoring i ocena rozmów,
• motywowanie i szkolenie członków grupy,
• coaching,
• organizacja zebrań oraz spotkań indywidualnych,
• prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z wynikami pracy członków grupy.
Canal + platforma
specjalista ds. kontroli jakości
• monitoring rozmów i ich ocena
• coaching
• współpraca przy tworzeniu karty jakości
• wsparcie grupy sprzedażowej (monitoring rozmów i coaching)
• wsparcie w ramach pracy "On The Job"
Logo
serwisant, reporter, prowadzący program filmowy
Radio Akademickie Kraków
Przygotowywanie i czytanie serwisów informacyjnych, tworzenie materiałów reporterskich, współtworzenie programu filmowego.

Szkolenia i kursy

2014 Jak podnieść skuteczność coachingu? Kaizen i inne narzędzia
planowania działań – Grażyna Machała coach ACC ICF

2014 Transformacyjny coaching i przywództwo – Joanna Zawada-Kubik
akredytowany executive coach PCC ICF, CPCC I ORSC

2011 Coaching managerski w praktyce – szkolenie wewnętrzne
grupy ITI

2009 Obsługa trudnych i wymagających klientów przez telefon Europejskie Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości

2009 Zaawansowane techniki sprzedaży
Europejskie Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości

2008 Coaching w praktyce – szkolenie wewnętrzne grupy ITI

2008 Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta przez telefon
Europejskie Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, studia podyplomowe
Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Logo
Filologia słowiańska (słowacystyka), magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Przedszkola
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

film, fotografia, psychologia/coaching, kulinaria

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Klub Coacha
Klub Coacha
Grupa dla osób zajmujących się coachingiem i kształcących się w tym kierunku.
Radio
Radio
Radio, magia radia... Radio - miłość na całe życie...