Umiejętności
Fracht lotniczy
Kontenery
Przepisy celne
Eksport
Przekierowanie
frachty
Spedycja
Import
biznes międzynarodowy
Logistyka międzynarodowa
Międzynarodowa wysyłka
handel zagraniczny
kluczowy wskaźnik wydajności
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
prawo morskie
Ocean
fracht morski
zarządzanie operacyjne
Porty
usprawnianie procesów
Project Management
Six Sigma
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Organizacja łańcucha dostaw
Szkolenie
Zarządzanie transportem
Magazynowanie
3PL
Zarządzanie zespołem
transport kolejowy
Transport
Obsługa klienta
Events Organisation
Conference Organization
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Manager - Process Support
Analiza i usprawnianie procesów w dziale obsługi klienta, Wdrażanie i opieka nad nowymi klientami , Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń z zakresu obsługi klienta i procesów transportowych.
Aktywna współpraca z Urzędem Celnym i osoba kontaktowa we wszelkich kwestiach dotyczących spraw celnych
Reprezentowanie obsługi klienta w kontaktach z wendorami (porty, terminale kontenerowe, przewoźnicy lądowi)
Realizowanie międzydziałowych projektów z zachowaniem metodologii 6sigma i Lean uwzględniając aspekty potrzeb klienta jak i kosztów firmy
Dbanie o odpowiedni standard obsługi klienta w całej organizacji
Aktywna współpraca z Urzędem Celnym i osoba kontaktowa we wszelkich kwestiach dotyczących spraw celnych
Reprezentowanie obsługi klienta w kontaktach z wendorami (porty, terminale kontenerowe, przewoźnicy lądowi)
Realizowanie międzydziałowych projektów z zachowaniem metodologii 6sigma i Lean uwzględniając aspekty potrzeb klienta jak i kosztów firmy
Dbanie o odpowiedni standard obsługi klienta w całej organizacji
Customer Service Export Manager
Kierowanie działem eksportu w Polsce. Dodatkowo prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu procesów transportowych, obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej.
Szkolenia i kursy
Akademia Trenerska - kurs dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
Liczne szkolenia z zakresu prawa morskiego, obsługi klienta, komunikacji interpersomalnej
Liczne szkolenia z zakresu prawa morskiego, obsługi klienta, komunikacji interpersomalnej
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
gotowanie i historia
Grupy
Intermodal
Transport intermodalny - pociągi, terminale i podstawienia samochodowe. Kontenery, nadwozia wymienne i naczepy. Sprzęt przeładunkowy i systemy IT wspomagające pracę terminali. Zagadnienia operacyjne,
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.