Katarzyna Możdżonek

Account Executive, Partner of Promotion
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Partner of Promotion
Account Executive

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
Nowomowa
Nowomowa
O nowomowie marketingowej. Oddalający się od norm językowych "bełkot" marketingowo-internetowy.
Partnerstwo publiczno prywatne
Partnerstwo publiczno prywatne
Zapraszam do dyskusji nt. partnerstwa publiczno - prywatnego w Polsce w świetle nowych unormowań prawnych.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR usług
PR usług
Jak wykreować i podtrzymać wizerunek obietnicy?
Projekty w ramach partnerstwa PublicznoPrywatnego
Projekty w ramach partnerstwa PublicznoPrywatnego
Grupa skupia osoby zainteresowana tematyką partnerstwa Publiczno-Prywatnego oraz realizacją w ramach partnerstwa projektów.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką