Umiejętności
Komunikacja
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Office
nowe media
Fotografia
komunikaty prasowe
Public Relations
Strategic Communications
Adobe Photoshop
Zarządzanie zespołem
angielski - średniozaawansowany
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Manager
Semper Media
Działania Public Relations i New Media dla klientów z różnych branż, przede wszystkim farmaceutycznej i kosmetycznej (Genexo, Alpen Pharma, Heel Polska, Purity Lab., Sante Ovo Studio), i nie tylko (Auto Plaza, Michelin).
We współpracy z agencją Roots PR (jako PR Manager): Polfarmex SA (firma farmaceutyczna, komunikacja kryzysowa, brand PR), Sokołów SA (działania CSR – „Smaki dobrego życia”: zdrowie seniora, profilaktyka cukrzycy), Vichy (projekt "Poznaj źródło swojej siły"), La Roche-Posay (projekt "Atopa oswojona"), Orlen (Działania CSR: plebiscyt „Polacy z Werwą”), Warka Radler (brand PR).
We współpracy z agencją Roots PR (jako PR Manager): Polfarmex SA (firma farmaceutyczna, komunikacja kryzysowa, brand PR), Sokołów SA (działania CSR – „Smaki dobrego życia”: zdrowie seniora, profilaktyka cukrzycy), Vichy (projekt "Poznaj źródło swojej siły"), La Roche-Posay (projekt "Atopa oswojona"), Orlen (Działania CSR: plebiscyt „Polacy z Werwą”), Warka Radler (brand PR).
PR Manager
Alpen Pharma AG
Opracowanie założeń i wdrażanie komunikacji PR i marketingowej dla produktów firmy, komunikacja w mediach elektronicznych (w tym stworzenie strony internetowej www.alpenpharma.com.pl i bieżące aktualizacje – content + grafika). Opracowywanie treści. Kontakty z mediami (efekt: ponad 40 publikacji na temat produktów w niecałe 4 miesiące bez wsparcia reklamowego). Komunikacja wewnętrzna – między innymi newslettery, organizacja eventów. Raporty i analizy dotyczące zachowań konkurencji.
PR & New Media Manager
Zakres obowiązków: Kompleksowe kreowanie wizerunku firmy, obejmujące działania z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, relacji z mediami, a także działania B2B. Tworzenie strategii komunikacyjnej i współtworzenie komunikacji marketingowej. Ustalanie strategii oraz realizacja działań komunikacyjnych dla marek TeN Cosmetics, Soleo i SuperTan. Nadzór nad współpracują agencją PR i agencją interaktywną, przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek, newsletterów firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych. Opracowanie założeń kampanii "Światło to zdrowie", propagującej zalety fototerapii. Zarządzanie firmowymi stronami internetowymi tencosmetics.pl, soleo.eu, supertan.eu, sklepem on-line oraz działania w social mediach. Monitorowanie i analiza zachowań rynkowych konkurencji oraz wyników własnych promocji. Opracowanie i wdrożenie programów lojalnościowych. Przygotowywanie raportów z informacjami zwrotnymi z zewnątrz. Planowanie budżetu i kontrola wydatków na działania PR. Ścisła współpraca z działami marketingu i sprzedaży.
PR & Consumer Communications Specialist
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii PR związanych z umacnianiem pozytywnego wizerunku firmy i homeopatii, jako dziedziny medycyny. Opracowywanie i wdrażanie strategii PR, zgodnych ze strategiami marketingowymi, związanych z umacnianiem obecności wiodących marek w mediach ogólnopolskich i regionalnych, zarządzanie firmowymi stronami internetowymi: akademia-heel.pl (zamknięty portal dla lekarzy), homeopatiaok.pl (portal społecznościowy), leczsiezdrowo.pl (portal pacjencki), współredagowanie magazynu wewnętrznego „Heelo!” i różnych newsletterów – zewnętrznych i wewnętrznych. Organizacja konferencji prasowych i eventów wewnętrznych. Zarządzanie kryzysowe.
Manager ds. Public Relations
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii PR związanych z umacnianiem pozytywnego wizerunku firmy (PR korporacyjny - główny projekt: wprowadzenie toreb ekologicznych), zarządzanie komunikacją kryzysową, PR produktowy (główne projekty - nowa telefonia komórkowa Carrefour Mova, torby biodegradowalne), zarządzanie zespołem wewnętrznym i zewnętrznym (współpraca z agencją PR)
Konsultant ds. PR
Zakres obowiązków: opracowywanie i wdrażanie strategii PR związanych z umacnianiem obecności marek (takich jak na przykład Sumamed, Flegamina, Aviomarin, Hepatil) i dziedzin terapeutycznych PLIVY w mediach ogólnopolskich i regionalnych, zarządzanie firmową stroną internetową www.pliva.pl, współredagowanie magazynu wewnętrznego „Nasza Firma” i newslettera „PLIVA i My”, organizacja konferencji prasowych i eventów wewnętrznych,
Szkolenia i kursy
2015: Do your best - wystąpienia publiczne
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2015: Business English
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2014: Dialog PR: PR, czyli promowanie reklamy?
Organizator: PRoto Public Relation
2014: Marketing usług medycznych
Organizator: Sills & Co
2014: Bussiness & Financial English
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2013: CUSTOMER EMPOWERMENT, czyli klient ma głos
Organizator: 2mgroup
2012: Komunikacja w trudnych czasach
Organizator: Publicon
2011: PR Forum: Social media
Organizator: Związek Firm Public Relations
2011: Optymalizacja działań e-marketingowych
Organizator: ECU Marketing
2010: PR Forum: Social media
organizator: Związek Firm Public Relations
2010: Optymalizacja działań e-marketingowych
organizator: ECU Marketing
2009: Warsztaty e-marketingowe
organizator: BrainJuice Group
2009: Badania Internetu dla branży farmaceutycznej
organizator: House of Numbers
2008: Coaching – szkolenie wewnętrzne
organizator: Perfect Training, Wiesław Borczon
2008: Public Relations: Tajna broń strategii i przywództwa organizator: PRForum
2007: PR narzędziem nowego marketingu – warsztaty; organizator: Informedia Polska/ECU Marketing
2007: III Kongres Public Relations - Trendy 2008; organizator: Informedia Polska/ECU Marketing
2006 - 2007: Udział w spotkaniach branżowych z cyklu Dialog PR, poświęconych m.in. sytuacjom kryzysowym, relacjom z mediami, zagadnieniom CSR, komunikacji wewnętrznej i innym zagadnieniom istotnym dla branży PR.
2006: „Nowe trendy w Public Relations”
organizator: ECU Marketing
2006: Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations „PR Forum”
organizator: Związek Firm Public Relations
2005: „Informacja w kryzysie, czyli być albo nie być dla firmy”
organizator: Spin Communications, Puls Biznesu
2005: “Public Relations w sytuacji kryzysowej” – warsztaty
organizator: ECU Marketing
2005: Cykl spotkań/warsztatów organizowanych przez Związek Firm Public Relations na temat różnych aspektów współpracy redakcji i działów PR
2004: „Prawo w Unii Europejskiej”, organizator: SMGKRC
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2015: Business English
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2014: Dialog PR: PR, czyli promowanie reklamy?
Organizator: PRoto Public Relation
2014: Marketing usług medycznych
Organizator: Sills & Co
2014: Bussiness & Financial English
Organizator: Uniwersytet Warszawski
2013: CUSTOMER EMPOWERMENT, czyli klient ma głos
Organizator: 2mgroup
2012: Komunikacja w trudnych czasach
Organizator: Publicon
2011: PR Forum: Social media
Organizator: Związek Firm Public Relations
2011: Optymalizacja działań e-marketingowych
Organizator: ECU Marketing
2010: PR Forum: Social media
organizator: Związek Firm Public Relations
2010: Optymalizacja działań e-marketingowych
organizator: ECU Marketing
2009: Warsztaty e-marketingowe
organizator: BrainJuice Group
2009: Badania Internetu dla branży farmaceutycznej
organizator: House of Numbers
2008: Coaching – szkolenie wewnętrzne
organizator: Perfect Training, Wiesław Borczon
2008: Public Relations: Tajna broń strategii i przywództwa organizator: PRForum
2007: PR narzędziem nowego marketingu – warsztaty; organizator: Informedia Polska/ECU Marketing
2007: III Kongres Public Relations - Trendy 2008; organizator: Informedia Polska/ECU Marketing
2006 - 2007: Udział w spotkaniach branżowych z cyklu Dialog PR, poświęconych m.in. sytuacjom kryzysowym, relacjom z mediami, zagadnieniom CSR, komunikacji wewnętrznej i innym zagadnieniom istotnym dla branży PR.
2006: „Nowe trendy w Public Relations”
organizator: ECU Marketing
2006: Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów Public Relations „PR Forum”
organizator: Związek Firm Public Relations
2005: „Informacja w kryzysie, czyli być albo nie być dla firmy”
organizator: Spin Communications, Puls Biznesu
2005: “Public Relations w sytuacji kryzysowej” – warsztaty
organizator: ECU Marketing
2005: Cykl spotkań/warsztatów organizowanych przez Związek Firm Public Relations na temat różnych aspektów współpracy redakcji i działów PR
2004: „Prawo w Unii Europejskiej”, organizator: SMGKRC
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Fotografia, biżuteria artystyczna, haft krzyżykowy, decoupage, książki i podróże
Organizacje
Akademia Ekspertów Public Relations
Inne
2007: 4 miejsce w konkursie branżowym PRotony w kategorii „osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji”
• Obsługa komputera: Microsoft Office, PhotoShop
• Prawo jazdy kat. B
• Wysokie kompetencje komunikacyjne
• Obsługa komputera: Microsoft Office, PhotoShop
• Prawo jazdy kat. B
• Wysokie kompetencje komunikacyjne
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Porady stylistki inspiracje modowe
Grupa dla wszystkich poszukujących inspiracji modowych, ciekawych stron, stylizacji, porad.