Katarzyna Mielczarek

Starszy Asystent Dyrektora
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Prawo administracyjne Umiejętności komunikacyjne Umiejętności interpersonalne Zarządzanie biurem Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Organizacja spotkań biznesowych Współpraca z osobami z różnych działów nadzór nad dokumentacją Redagowanie komunikatów prasowych i informacyjnych sporządzanie raportów i zestawień Organizacja podróży służbowych Zarządzanie informacją

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

ING Bank Śląski SA
Starszy Asystent Dyrektora
Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Departamentu; umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych
Organizacja spotkań Dyrektora i kadry managerskiej
Uczestnictwo w spotkaniach tygodniowych kadry managerskiej, sporządzanie notatek
Prowadzenie sekretariatu, obsługa kancelaryjna, prowadzenie terminarzy, przyjmowanie gości i interesantów oraz organizacja wyposażenia sekretariatu w materiały i sprzęt
Zapewnienie komunikacji pomiędzy pracownikami a pozostałymi jednostkami w banku
Organizacja spotkań biznesowych w banku oraz poza siedzibą
Planowanie oraz bezpośrednia koordynacja budżetu departamentu, nadzorowanie budżetu szkoleń, bieżąca analiza i planowanie potrzeb
Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby dyrektora departamentu
ING Bank Śląski SA
Asystent Dyrektora
Obsługa biura dyrektora, wsparcie asystenckie
Koordynacja kalendarza spotkań dyrektora oraz zastępców
Organizacja spotkań biznesowych w banku oraz poza siedzibą
Przygotowywanie prezentacji Power Point oraz materiałów na spotkania
Sporządzanie raportów
Przygotowywanie, rozliczanie i koordynacja zadań związanych z zatrudnianiem pracowników przez firmę zewnętrzną
Wsparcie pracowników w sprawach kadrowych
Udział w spotkaniach dyrekcji z menedżerami oraz sporządzanie sprawozdań
Tłumaczenia tekstów w języku angielskim
Organizacja i rozliczanie podróży służbowych, usług cateringowych
Saint-Gobain Sekurit Hanglas Polska
Sekretarka
Obsługa asystencka Zarządu firmy
Telefoniczna i elektroniczna obsługa biura
Czynności kancelaryjne na potrzeby spółki : nadawanie, odbiór, rejestracja korespondencji pocztowej
Kontrola nad właściwym obiegiem korespondencji oraz dokumentacji
Dekretacja faktur
Dbanie o bieżące zaopatrzenie biura
Kompleksowa organizacja podróży służbowych : krajowych i zagranicznych
Kontrola oraz dysponowanie zasobami samochodów służbowych
Prowadzenie kalendarza i koordynacja pracy kierowcy Biura Zarządu
Dbanie o zewnętrzny wizerunek Biura Zarządu
UNITECH Adam Wyrwa
Refernet ds technicznych
UNITECH Adam Wyrwa
Referent ds obsługi sekretariatu zarządu
Logo
Pracownik ds obsługi klienta
Holywood Video

Szkolenia i kursy

Centrum Szkoleniowe BMM
Profesjonalna Sekretarka / Asystentka – prawa ręka szefa, umiejętnie wykonująca powierzone obowiązki, z wysoką klasą reprezentująca firmę

Edukacja

Logo
Administracja Publiczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanitas

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Moda, wizaż, jazda na rolkach

Inne

2014 – 2015
Szkoła Wizażu i Charakteryzacji Make Up Star
Wizażystka