Umiejętności
Cactus
D3
Formularze
Zarządzanie zmianami
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
Microsoft PowerPoint
Microsoft Outlook
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
komunikatywność
Microsoft Teams
Miro
Jabre
Języki
rosyjski
biegły
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trainer
Ista Customer Service Polska
-Analiza potrzeb szkoleniowych pracowników zatrudnionych w poszczególnych działach;
-Tworzenie programów szkoleniowych oraz prowadzenia szkoleń,
-Prowadzenia szkoleń wstępnych dla nowozatrudnionych pracowników;
-Przygotowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych;
-Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej oraz monitorowanie jakości i efektywności prowadzonych szkoleń;
-Ścisła współpraca z kadrą menedżerską w zakresie podnoszenia kompetencji pracowników;
-Prowadzenie raportów dotyczących prowadzonych działań.
-Tworzenie programów szkoleniowych oraz prowadzenia szkoleń,
-Prowadzenia szkoleń wstępnych dla nowozatrudnionych pracowników;
-Przygotowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych;
-Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej oraz monitorowanie jakości i efektywności prowadzonych szkoleń;
-Ścisła współpraca z kadrą menedżerską w zakresie podnoszenia kompetencji pracowników;
-Prowadzenie raportów dotyczących prowadzonych działań.
Ekspert ds Supportu
-ocenianie poprawności i kompletności oraz uzupełnianie i korygowanie danych znajdujących się w programie rozliczeniowym
-analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów
zawartych w nadesłanych dokumentach
-kontrola wiarygodności wykonanego rozliczenia za pomocą narzędzi systemowych
-prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech
-wsparcie merytoryczne w zespole
-prowadzenie zespołowej bazy wiedzy
-szkolenie pracowników innych zespołów z zakresu DQP
-szkolenie nowych pracowników do zespołu DQP
-analizowanie i uwzględnianie indywidualnych wymagań klientów
zawartych w nadesłanych dokumentach
-kontrola wiarygodności wykonanego rozliczenia za pomocą narzędzi systemowych
-prowadzenie korespondencji mailowej z oddziałami w Niemczech
-wsparcie merytoryczne w zespole
-prowadzenie zespołowej bazy wiedzy
-szkolenie pracowników innych zespołów z zakresu DQP
-szkolenie nowych pracowników do zespołu DQP
Szkolenia i kursy
Komunikacja interpersonalna
Zarządzanie sobą w zmianie
Szkolenie specjalistyczne z Microsoft Excel
Budowanie odporności psychicznej
Szkolenie z zakresu automotywacji
Szkolenie z zakresu zarządzania emocjami i stresem
Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji
Szkolenie z zakresu asertywności
Warsztaty metodyczno-psychologiczne dla lektorów języków obcych
Zarządzanie sobą w zmianie
Szkolenie specjalistyczne z Microsoft Excel
Budowanie odporności psychicznej
Szkolenie z zakresu automotywacji
Szkolenie z zakresu zarządzania emocjami i stresem
Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji
Szkolenie z zakresu asertywności
Warsztaty metodyczno-psychologiczne dla lektorów języków obcych
Edukacja
Zainteresowania
samorozwój, góry, gotowanie, joga, języki obce