Umiejętności
Licencja detektywa
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor operacyjny
• Realizacja założonych celów operacyjnych
• Dostosowywanie strategii windykacji do zmian rynkowych. Ścisła współpraca we wdrażaniu strategii
biznesowej Grupy w Operacjach, w tym zapewnienie świadczenia realizowanych usług na światowym
poziomie i w zgodzie ze strategią firmy
• Określanie i optymalizacja procesów
• Dzielenie się najlepszymi praktykami i projektami z podległego obszaru w ramach Grupy
• Dostosowywanie strategii windykacji do zmian rynkowych. Ścisła współpraca we wdrażaniu strategii
biznesowej Grupy w Operacjach, w tym zapewnienie świadczenia realizowanych usług na światowym
poziomie i w zgodzie ze strategią firmy
• Określanie i optymalizacja procesów
• Dzielenie się najlepszymi praktykami i projektami z podległego obszaru w ramach Grupy
Dyrektor Zarządzający Obszarem Strategii Windykacyjnych i Procesem Obsługi Portfeli
• Kreowanie i optymalizacja procesów na etapie polubownym i sądowym
• Opracowanie strategii windykacji dla serwisowanych portfeli wierzytelności
• Zwiększanie efektywności procesów operacyjnych poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
• Zarządzanie następującymi obszarami: marketing windykacyjny, wsparcie operacyjne, departament korespondencji masowej, strategia windykacyjna
• Opracowanie strategii windykacji dla serwisowanych portfeli wierzytelności
• Zwiększanie efektywności procesów operacyjnych poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
• Zarządzanie następującymi obszarami: marketing windykacyjny, wsparcie operacyjne, departament korespondencji masowej, strategia windykacyjna
Dyrektor Departamentu Windykacji Polubownej
• Zarządzanie Departamentem Windykacji Polubownej (liderzy, supervizorzy, trenerzy, specjaliści, negocjatorzy telefoniczni)
• Współtworzenie i optymalizacja procesu w ramach windykacji polubownej i polubowno – prawnej
• Planowanie i realizacja budżetu
• Raportowanie do Zarządu Spółki w zakresie wyników oraz podejmowanych działań
• Przygotowywanie szablonów pism, sms-ów, procedur i dokumentów wewnętrznych
• Koordynacja wysyłek pism masowych
• Współtworzenie i optymalizacja procesu w ramach windykacji polubownej i polubowno – prawnej
• Planowanie i realizacja budżetu
• Raportowanie do Zarządu Spółki w zakresie wyników oraz podejmowanych działań
• Przygotowywanie szablonów pism, sms-ów, procedur i dokumentów wewnętrznych
• Koordynacja wysyłek pism masowych
Kierownik Działu Telefonicznej Windykacji Wierzytelności
Ultimo S.A.
• Zarządzanie Działem Telefonicznej Windykacji Wierzytelności: organizowanie, nadzorowanie i koordynacja działań liderów oraz podległych im zespołów, zajmujących się windykacją polubowną oraz polubowno-prawną
• Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
• Tworzenie i wdrażanie procedur, zasad postępowania, instrukcji wewnętrznych
• Określanie celów (ilościowych i jakościowych) oraz zadań dla podległych zespołów. Dostosowywanie działań dla osiągnięcia zakładanego poziomu realizacji
• Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
• Tworzenie i wdrażanie procedur, zasad postępowania, instrukcji wewnętrznych
• Określanie celów (ilościowych i jakościowych) oraz zadań dla podległych zespołów. Dostosowywanie działań dla osiągnięcia zakładanego poziomu realizacji
Manager Kampanii
- Przygotowanie i wdrożenie nowej kampanii telemarketingowej dla Santander Consumer Bank (opracowanie procedur wdrożenia projektu, przygotowanie i nadzór nad implementacją skryptów, opracowanie programu niezbędnych szkoleń dla kadry managerskiej oraz agentów)
- Rekrutacja pracowników oraz zespołu leaderów (udział w rekrutacjach, przygotowywanie AC)
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem grupy agentów (tworzenie grafików czasu pracy i przerw)
- Kontrola efektywności sprzedaży i obsługi klienta, bieżący monitoring
- Kompetencje miękkie i zarządzanie wiedzą (planowanie retreningów, coachingów, prowadzenie szkoleń motywacyjnych, sprzedażowych oraz produktowych)
- Raportowanie do partnera oraz zarządu (raporty efektywności, aktywności agentów, wykorzystania bazy, zachowania kluczowych wskaźników, przychodowe)
- Reprezentowanie spółki oraz bezpośredni kontakt z osobami z ramienia Santander Consumer Bank, odpowiedzialnymi za realizację akcji telemarketingowych
- Rekrutacja pracowników oraz zespołu leaderów (udział w rekrutacjach, przygotowywanie AC)
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem grupy agentów (tworzenie grafików czasu pracy i przerw)
- Kontrola efektywności sprzedaży i obsługi klienta, bieżący monitoring
- Kompetencje miękkie i zarządzanie wiedzą (planowanie retreningów, coachingów, prowadzenie szkoleń motywacyjnych, sprzedażowych oraz produktowych)
- Raportowanie do partnera oraz zarządu (raporty efektywności, aktywności agentów, wykorzystania bazy, zachowania kluczowych wskaźników, przychodowe)
- Reprezentowanie spółki oraz bezpośredni kontakt z osobami z ramienia Santander Consumer Bank, odpowiedzialnymi za realizację akcji telemarketingowych
Kierownik Projektu
- Kierowanie oraz zapewnianie odpowiedniej wydajności zespołu agentów (opieka
i nadzór nad różnorodnymi kampaniami – infolinią, projektami outboundowymi, BackOffice w zakresie produktów finansowych, telekomunikacyjnych, usług)
- Rekrutacja pracowników (dobór pracowników o profilu odpowiednim do obsługi danego projektu)
- Wdrażanie nowych projektów, bieżący monitoring oraz raportowanie efektywności dla partnerów (kluczowe wskaźniki: service level, first call resolution, skuteczność sprzedaży)
- Prowadzenie i opracowywanie koncepcji zewnętrznego Call Centre dla Santander Consumer Bank (pierwsza w Europie pełna obsługa zlecona partnerowi outsourcingowemu)
- Szczegółowe planowanie działań oraz egzekwowanie ich realizacji (wdrażanie kampanii telemarketingowych – sprzedaż produktów i usług, badania rynku, monitoring należności)
- Optymalizacja standardów jakościowych i procedur obsługi klienta (opracowywanie
i wdrażanie technik doskonalących profesjonalną i rzetelną obsługę klienta)
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem grupy agentów (monitoring jakościowy
i ilościowy - szkolenia, coachingi, badanie jakości pracy oraz wydajności konsultantów
- Kontrola efektywności sprzedaży oraz posprzedażnej obsługi klienta
i nadzór nad różnorodnymi kampaniami – infolinią, projektami outboundowymi, BackOffice w zakresie produktów finansowych, telekomunikacyjnych, usług)
- Rekrutacja pracowników (dobór pracowników o profilu odpowiednim do obsługi danego projektu)
- Wdrażanie nowych projektów, bieżący monitoring oraz raportowanie efektywności dla partnerów (kluczowe wskaźniki: service level, first call resolution, skuteczność sprzedaży)
- Prowadzenie i opracowywanie koncepcji zewnętrznego Call Centre dla Santander Consumer Bank (pierwsza w Europie pełna obsługa zlecona partnerowi outsourcingowemu)
- Szczegółowe planowanie działań oraz egzekwowanie ich realizacji (wdrażanie kampanii telemarketingowych – sprzedaż produktów i usług, badania rynku, monitoring należności)
- Optymalizacja standardów jakościowych i procedur obsługi klienta (opracowywanie
i wdrażanie technik doskonalących profesjonalną i rzetelną obsługę klienta)
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem grupy agentów (monitoring jakościowy
i ilościowy - szkolenia, coachingi, badanie jakości pracy oraz wydajności konsultantów
- Kontrola efektywności sprzedaży oraz posprzedażnej obsługi klienta
Trener
- Tworzenie zespołów sprzedażowych i grup dedykowanych
- Prowadzenie szkoleń wstępnych, produktowych (branża telekomunikacyjna, wydawnicza, medyczna, finansowa, telewizje kablowe) oraz stanowiskowych (wdrażanie nowych agentów do pracy)
- Nadzór nad pracą zespołu konsultantów z zakresu efektywności pracy oraz merytoryki prowadzonych rozmów (warsztaty, coachingi, bieżący monitoring)
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i skryptów rozmów telefonicznych
- Prowadzenie szkoleń wstępnych, produktowych (branża telekomunikacyjna, wydawnicza, medyczna, finansowa, telewizje kablowe) oraz stanowiskowych (wdrażanie nowych agentów do pracy)
- Nadzór nad pracą zespołu konsultantów z zakresu efektywności pracy oraz merytoryki prowadzonych rozmów (warsztaty, coachingi, bieżący monitoring)
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i skryptów rozmów telefonicznych
Szkolenia i kursy
Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua - kurs języka angielskiego dla średnio - zaawansowanych
Ashford Spelthorne College (Anglia) - kurs języka angielskiego
Ashford Spelthorne College (Anglia) - kurs języka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Nurkowanie
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Chemia
"Żadna liczba eksperymentów nie może dowieść, że mam rację, jeden eksperyment może pokazać, że jej nie mam."
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln