Umiejętności
Reklama
Umiejętności komunikacyjne
Ekonomika
Finanse
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Administracja biura
Marketing internetowy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Obsługa urządzeń biurowych
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
chiński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji/Pracownik biura prasowego
• tworzenie strategii marketingowej książek z gatunku literatury obyczajowej, literatury pięknej, literatury faktu, religijnej i poradników;
• promocja książek w mediach tradycyjnych [media relations] i Internecie: opracowanie i realizacja kampanii dla poszczególnych tytułów, dbanie o spójność przekazu, czuwanie nad wykonaniem przygotowanego planu promocji i nad budżetem;
• przygotowywanie tekstów/pomysłów na okładki książek pod kątem grupy docelowej, mediów i kanałów sprzedażowych;
• współpraca z grafikami i redakcją przy tworzeniu „produktów” książkowych - nadzór nad terminową realizacją i odpowiednią jakością projektów;
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych: rekomendacji/blurby, patronatów, współpraca barterowa;
• ocena propozycji książek w planie wydawniczym pod kątem ich potencjału – grupa faktu [wsparcie redakcji w decyzjach wydawniczych];
• prezentacja oferty wydawniczej kontrahentom, dziennikarzom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji;
• monitorowanie skuteczności podejmowanych działań PR, optymalizacja, analiza skuteczności tworzonych treści, dopasowywanie ich do potrzeb grupy docelowej, raportowanie;
• dbanie o właściwy wizerunek wydawnictwa oraz prawidłowy przekaz marketingowy powierzonych książek;
• śledzenie wydarzeń wydawniczych, nowych rozwiązań i trendów w zakresie marketingu i PR-u, generowanie pomysłów na wykorzystanie ich w podejmowanych działaniach.
• promocja książek w mediach tradycyjnych [media relations] i Internecie: opracowanie i realizacja kampanii dla poszczególnych tytułów, dbanie o spójność przekazu, czuwanie nad wykonaniem przygotowanego planu promocji i nad budżetem;
• przygotowywanie tekstów/pomysłów na okładki książek pod kątem grupy docelowej, mediów i kanałów sprzedażowych;
• współpraca z grafikami i redakcją przy tworzeniu „produktów” książkowych - nadzór nad terminową realizacją i odpowiednią jakością projektów;
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych: rekomendacji/blurby, patronatów, współpraca barterowa;
• ocena propozycji książek w planie wydawniczym pod kątem ich potencjału – grupa faktu [wsparcie redakcji w decyzjach wydawniczych];
• prezentacja oferty wydawniczej kontrahentom, dziennikarzom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji;
• monitorowanie skuteczności podejmowanych działań PR, optymalizacja, analiza skuteczności tworzonych treści, dopasowywanie ich do potrzeb grupy docelowej, raportowanie;
• dbanie o właściwy wizerunek wydawnictwa oraz prawidłowy przekaz marketingowy powierzonych książek;
• śledzenie wydarzeń wydawniczych, nowych rozwiązań i trendów w zakresie marketingu i PR-u, generowanie pomysłów na wykorzystanie ich w podejmowanych działaniach.
E-commerce Manager
• stworzenie strategii rozwoju;
• redagowanie komunikatów marketingowych (webcopywriting), zarządzanie treściami, tworzenie grafik na stronę, platformy zewnętrzne i do mediów społecznościowych;
• realizacja strategii w mediach społecznościowych; planowanie i prowadzenie działań w social media, tworzenie angażującego contentu: Facebook, Instagram, Pinterest;
• prowadzenie sprzedaży na platformach sprzedażowych: etsy.com. arsneo, mybaze.com, dawanda.com;
• obsługa klientów zagranicznych.
• redagowanie komunikatów marketingowych (webcopywriting), zarządzanie treściami, tworzenie grafik na stronę, platformy zewnętrzne i do mediów społecznościowych;
• realizacja strategii w mediach społecznościowych; planowanie i prowadzenie działań w social media, tworzenie angażującego contentu: Facebook, Instagram, Pinterest;
• prowadzenie sprzedaży na platformach sprzedażowych: etsy.com. arsneo, mybaze.com, dawanda.com;
• obsługa klientów zagranicznych.
Specjalista ds. e-marketingu w księgarni internetowej znak.com.pl
• współtworzenie strategii marketingowej księgarni internetowej znak.com.pl; generowanie nowych pomysłów na jej rozwój, uzasadnianie ich wartości oraz aktywny udział we wprowadzaniu zmian;
• tworzenie komunikatów marketingowych (webcopywriting); zarządzanie treściami księgarni internetowej oraz ich redakcja i korekta; analiza skuteczności tworzonych treści, dopasowywanie ich do potrzeb grupy docelowej, stałe podnoszenie wyników;
• przygotowanie strategii, realizacja działań w mediach społecznościowych oraz analiza ich skuteczności, potrzeb użytkowników, ich zachowań oraz trendów; planowanie i prowadzenie działań w social media, tworzenie angażującego contentu do portali społecznościowych: Facebook Wydawnictwa Znak, Google+, Pinterest; założenie i rozwijanie fanpage'y: znak.com.pl - księgarnia internetowa, Zaczyna się po 30-stce; obsługa klienta, e-PR, media relation;
• koordynowanie współpracy z poszczególnymi wydawnictwami: Wydawnictwo Znak, Literanova, Horyzont, Emotikon, Otwarte oraz innymi działami: księgowością, IT, BOK;
• współpraca z grafikami przy tworzeniu kreacji dla znak.com.pl, do social media i dla partnerów zewnętrznych; nadzór nad terminową realizacją i odpowiednią jakością projektów;
• opracowywanie różnego typu materiałów promocyjno-informacyjnych; sporządzanie analiz konkurencji, planów działań, strategii;
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych; inicjowanie współpracy z blogerami;
• śledzenie nowych rozwiązań i trendów w zakresie e-marketingu, generowanie pomysłów na wykorzystanie ich w rozwoju księgarni.
• tworzenie komunikatów marketingowych (webcopywriting); zarządzanie treściami księgarni internetowej oraz ich redakcja i korekta; analiza skuteczności tworzonych treści, dopasowywanie ich do potrzeb grupy docelowej, stałe podnoszenie wyników;
• przygotowanie strategii, realizacja działań w mediach społecznościowych oraz analiza ich skuteczności, potrzeb użytkowników, ich zachowań oraz trendów; planowanie i prowadzenie działań w social media, tworzenie angażującego contentu do portali społecznościowych: Facebook Wydawnictwa Znak, Google+, Pinterest; założenie i rozwijanie fanpage'y: znak.com.pl - księgarnia internetowa, Zaczyna się po 30-stce; obsługa klienta, e-PR, media relation;
• koordynowanie współpracy z poszczególnymi wydawnictwami: Wydawnictwo Znak, Literanova, Horyzont, Emotikon, Otwarte oraz innymi działami: księgowością, IT, BOK;
• współpraca z grafikami przy tworzeniu kreacji dla znak.com.pl, do social media i dla partnerów zewnętrznych; nadzór nad terminową realizacją i odpowiednią jakością projektów;
• opracowywanie różnego typu materiałów promocyjno-informacyjnych; sporządzanie analiz konkurencji, planów działań, strategii;
• pozyskiwanie partnerów zewnętrznych; inicjowanie współpracy z blogerami;
• śledzenie nowych rozwiązań i trendów w zakresie e-marketingu, generowanie pomysłów na wykorzystanie ich w rozwoju księgarni.
Specjalista ds. Marketingu
Predictive Solutions
• redagowanie informacji na stronę internetową [w tym korekta artykułów] oraz treści do comiesięcznego e-biuletynu EKSPRESS dla użytkowników SPSS; media relations;
• kodowanie treści pod stronę internetową i do e-biuletynu, w tym jego wysyłka przez Data Collection;
• komunikacja elektroniczna z klientami: obsługa dostępu do biuletynu, obsługa konkursów;
• negocjacje z kontrahentami, pozyskiwanie patronatów medialnych i przygotowywanie umów;
• współorganizowanie konferencji Korelacje 2013, w tym: obsługa zgłoszeń, kodowanie i redagowanie informacji na stronę, wysyłka informacji elektronicznych do prelegentów i uczestników;
• audyt SEO dla strony predictivesolutions.pl i SEM;
• tłumaczenie tekstów specjalistycznych - wdrożeń z języka angielskiego na polski do e-biuletynu EKSPRESS.
• kodowanie treści pod stronę internetową i do e-biuletynu, w tym jego wysyłka przez Data Collection;
• komunikacja elektroniczna z klientami: obsługa dostępu do biuletynu, obsługa konkursów;
• negocjacje z kontrahentami, pozyskiwanie patronatów medialnych i przygotowywanie umów;
• współorganizowanie konferencji Korelacje 2013, w tym: obsługa zgłoszeń, kodowanie i redagowanie informacji na stronę, wysyłka informacji elektronicznych do prelegentów i uczestników;
• audyt SEO dla strony predictivesolutions.pl i SEM;
• tłumaczenie tekstów specjalistycznych - wdrożeń z języka angielskiego na polski do e-biuletynu EKSPRESS.
Marketing & PR Manager
• zarządzanie portalem i nadzór nad całością jego działalności;
• stworzenie nowej koncepcji rozwoju portalu, strategii marketingowej, określenie produktów;
• architektury informacji: stworzenie całościowej makiety portalu: strona główna, podstrony, nowe ułożenie contentu w CMS;
• stworzenie struktury zespołu oraz rekrutacja pracowników;
• banie o aspekty prawne portalu: sporządzenie regulaminu, polityki prywatności, rejestracja double-opt in;
• negocjacje z kontrahentami, przygotowywanie umów, ofert handlowych, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych;
• działania w zakresie social media.
• stworzenie nowej koncepcji rozwoju portalu, strategii marketingowej, określenie produktów;
• architektury informacji: stworzenie całościowej makiety portalu: strona główna, podstrony, nowe ułożenie contentu w CMS;
• stworzenie struktury zespołu oraz rekrutacja pracowników;
• banie o aspekty prawne portalu: sporządzenie regulaminu, polityki prywatności, rejestracja double-opt in;
• negocjacje z kontrahentami, przygotowywanie umów, ofert handlowych, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych;
• działania w zakresie social media.
Product Marketing Manager
• tworzenie i realizacja całokształtu działalności marketingowej i PR serwisu w obszarach: promocji, komunikacji z klientem, mediami branżowymi (planowanie i realizacja strategii marketingowej serwisu oraz wsparcie działań sprzedażowych);
• rozmowy, negocjacje z kontrahentami, przygotowywanie umów, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i ich obsługa (negocjacje warunków reklamowych - wzajemna wymiana świadczeń);
• generowanie pomysłów na nowe aplikacje internetowe i ich wdrażanie - pasaż dla producentów i agencji reklamowych (pasaż.reklama.pl);
• architektura informacji - udoskonalanie, modyfikacja istniejących funkcjonalności: przebudowa kont użytkowników, wizytówek, modułu dziennikarskiego, stopki, widety, gra, live chat;
• przygotowanie koncepcji materiałów reklamowych i marketingowych serwisu (oferta handlowa, materiały promocyjno-informacyjne, techniczne, newslettery);
• organizacja uczestnictwa serwisu w targach branżowych (Euro-Reklama 2012, RemaDays 2012, Event 2011);
• kreacja i wdrażanie wizerunku serwisu w zakresie social media (pomysł na brand heroes - Reka i Lamę);
• e-PR - opracowywanie i redagowanie materiałów informacyjno-reklamowych, wspierających sprzedaż tekstów prasowych (webwriting i copywriting);
• zarządzanie i administracja modułem dziennikarskim serwisu: redakcja i korekta oraz pozyskiwanie materiałów prasowych;
• współpraca z partnerami zewnętrznymi, mediami, kontrahentami, agencjami reklamowymi; kontrolowanie pozycji konkurentów; monitorowanie trendów, efektywności kampanii;
• bieżąca współpraca z działem sprzedaży, technicznym, grafikami;
• sporządzanie i przedstawianie planów, prezentacji, analiz.
• rozmowy, negocjacje z kontrahentami, przygotowywanie umów, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i ich obsługa (negocjacje warunków reklamowych - wzajemna wymiana świadczeń);
• generowanie pomysłów na nowe aplikacje internetowe i ich wdrażanie - pasaż dla producentów i agencji reklamowych (pasaż.reklama.pl);
• architektura informacji - udoskonalanie, modyfikacja istniejących funkcjonalności: przebudowa kont użytkowników, wizytówek, modułu dziennikarskiego, stopki, widety, gra, live chat;
• przygotowanie koncepcji materiałów reklamowych i marketingowych serwisu (oferta handlowa, materiały promocyjno-informacyjne, techniczne, newslettery);
• organizacja uczestnictwa serwisu w targach branżowych (Euro-Reklama 2012, RemaDays 2012, Event 2011);
• kreacja i wdrażanie wizerunku serwisu w zakresie social media (pomysł na brand heroes - Reka i Lamę);
• e-PR - opracowywanie i redagowanie materiałów informacyjno-reklamowych, wspierających sprzedaż tekstów prasowych (webwriting i copywriting);
• zarządzanie i administracja modułem dziennikarskim serwisu: redakcja i korekta oraz pozyskiwanie materiałów prasowych;
• współpraca z partnerami zewnętrznymi, mediami, kontrahentami, agencjami reklamowymi; kontrolowanie pozycji konkurentów; monitorowanie trendów, efektywności kampanii;
• bieżąca współpraca z działem sprzedaży, technicznym, grafikami;
• sporządzanie i przedstawianie planów, prezentacji, analiz.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
EMCM Poland sp. z o.o.
• udział w przygotowaniu i nadzór na miejscu nad implementacją planu marketingowego centrum; kontrola i nadzór nad poprawnością prowadzonych akcji marketingowych (pięciu);
• raportowanie miesięczne z działań po zakończeniu każdej kampanii marketingowej (oraz analiza kroków konkurencji);
• sporządzanie miesięcznych rozliczeń kosztów marketingowych; kontrola stanu bieżącego wykonania budżetu;
• współpraca z firmami eventowymi (koordynowanie ich działań na terenie c.h.);
• dbałość o wizerunek centrum, udział w jego kreowaniu: media relations; współpraca z agencjami reklamowymi, tworzenie koncepcji materiałów reklamowych i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zleceń; redagowanie i aktualizacja strony internetowej centrum;
• bieżący kontakt i współpraca z najemcami (realizacja planu marketingowego, cotygodniowe packshoty do prasy oraz magazynu „Sandecja”);
• praca administracyjna związana z bieżącą działalnością.
• raportowanie miesięczne z działań po zakończeniu każdej kampanii marketingowej (oraz analiza kroków konkurencji);
• sporządzanie miesięcznych rozliczeń kosztów marketingowych; kontrola stanu bieżącego wykonania budżetu;
• współpraca z firmami eventowymi (koordynowanie ich działań na terenie c.h.);
• dbałość o wizerunek centrum, udział w jego kreowaniu: media relations; współpraca z agencjami reklamowymi, tworzenie koncepcji materiałów reklamowych i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zleceń; redagowanie i aktualizacja strony internetowej centrum;
• bieżący kontakt i współpraca z najemcami (realizacja planu marketingowego, cotygodniowe packshoty do prasy oraz magazynu „Sandecja”);
• praca administracyjna związana z bieżącą działalnością.
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Przyjazna Ziemia Limanowska"
• stworzenie strony internetowej stowarzyszenia, nadzór nad jej prawidłowym funkcjonowaniem, redagowanie i aktualizacja;
• opracowywanie różnego typu materiałów promocyjno-informacyjnych (foldery, materiały szkoleniowe, POSM);
• organizowanie szkoleń, konferencji, posiedzeń władz stowarzyszenia oraz innych imprez organizowanych przez LGD;
• prowadzenie spraw bieżących biura i sekretariatu oraz przygotowywanie dokumentacji księgowej;
• sporządzanie zapytań ofertowych i negocjacje z oferentami.
• opracowywanie różnego typu materiałów promocyjno-informacyjnych (foldery, materiały szkoleniowe, POSM);
• organizowanie szkoleń, konferencji, posiedzeń władz stowarzyszenia oraz innych imprez organizowanych przez LGD;
• prowadzenie spraw bieżących biura i sekretariatu oraz przygotowywanie dokumentacji księgowej;
• sporządzanie zapytań ofertowych i negocjacje z oferentami.
Specjalista ds. Promocji, Komunikacji Społecznej, Współpracy Zagranicznej i Kultury, obsługi BIP
Urząd Gminy w Tymbarku
• administrowanie stroną internetową gminy, tworzenie tekstów, aktualizacja; obsługa BIP; media relations;
• stworzenie koncepcji kwartalnika Gmina Tymbark. Informator Samorządowy (redakcja 2. numerów), opracowywanie i rozpowszechnianie folderów i materiałów informacyjnych (współpraca z wydawnictwami, grafikami i firmami reklamowymi);
• organizowanie imprez okolicznościowych (także przygotowywanie małych form graficznych);
• koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury;
• współpraca z administracją rządową, samorządami lokalnymi i gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie przedsięwzięć promocyjnych i rozwojowych (pisanie „małych projektów” o dofinansowanie imprez o charakterze powiatowym).
• stworzenie koncepcji kwartalnika Gmina Tymbark. Informator Samorządowy (redakcja 2. numerów), opracowywanie i rozpowszechnianie folderów i materiałów informacyjnych (współpraca z wydawnictwami, grafikami i firmami reklamowymi);
• organizowanie imprez okolicznościowych (także przygotowywanie małych form graficznych);
• koordynowanie działań zmierzających do upowszechniania kultury;
• współpraca z administracją rządową, samorządami lokalnymi i gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie przedsięwzięć promocyjnych i rozwojowych (pisanie „małych projektów” o dofinansowanie imprez o charakterze powiatowym).
Szkolenia i kursy
9 IV 2015 - „Jak opakować brandy?” (Świat Druku)
25 III 2015 - „Storytelling: zdobywaj klientów za pomocą angażujących opowieści”, Paweł Tkaczyk (Maxroy.com)
5-6 III 2015 - „Marketing doświadczeń. Jak wykorzystać emocje klienta do budowania zysków firmy? Interaktywny trening dla marketerów i praktyków komunikacji marki”, Marta Bryła-Gozdyra (Rzeczpospolita Konferencje)
17 IX 2012 - Roadshow "E-commerce w Praktyce" - Cykl konferencji organizowanych przez Akademię Empathy.
30 VI 2012 - "Skuteczny copywriting - jak pisać, żeby przekonać".Szkolenie zorganizowane przez Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie (prowadzący - Marek Tobolewski).
22 IV 2012 - "Facebook - więcej niż lajki, więcej niż reklama”. Szkolenie zorganizowane przez Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie (prowadzący - Paweł Loedl).
od II 2012 - Kurs języka angielskiego w Madison Language School.
17 I 2011 - "Ochrona innowacyjnych rozwiązań prawami własności intelektualnej". Seminarium zorganizowane przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach PO Innowacyjna Gospodarka.
18 XI 2010 - "Prawa własności intelektualnej w działalności firmy". Seminarium zorganizowane przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach PO Innowacyjna Gospodarka.
17 XI 2010 - "Zasada równości szans w projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego". Szkolenie zorganizowane przez Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Nowym Sączu.
28 IX 2010 - "Procedury składania wniosków o dofinansowanie w ramach PO KL - ocena formalna i merytoryczna, kryteria wyboru projektów, negocjacje, lista rankingowa i zawarcie umowy". Szkolenie zorganizowane przez Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Nowym Sączu.
24 VIII - 27 VIII 2010 - "Podstawy dziennikarstwa oraz współpracy z mediami". Warsztaty dla Lokalnych Grup Działania (Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - oddział w Krakowie).
17 III/18 III 2010 Szkolenie z zakresu zasad współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi - PM Group Sp. J. Pansewicz Zubrycki.
30 XI 2009/29 I 2010 - Służba przygotowawcza pracowników samorządowych do samodzielnego wykonywania obowiązków na stanowisku urzędniczym w Urzędzie Gminy w Tymbarku, w trakcie której przeszłam intensywny kurs dla osób odbywających służbę przygotowawczą - Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie (30 XI - 2 XII 2009) oraz 12 II 2010 roku z wynikiem pozytywnym zdałam egzamin ją wieńczący.
17 XI 2009 - Szkolenie z zakresu zlecania zadań organizacjom pozarządowym oraz udzielanie i rozliczanie dotacji według nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - Doradztwo Samorządowe Curulius.
II 2006 Kurs AD/HD - praca z uczniem nadpobudliwym w szkole zorganizowany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Sophia
2005 - 2007 Kurs języka francuskiego w Instytut Français de Cracovie
2001 - Prawo jazdy kat. B
25 III 2015 - „Storytelling: zdobywaj klientów za pomocą angażujących opowieści”, Paweł Tkaczyk (Maxroy.com)
5-6 III 2015 - „Marketing doświadczeń. Jak wykorzystać emocje klienta do budowania zysków firmy? Interaktywny trening dla marketerów i praktyków komunikacji marki”, Marta Bryła-Gozdyra (Rzeczpospolita Konferencje)
17 IX 2012 - Roadshow "E-commerce w Praktyce" - Cykl konferencji organizowanych przez Akademię Empathy.
30 VI 2012 - "Skuteczny copywriting - jak pisać, żeby przekonać".Szkolenie zorganizowane przez Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie (prowadzący - Marek Tobolewski).
22 IV 2012 - "Facebook - więcej niż lajki, więcej niż reklama”. Szkolenie zorganizowane przez Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie (prowadzący - Paweł Loedl).
od II 2012 - Kurs języka angielskiego w Madison Language School.
17 I 2011 - "Ochrona innowacyjnych rozwiązań prawami własności intelektualnej". Seminarium zorganizowane przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach PO Innowacyjna Gospodarka.
18 XI 2010 - "Prawa własności intelektualnej w działalności firmy". Seminarium zorganizowane przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach PO Innowacyjna Gospodarka.
17 XI 2010 - "Zasada równości szans w projektach współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego". Szkolenie zorganizowane przez Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Nowym Sączu.
28 IX 2010 - "Procedury składania wniosków o dofinansowanie w ramach PO KL - ocena formalna i merytoryczna, kryteria wyboru projektów, negocjacje, lista rankingowa i zawarcie umowy". Szkolenie zorganizowane przez Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Nowym Sączu.
24 VIII - 27 VIII 2010 - "Podstawy dziennikarstwa oraz współpracy z mediami". Warsztaty dla Lokalnych Grup Działania (Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - oddział w Krakowie).
17 III/18 III 2010 Szkolenie z zakresu zasad współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi - PM Group Sp. J. Pansewicz Zubrycki.
30 XI 2009/29 I 2010 - Służba przygotowawcza pracowników samorządowych do samodzielnego wykonywania obowiązków na stanowisku urzędniczym w Urzędzie Gminy w Tymbarku, w trakcie której przeszłam intensywny kurs dla osób odbywających służbę przygotowawczą - Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji w Krakowie (30 XI - 2 XII 2009) oraz 12 II 2010 roku z wynikiem pozytywnym zdałam egzamin ją wieńczący.
17 XI 2009 - Szkolenie z zakresu zlecania zadań organizacjom pozarządowym oraz udzielanie i rozliczanie dotacji według nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - Doradztwo Samorządowe Curulius.
II 2006 Kurs AD/HD - praca z uczniem nadpobudliwym w szkole zorganizowany przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Sophia
2005 - 2007 Kurs języka francuskiego w Instytut Français de Cracovie
2001 - Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
muzyka jazzowa i rockowa; Azja (kultura, języki, przyroda - szczególnie Gruzji, Mongolii, Tajwanu i Japonii) oraz Bałkany; język mandaryński, joga, snowboard; podróżowanie; historia sztuki XIX i XX wieku; intertekstualność tekstów kultury.
Organizacje
19 III 2010 - Członkostwo w Polskim Stowarzyszeniu Prasy Lokalnej w kraju i za granicą
2005 - 2007 Działalność w Studenckim Kole Naukowym Polonistów Instytutu Filologii Polskiej Akademii Pedagogicznej
2005 - 2007 Działalność w Studenckim Kole Naukowym Polonistów Instytutu Filologii Polskiej Akademii Pedagogicznej
Inne
Dodatkowe umiejętności i kwalifikacje:
• Znajomość aspektów prawnych związanych z prowadzeniem działalności w Internecie.
• Wiedza na temat skutecznego pozycjonowania, narzędzi do analizy statystyk (Google Analytics) oraz platformy Google AdWords.
• Wiedza i doświadczenie w projektowaniu interfejsów stron internetowych zgodnie z zasadami UX.
• Umiejętność pisania różnorodnych tekstów na potrzeby różnych mediów.
• Znajomość tematyki zarządzania projektem SCRUM.
• Obsługa MS Office (szczególnie dobrze Power Point, MS Publisher, Excel); podstawy: Corela, PhotoShopa, języka HTML; CMS, JIRA.
• Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych.
Mocne strony:
kreatywność; odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania; umiejętności pracy nad kilkoma projektami jednocześnie; obowiązkowość; samodzielność; samodyscyplina i terminowość; umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i organizacyjne; elastyczność; rzetelność; staranność; profesjonalizm w działaniu; wysoka kultura osobista; chęć poszerzania kompetencji i wiedzy.
Wyróżnienia i nagrody:
VI 2008 Wyróżnienie w II Wojewódzkim Konkursie Poetyckim im. Zosi Smreczyńskiej pt. Zamykam w wierszu spowiedź mojej duszy
VI 2004, V 2005 Dwa II- gie miejsca w Konkursie Prozy i Poezji - O Złoty Kałamarz i Złamane Pióro w kategorii poezji, zorganizowanym przez Akademię Pedagogiczną w Krakowie
• Znajomość aspektów prawnych związanych z prowadzeniem działalności w Internecie.
• Wiedza na temat skutecznego pozycjonowania, narzędzi do analizy statystyk (Google Analytics) oraz platformy Google AdWords.
• Wiedza i doświadczenie w projektowaniu interfejsów stron internetowych zgodnie z zasadami UX.
• Umiejętność pisania różnorodnych tekstów na potrzeby różnych mediów.
• Znajomość tematyki zarządzania projektem SCRUM.
• Obsługa MS Office (szczególnie dobrze Power Point, MS Publisher, Excel); podstawy: Corela, PhotoShopa, języka HTML; CMS, JIRA.
• Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych.
Mocne strony:
kreatywność; odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania; umiejętności pracy nad kilkoma projektami jednocześnie; obowiązkowość; samodzielność; samodyscyplina i terminowość; umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i organizacyjne; elastyczność; rzetelność; staranność; profesjonalizm w działaniu; wysoka kultura osobista; chęć poszerzania kompetencji i wiedzy.
Wyróżnienia i nagrody:
VI 2008 Wyróżnienie w II Wojewódzkim Konkursie Poetyckim im. Zosi Smreczyńskiej pt. Zamykam w wierszu spowiedź mojej duszy
VI 2004, V 2005 Dwa II- gie miejsca w Konkursie Prozy i Poezji - O Złoty Kałamarz i Złamane Pióro w kategorii poezji, zorganizowanym przez Akademię Pedagogiczną w Krakowie
Grupy
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Dostojewski świat
dla wszystkich, którzy nie potrafią czytać innych książek... albo którzy wyjątkowo cenią te książki...
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat