Umiejętności
Microsoft Office
praca w zespole
komunikacja społeczna
Komunikacja alternatywna - AAC
wczesna interwencja logopedyczna
Neurologopedia
Dysfagia
Makaton
terapia ręki
pedagogika specjalna
Oligofrenopedagog
C-eye
Terapia dzieci z afazją
Języki
migowy
biegły
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
neurologopeda
Ośrodek Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy „INA”
Terapia neurologopedyczna dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem dziecięcym i niepełenosprawnością sprzężoną
Terapia orofacjalna dzieci z zaburzeniami oddechowo-połykowymi, usprawnianie karmienia
Terapia logopedyczna z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci od 0 do 6 roku życia
Ustalanie i rozwijanie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji
Terapia orofacjalna dzieci z zaburzeniami oddechowo-połykowymi, usprawnianie karmienia
Terapia logopedyczna z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci od 0 do 6 roku życia
Ustalanie i rozwijanie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji
Logopeda
Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ISTMUS
Diagnoza i terapia logopedyczna dzieci
Terapia dzieci w ramach wczesnej interwencji logopedycznej
Terapia dysfagii
Wystawianie opinii i zaświadczeń
Poradnictwo dla rodziców w zakresie pielęgnacji i zasad wspierania rozwoju
Prowadzenie zajęć grupowych
Terapia dzieci w ramach wczesnej interwencji logopedycznej
Terapia dysfagii
Wystawianie opinii i zaświadczeń
Poradnictwo dla rodziców w zakresie pielęgnacji i zasad wspierania rozwoju
Prowadzenie zajęć grupowych
Logopeda
Diagnoza logopedyczna
Terapia logopedyczna osób z zaburzeniami mowy na tle niepełnosprawności intelektualnej, mózgowego porażenia dziecięcego, wad rozwojowych, chorób genetycznych
Usprawnianie komunikacji
Usprawnianie czynności jedzenia poprzez terapię orofacjalną
Prowadzenie dokumentacji medycznej i edukacyjnej
Praca w zespole terapeutycznym
Terapia logopedyczna osób z zaburzeniami mowy na tle niepełnosprawności intelektualnej, mózgowego porażenia dziecięcego, wad rozwojowych, chorób genetycznych
Usprawnianie komunikacji
Usprawnianie czynności jedzenia poprzez terapię orofacjalną
Prowadzenie dokumentacji medycznej i edukacyjnej
Praca w zespole terapeutycznym
Logopeda - wolontariusz w Klinicznym Oddziale Nowordków z Intensywną Opieką Medyczną
Ocena neurologopedyczna noworodków
Instruktaż dotyczący karmienia butelką
Poradnictwo dla rodziców
Współpraca ze specjalistami z zakresu pielęgnacji, opieki zdrowotnej i rehabilitacji małych dzieci
Instruktaż dotyczący karmienia butelką
Poradnictwo dla rodziców
Współpraca ze specjalistami z zakresu pielęgnacji, opieki zdrowotnej i rehabilitacji małych dzieci
Logopeda - stażysta w Oddziale Neurologicznej Rehabilitacji Dziecięcej
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
Diagnoza zaburzeń mowy
Wczesna diagnoza i interwencja logopedyczna noworodków i niemowląt
Usprawnianie komunikacji i terapia zaburzeń mowy o podłożu neurologicznym - dyzartria, afazja, alalia, opóźniony rozwój mowy, oligofazja
Praca z pacjentami z niepełnosprawnością sprzężoną (wady wzroku, wady słuchu, niepełnosprawność intelektualna, niepełnosprawność ruchowa)
Praca z pacjentami z wadami genetycznymi
Logopedyczne diagnozowanie zaburzeń żywienia
Prowadzenie dokumentacji klinicznej pacjentów
Formułowanie opinii i zaleceń
Wczesna diagnoza i interwencja logopedyczna noworodków i niemowląt
Usprawnianie komunikacji i terapia zaburzeń mowy o podłożu neurologicznym - dyzartria, afazja, alalia, opóźniony rozwój mowy, oligofazja
Praca z pacjentami z niepełnosprawnością sprzężoną (wady wzroku, wady słuchu, niepełnosprawność intelektualna, niepełnosprawność ruchowa)
Praca z pacjentami z wadami genetycznymi
Logopedyczne diagnozowanie zaburzeń żywienia
Prowadzenie dokumentacji klinicznej pacjentów
Formułowanie opinii i zaleceń
Logopeda
Studencka Poradnia Logopedyczna
Terapia zaburzeń mowy, usprawnianie komunikacji, zajęcia emisji głosu i techniki mówienia
współpracownik
wystawiono
Kasię poznałam, rozpoczynając pracę w Studenckiej Poradni Logopedycznej UMCS. Cecha, która nasuwa mi się na samym początku to cierpliwość i zaangażowanie. Jest profesjonalna i dociekliwa, co ważne w diagnozowaniu pacjentów, w szczególności z dziedziny neurologopedii (co stanowi jej główne zainteresowanie).
Szkolenia i kursy
Podstawy diagnozy i terapii autyzmu, I stopień, SOTIS
Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne, I stopień, Stowarzyszenie Jestem
Dziecko z dysleksją – jak je rozpoznać jak pomóc?, PTL Lublin
EEG Biofeedback jako nowoczesna metoda optymalizacji pracy mózgu w kontekście terapii logopedycznej, PTL Lublin
Konferencja naukowo-szkoleniowa "Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka z deficytem słuchu", Lublin
Wojewódzka konferencja "Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC) w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną", Lublin
AAC – WSPOMAGAJĄCE I ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ – poziom podstawowy, Jolanta Jaszczuk, Iwona Stępniewicz
Warsztaty szkolenie "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi", I stopień
Warsztaty szkoleniowe "Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy", II stopień
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy, dr Aleksandra Łada
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE - MODUŁ II: Wczesne zaburzenia funkcji oralnych /pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/ u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego, dr Aleksandra Łada
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE MODUŁ III: Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych /w tym żywienie przez zgłębnik oraz peg/. MODUŁ ZAAWANSOWANY, dr Aleksandra Łada
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych,ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej oraz terapii osób dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi, dr Teresa Kaczan
MAKATON, Program Rozwoju Komunikacji
MAM COŚ WIĘCEJ DO POWIEDZENIA, Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i językowych osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi z wykorzystaniem metod AAC i AT, GENERAACJA
Certyfikowany Kurs Empathy Dolls, NEUROGEN, Monika Habik
Szkolenie PECS, Poziom 1, Magdalena Kaźmierczak
Dysfagia u niemowląt i małych dzieci, Dore Blom
Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca. Teoria i praktyka., Edyta Tyszkiewicz
Warsztaty Mówik 2.0, Elżbieta Dawidek
Ankyloglossja u noworodków i niemowląt, Mira Rządzka
Certyfikowane Szkolenie I stopnia dla terapeutów C-Eye.
Certyfikowane szkolenie II stopnia dla terapeutów: C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji (nr certyfikatu 2/AS/2021/0011)
Terapia miofunkcjonalna w praktyce, Aleksandra Rosińska
Wprowadzenie do koncepcji neurorehabilitacji RCM (Rodolfo Castillo Morales). Moduł 1., Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales
Teoria i praktyka koncepcji neurorehabilitacji RCM. Moduł 2., Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales
Ocena funkcjonalna traktu ustno -twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie., Ewelina Mendala Kwoczek
Terapia ręki 1 i 2 stopień, Emilia Mikołajewska
Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne, I stopień, Stowarzyszenie Jestem
Dziecko z dysleksją – jak je rozpoznać jak pomóc?, PTL Lublin
EEG Biofeedback jako nowoczesna metoda optymalizacji pracy mózgu w kontekście terapii logopedycznej, PTL Lublin
Konferencja naukowo-szkoleniowa "Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka z deficytem słuchu", Lublin
Wojewódzka konferencja "Alternatywne i wspomagające metody komunikacji (AAC) w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną", Lublin
AAC – WSPOMAGAJĄCE I ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ – poziom podstawowy, Jolanta Jaszczuk, Iwona Stępniewicz
Warsztaty szkolenie "Wykorzystanie metody werbo-tonalnej w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi", I stopień
Warsztaty szkoleniowe "Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy", II stopień
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE – MODUŁ I: Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z pobieraniem pokarmów i nadawaniem mowy, dr Aleksandra Łada
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE - MODUŁ II: Wczesne zaburzenia funkcji oralnych /pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych/ u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo-porodowego, dr Aleksandra Łada
WARSZTATY NEUROLOGOPEDYCZNE MODUŁ III: Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych /w tym żywienie przez zgłębnik oraz peg/. MODUŁ ZAAWANSOWANY, dr Aleksandra Łada
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych,ergoterapii w pediatrii i integracji sensorycznej oraz terapii osób dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi, dr Teresa Kaczan
MAKATON, Program Rozwoju Komunikacji
MAM COŚ WIĘCEJ DO POWIEDZENIA, Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i językowych osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi z wykorzystaniem metod AAC i AT, GENERAACJA
Certyfikowany Kurs Empathy Dolls, NEUROGEN, Monika Habik
Szkolenie PECS, Poziom 1, Magdalena Kaźmierczak
Dysfagia u niemowląt i małych dzieci, Dore Blom
Komunikacja Alternatywna i Wspomagająca. Teoria i praktyka., Edyta Tyszkiewicz
Warsztaty Mówik 2.0, Elżbieta Dawidek
Ankyloglossja u noworodków i niemowląt, Mira Rządzka
Certyfikowane Szkolenie I stopnia dla terapeutów C-Eye.
Certyfikowane szkolenie II stopnia dla terapeutów: C-Eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji (nr certyfikatu 2/AS/2021/0011)
Terapia miofunkcjonalna w praktyce, Aleksandra Rosińska
Wprowadzenie do koncepcji neurorehabilitacji RCM (Rodolfo Castillo Morales). Moduł 1., Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales
Teoria i praktyka koncepcji neurorehabilitacji RCM. Moduł 2., Marianela Pernuzzi, Fundacion Castillo Morales
Ocena funkcjonalna traktu ustno -twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie., Ewelina Mendala Kwoczek
Terapia ręki 1 i 2 stopień, Emilia Mikołajewska
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Zainteresowania
Turystyka rowerowa, psychologia, taniec.
Organizacje
Naukowe Koło Logopedów i Audiologów UMCS
Inne
Umiejętności organizatorskie (organizowanie warsztatów
i konferencji naukowych)
Znajomość zasad prowadzenia dokumentacji logopedycznej pacjentów w ośrodkach medycznych i edukacyjnych
Umiejętność pracy w zespole
Tworzenie indywidualnych planów terapeutyczno-edukacyjnych
Prawo jazdy kat. B
Organizacja i prowadzenie szkoleń.
i konferencji naukowych)
Znajomość zasad prowadzenia dokumentacji logopedycznej pacjentów w ośrodkach medycznych i edukacyjnych
Umiejętność pracy w zespole
Tworzenie indywidualnych planów terapeutyczno-edukacyjnych
Prawo jazdy kat. B
Organizacja i prowadzenie szkoleń.
Grupy
AUDIOFIL
Grupa dla ludzi szeroko interesujących się dobrą muzyką, sprzętem oraz zagadnienami ze świata audio.
Autystyczne dzieci
Dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem, ZA i innymi problemami wieku dziecięcego
Autyzm
Grupa skupiająca osoby zainteresowane tematyką autyzmu: rodziców dzieci autystycznych, lekarzy, psychologów, pedagogów, fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych, wolontariuszy oraz samych autystów..
BEZPŁATNE BADANIA PROGRAMY PROFILAKTYCZNE BADANIA PRZESIEWOWE
BEZPŁATNE BADANIA PROFILAKTYCZNE, PROGRAMY ZDROWOTNE, BEZPŁATNE BADANIA PRZESIEWOWE - czyli gdzie mogę bezpłatnie skorzystać z badań diagnostycznych i skontrolować stan swojego zdrowia. "LEPIEJ ZAPOBI
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kobieta działająca
Forum jest zapowiedzią serwisu który jest w przygotowaniu. Serwis ma za zadanie promować kobiety
a także rękodzieło artystyczne.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.