Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Instruktor Jakości
„Zapiecek” Polskie Pierogarnie Sp. z o.o.
- stała kontrola jakości pracy kuchni restauracyjnej lokalu wchodzącego w skład sieci „Zapiecek” Polskie Pierogarnie;
-bieżąca współpraca z Szefem Zmianowym oraz Kucharzem Gotującym w celu niezmiennego spełniania standardów produkcji;
-bieżące raportowanie spostrzeżeń i sugestii Dyrektorowi ds. Produktu;
-ścisła współpraca z managerem lokalu w zakresie jakości, szybkości i sprawności realizacji zamówień;
-dbałość o estetykę serwowanych potraw.
-bieżąca współpraca z Szefem Zmianowym oraz Kucharzem Gotującym w celu niezmiennego spełniania standardów produkcji;
-bieżące raportowanie spostrzeżeń i sugestii Dyrektorowi ds. Produktu;
-ścisła współpraca z managerem lokalu w zakresie jakości, szybkości i sprawności realizacji zamówień;
-dbałość o estetykę serwowanych potraw.
Specjalista ds. Windykacji
-utrzymywanie długofalowych relacji z dłużnikami;
-ustalanie warunków ugód oraz koordynacja harmonogramu spłat zadłużeń;
-sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych statystyk ściągalności;
-przygotowanie szablonów pism na potrzeby działu, wysyłka adekwatnej korespondencji oraz monitów;
-zbieranie danych i dokumentacji niezbędnej do podjęcia dalszych kroków prawnych;
-ustalanie warunków ugód oraz koordynacja harmonogramu spłat zadłużeń;
-sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych statystyk ściągalności;
-przygotowanie szablonów pism na potrzeby działu, wysyłka adekwatnej korespondencji oraz monitów;
-zbieranie danych i dokumentacji niezbędnej do podjęcia dalszych kroków prawnych;
Agent Coachingujący / Mentor / Zastepca Kierownika Projektu
- układanie i realizacja grafiku szkoleń soft/hardskill
- nadzór nad grafikiem pracy agentów
- nadzór nad rozwojem pracowników projektu
- monitoring jakości pracy agentów umawiających spotkania na potrzeby klienta i podejmowanie działań naprawczych w celu poprawienia poziomu obsługi
- opieka nad nowymi pracownikami i obsługa administracyjna ich rejestracji w firmie
- kierowanie zgłoszeń uszkodzeń sprzętu komputerowego i monitoring realizacji napraw przez dził IT
- prowadzenie pełnej dokumentacji wyników projektu
- przygotowanie raportów i zestawień dziennych i okresowych na potrzeby wewnętrzne oraz klienta
- nadzór nad grafikiem pracy agentów
- nadzór nad rozwojem pracowników projektu
- monitoring jakości pracy agentów umawiających spotkania na potrzeby klienta i podejmowanie działań naprawczych w celu poprawienia poziomu obsługi
- opieka nad nowymi pracownikami i obsługa administracyjna ich rejestracji w firmie
- kierowanie zgłoszeń uszkodzeń sprzętu komputerowego i monitoring realizacji napraw przez dził IT
- prowadzenie pełnej dokumentacji wyników projektu
- przygotowanie raportów i zestawień dziennych i okresowych na potrzeby wewnętrzne oraz klienta
CSP - Specjalista ds. Obsługi Klienta ( B2B / B2C) / Data Administrator - Region Leader
Sitel Polska Sp. z o.o.
praca dla projektów:
-polskiego oddziału światowego lidera w zakresie produkcji podzespołów elektronicznych i nowych technologii użytkowych (HHP / WG / BG / IT);
-globalnego lidera w zakresie programowania i implementacji systemów zarządzania klas ERP i CRM;
-wiodącego producenta urządzeń elektornicznych, komputerów i drukarek.
-polskiego oddziału światowego lidera w zakresie produkcji podzespołów elektronicznych i nowych technologii użytkowych (HHP / WG / BG / IT);
-globalnego lidera w zakresie programowania i implementacji systemów zarządzania klas ERP i CRM;
-wiodącego producenta urządzeń elektornicznych, komputerów i drukarek.
Szkolenia i kursy
- "Synergia w zarządzaniu zespołami zróżnicowanymi wiekowo" - marzec 2010
- "Feedback & Targets Agreement" (wyznaczanie i realizacja celów w zarządzaniu ludźmi)
- "Skuteczne techniki umawiania spotkań" Catman Polska Spółka z o.o. - lipiec 2007 (supervisor)
- Podstawy prawne i techniki ochrony danych osobowych - marzec 2007
- "Efektywny kontakt z klientem czyli specjalistyczne techniki marketingu bezpośredniego" - październik 2005
- "Feedback & Targets Agreement" (wyznaczanie i realizacja celów w zarządzaniu ludźmi)
- "Skuteczne techniki umawiania spotkań" Catman Polska Spółka z o.o. - lipiec 2007 (supervisor)
- Podstawy prawne i techniki ochrony danych osobowych - marzec 2007
- "Efektywny kontakt z klientem czyli specjalistyczne techniki marketingu bezpośredniego" - październik 2005
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
muzyka, kino, gotowanie
Organizacje
działalność na rzecz PCK i fundacji "Świat na TAK";
prowadzenie spotkań związanych z działalnością charytatywną oraz kilku konferencji prasowych fundacji
prowadzenie spotkań związanych z działalnością charytatywną oraz kilku konferencji prasowych fundacji
Inne
-obsługa środowisk Windows 98/2000/ME/XP/Vista
-b.dobra znajomość pakietu MS Office
-znajomość systemów SAP (R/3, CRM, CIC)
-b.dobra znajomość pakietu MS Office
-znajomość systemów SAP (R/3, CRM, CIC)
Grupy
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.