Wypowiedzi
-
Cześć!
Szukasz nowych metod, narzędzi i podejść wspierających dostarczanie jeszcze większej wartości dla Twoich klientów?
Czujesz, że pora spojrzeć na to co robisz z innej perspektywy i zmienić myślenie?
Mamy dla Ciebie:
Dzień spotkań z innowatorami Skanska, TVN, Bobby Burger, IKEA;
Studia przypadków znanych marek - konkretne historie sukcesów i porażek z polskiego rynku;
Sprawdzone narzędzia Service Design Thinking, które możesz zastosować w swoich projektach; Recepty na poznanie Klienta i uwzględnienie go przy budowaniu strategii;
Aromatyczna kawa od zaprzyjaźnionych baristów. Smaczny posiłek;
Potężną dawka inspiracji w stylu... Reinvent.
Do tego wyjątkowe otoczenie Szklana Stodoła oraz kameralna 35 osobowa grupa uczestników. Będzie moc, wiedza, narzędzia i dobry klimat.
Tematy wystąpień:
Głos klienta - jak działać, aby zadowoleni byli wszyscy – klienci i biznes, story TVN Digital;
Historia zespołu, który miał przekroczyć oczekiwania klientów, story Skanska;
Jak odkryć innowacje w „zwykłym biznesie", story Bobby Burger;
Dlaczego zatrudniamy pragmatycznych rebeliantów, story IKEA;
3 wystąpienia niespodzianki uczestników w ramach sesji otwartego mikrofonu.
Szczegóły w wydarzeniu oraz na http://www.reinvent.cx
A jeśli Ty nie możesz lub nie chcesz się wybrać, to będzie nam bardzo miło, jeśli udostępnisz to info potencjalnie zainteresowanym osobom!
Widzimy się 21 września? -
Cześć!
Chcesz rozwijać swój biznes?
Szukasz nowych metod, narzędzi i podejść wspierających dostarczanie jeszcze większej wartości dla Twoich klientów?
Czujesz, że pora spojrzeć na to co robisz z innej perspektywy i zmienić myślenie?
Mamy dla Ciebie:
Dzień spotkań z innowatorami Skanska, TVN, Bobby Burger, IKEA;
Studia przypadków znanych marek - konkretne historie sukcesów i porażek z polskiego rynku;
Sprawdzone narzędzia Service Design Thinking, które możesz zastosować w swoich projektach; Recepty na poznanie Klienta i uwzględnienie go przy budowaniu strategii;
Aromatyczna kawa od zaprzyjaźnionych baristów. Smaczny posiłek;
Potężną dawka inspiracji w stylu... Reinvent.
Do tego wyjątkowe otoczenie Szklana Stodoła oraz kameralna 35 osobowa grupa uczestników. Będzie moc, wiedza, narzędzia i dobry klimat.
Tematy wystąpień:
Głos klienta - jak działać, aby zadowoleni byli wszyscy – klienci i biznes, story TVN Digital;
Historia zespołu, który miał przekroczyć oczekiwania klientów, story Skanska;
Jak odkryć innowacje w „zwykłym biznesie", story Bobby Burger;
Dlaczego zatrudniamy pragmatycznych rebeliantów, story IKEA;
3 wystąpienia niespodzianki uczestników w ramach sesji otwartego mikrofonu.
Szczegóły w wydarzeniu oraz na http://www.reinvent.cx
A jeśli Ty nie możesz lub nie chcesz się wybrać, to będzie nam bardzo miło, jeśli udostępnisz to info potencjalnie zainteresowanym osobom!
Widzimy się 21 września? -
Cześć!
Chcesz rozwijać swój biznes?
Szukasz nowych metod, narzędzi i podejść wspierających dostarczanie jeszcze większej wartości dla Twoich klientów?
Czujesz, że pora spojrzeć na to co robisz z innej perspektywy i zmienić myślenie?
Mamy dla Ciebie:
Dzień spotkań z innowatorami Skanska, TVN, Bobby Burger, IKEA;
Studia przypadków znanych marek - konkretne historie sukcesów i porażek z polskiego rynku;
Sprawdzone narzędzia Service Design Thinking, które możesz zastosować w swoich projektach; Recepty na poznanie Klienta i uwzględnienie go przy budowaniu strategii;
Aromatyczna kawa od zaprzyjaźnionych baristów. Smaczny posiłek;
Potężną dawka inspiracji w stylu... Reinvent.
Do tego wyjątkowe otoczenie Szklana Stodoła oraz kameralna 35 osobowa grupa uczestników. Będzie moc, wiedza, narzędzia i dobry klimat.
Tematy wystąpień:
Głos klienta - jak działać, aby zadowoleni byli wszyscy – klienci i biznes, story TVN Digital;
Historia zespołu, który miał przekroczyć oczekiwania klientów, story Skanska;
Jak odkryć innowacje w „zwykłym biznesie", story Bobby Burger;
Dlaczego zatrudniamy pragmatycznych rebeliantów, story IKEA;
3 wystąpienia niespodzianki uczestników w ramach sesji otwartego mikrofonu.
Szczegóły w wydarzeniu oraz na http://www.reinvent.cx
A jeśli Ty nie możesz lub nie chcesz się wybrać, to będzie nam bardzo miło, jeśli udostępnisz to info potencjalnie zainteresowanym osobom!
Widzimy się 21 września? -
Cześć!
Chcesz rozwijać swój biznes?
Szukasz nowych metod, narzędzi i podejść wspierających dostarczanie jeszcze większej wartości dla Twoich klientów?
Czujesz, że pora spojrzeć na to co robisz z innej perspektywy i zmienić myślenie?
Mamy dla Ciebie:
Dzień spotkań z innowatorami Skanska, TVN, Bobby Burger, IKEA;
Studia przypadków znanych marek - konkretne historie sukcesów i porażek z polskiego rynku;
Sprawdzone narzędzia Service Design Thinking, które możesz zastosować w swoich projektach; Recepty na poznanie Klienta i uwzględnienie go przy budowaniu strategii;
Aromatyczna kawa od zaprzyjaźnionych baristów. Smaczny posiłek;
Potężną dawka inspiracji w stylu... Reinvent.
Do tego wyjątkowe otoczenie Szklana Stodoła oraz kameralna 35 osobowa grupa uczestników. Będzie moc, wiedza, narzędzia i dobry klimat.
Tematy wystąpień:
Głos klienta - jak działać, aby zadowoleni byli wszyscy – klienci i biznes, story TVN Digital;
Historia zespołu, który miał przekroczyć oczekiwania klientów, story Skanska;
Jak odkryć innowacje w „zwykłym biznesie", story Bobby Burger;
Dlaczego zatrudniamy pragmatycznych rebeliantów, story IKEA;
3 wystąpienia niespodzianki uczestników w ramach sesji otwartego mikrofonu.
Szczegóły w wydarzeniu oraz na http://www.reinvent.cx
A jeśli Ty nie możesz lub nie chcesz się wybrać, to będzie nam bardzo miło, jeśli udostępnisz to info potencjalnie zainteresowanym osobom!
Widzimy się 21 września?Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.08.17 o godzinie 13:22 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PORTAL SZKOLEŃ
-
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych metodyką Design Thinking na warsztat poświęcony w tematykę DT.
W skrócie - myślenie projektowe (Design Thinking), to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie oraz optymalizację usług. Ułatwia on wejście w buty klienta i spojrzenie na własny biznes z jego perspektywy.
Efektem są spostrzeżenia (insighty), dzięki którym skuteczniej odpowiesz na zmieniające się potrzeby i zadania jakie do zrealizowania mają konsumenci. Wykorzystanie tego podejścia uczy także organizację bezpośredniej pracy z konsumentami oraz wspiera szybkie tworzenie i testowanie z nimi pomysłów na nowe usługi lub usprawnienia (zanim zainwestujesz w ich dalszy rozwój).
Warsztat Design Thinking: Intro, to spotkanie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją przygodę z podejściami projektowymi, które chcą poznać założenia, narzędzia i sposoby wykorzystania tego typu metod do zwiększania przychodów swojego biznesu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy tutaj: http://fuze.rs/dt_intro
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu! -
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych metodyką Design Thinking na warsztat poświęcony w tematykę DT.
W skrócie - myślenie projektowe (Design Thinking), to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie oraz optymalizację usług. Ułatwia on wejście w buty klienta i spojrzenie na własny biznes z jego perspektywy.
Efektem są spostrzeżenia (insighty), dzięki którym skuteczniej odpowiesz na zmieniające się potrzeby i zadania jakie do zrealizowania mają konsumenci. Wykorzystanie tego podejścia uczy także organizację bezpośredniej pracy z konsumentami oraz wspiera szybkie tworzenie i testowanie z nimi pomysłów na nowe usługi lub usprawnienia (zanim zainwestujesz w ich dalszy rozwój).
Warsztat Design Thinking: Intro, to spotkanie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją przygodę z podejściami projektowymi, które chcą poznać założenia, narzędzia i sposoby wykorzystania tego typu metod do zwiększania przychodów swojego biznesu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy tutaj: http://fuze.rs/dt_intro
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu! -
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych metodyką Design Thinking na warsztat poświęcony w tematykę DT.
W skrócie - myślenie projektowe (Design Thinking), to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie oraz optymalizację usług. Ułatwia on wejście w buty klienta i spojrzenie na własny biznes z jego perspektywy.
Efektem są spostrzeżenia (insighty), dzięki którym skuteczniej odpowiesz na zmieniające się potrzeby i zadania jakie do zrealizowania mają konsumenci. Wykorzystanie tego podejścia uczy także organizację bezpośredniej pracy z konsumentami oraz wspiera szybkie tworzenie i testowanie z nimi pomysłów na nowe usługi lub usprawnienia (zanim zainwestujesz w ich dalszy rozwój).
Warsztat Design Thinking: Intro, to spotkanie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją przygodę z podejściami projektowymi, które chcą poznać założenia, narzędzia i sposoby wykorzystania tego typu metod do zwiększania przychodów swojego biznesu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy tutaj: http://fuze.rs/dt_intro
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu! -
WARSZTATY Z DESIGN THINKING (INTRO)
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych metodyką Design Thinking na warsztat poświęcony w tematykę DT.
W skrócie - myślenie projektowe (Design Thinking), to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie oraz optymalizację usług. Ułatwia on wejście w buty klienta i spojrzenie na własny biznes z jego perspektywy.
Efektem są spostrzeżenia (insighty), dzięki którym skuteczniej odpowiesz na zmieniające się potrzeby i zadania jakie do zrealizowania mają konsumenci. Wykorzystanie tego podejścia uczy także organizację bezpośredniej pracy z konsumentami oraz wspiera szybkie tworzenie i testowanie z nimi pomysłów na nowe usługi lub usprawnienia (zanim zainwestujesz w ich dalszy rozwój).
Warsztat Design Thinking: Intro, to spotkanie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją przygodę z podejściami projektowymi, które chcą poznać założenia, narzędzia i sposoby wykorzystania tego typu metod do zwiększania przychodów swojego biznesu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy tutaj: http://fuze.rs/dt_intro
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu! -
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych metodyką Design Thinking na warsztat poświęcony w tematykę DT.
W skrócie - myślenie projektowe (Design Thinking), to pięcioetapowy proces wspierający tworzenie oraz optymalizację usług. Ułatwia on wejście w buty klienta i spojrzenie na własny biznes z jego perspektywy.
Efektem są spostrzeżenia (insighty), dzięki którym skuteczniej odpowiesz na zmieniające się potrzeby i zadania jakie do zrealizowania mają konsumenci. Wykorzystanie tego podejścia uczy także organizację bezpośredniej pracy z konsumentami oraz wspiera szybkie tworzenie i testowanie z nimi pomysłów na nowe usługi lub usprawnienia (zanim zainwestujesz w ich dalszy rozwój).
Warsztat Design Thinking: Intro, to spotkanie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją przygodę z podejściami projektowymi, które chcą poznać założenia, narzędzia i sposoby wykorzystania tego typu metod do zwiększania przychodów swojego biznesu.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy tutaj: http://fuze.rs/dt_intro
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu!