Umiejętności
Ekonometria
Event Management
Analiza rynku
Analiza mediów
Microsoft Excel
Microsoft Access
Zarządzanie projektami
Microsoft PowerPoint - zaawansowany
Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk ROI
- praca w dziale Analytics & Insight agencji (oddział w Mediolanie)
- przeprowadzanie badań rynku, analizy ROI i marketing mix modelling
- mierzenie i maksymalizacja efektywności i skuteczności działań marketingowych
- tworzenie prezentacji z rekomendacjami strategicznymi dla Klientów agencji
- przeprowadzanie badań rynku, analizy ROI i marketing mix modelling
- mierzenie i maksymalizacja efektywności i skuteczności działań marketingowych
- tworzenie prezentacji z rekomendacjami strategicznymi dla Klientów agencji
Analityk rynku
Euromonitor International
– odpowiedzialna za badania branż FMCG w Polsce
– przeprowadzenie badań rynku poprzez wywiady z przedstawicielami firm, wykorzystywanie istniejących danych statystycznych, gromadzenie opublikowanych informacji na temat branży
– sprawdzanie poprawności i estymacje danych
– pisanie analizy: jakościowa analiza danych, główne trendy, środowisko konkurencyjne i strategiczne rekomendacje dla klientów
– przeprowadzenie badań rynku poprzez wywiady z przedstawicielami firm, wykorzystywanie istniejących danych statystycznych, gromadzenie opublikowanych informacji na temat branży
– sprawdzanie poprawności i estymacje danych
– pisanie analizy: jakościowa analiza danych, główne trendy, środowisko konkurencyjne i strategiczne rekomendacje dla klientów
Public Relations & Marketing Manager
– aktywne tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej firmy
– kontakty z mediami w Polsce i za granicą
– przygotowywanie materiałów reklamowych (notki prasowe, filmy promocyjne, etc.)
– reprezentowanie firmy na konferencjach i targach branżowych
– zarządzanie firmowymi stronami i profilami społecznościowymi firmy
– kontakty z mediami w Polsce i za granicą
– przygotowywanie materiałów reklamowych (notki prasowe, filmy promocyjne, etc.)
– reprezentowanie firmy na konferencjach i targach branżowych
– zarządzanie firmowymi stronami i profilami społecznościowymi firmy
Media Assistant
– praca w zespole Klienta Henkel Polska
– planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych – telewizja i prasa
– wykonywanie analiz rynku mediowego oraz analiz działalności reklamowej konkurencji
– planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych – telewizja i prasa
– wykonywanie analiz rynku mediowego oraz analiz działalności reklamowej konkurencji
Koordynator Projektów
Koordynator Dni Kariery 2010 edycja warszawska:
– organizacja największych targów pracy w Pałacu Kultury i Nauki dla ok. 10 000 osób
– koordynowanie działań 17-osobowego zespołu i pełna odpowiedzialność za projekt (budowanie struktury zespołu, prowadzenie spotkań, ustalanie celów, planowanie działań, delegowanie zadań, dbanie o motywację zespołu)
Koordynator konferencji wyjazdowej „HardCo 2011”:
– organizacja dwudniowej konferencji dla 40 osób - członków Komitetu Lokalnego
– zarządzanie pracami 5-osobowego zespołu
Koordynator ds. Marketingu Dni Kariery 2009/10 edycja warszawska:
– stworzenie kreacji marketingowej oraz wszystkich materiałów reklamowych
– zaplanowanie i przeprowadzenie całej warszawskiej kampanii promocyjnej projektu
– organizacja największych targów pracy w Pałacu Kultury i Nauki dla ok. 10 000 osób
– koordynowanie działań 17-osobowego zespołu i pełna odpowiedzialność za projekt (budowanie struktury zespołu, prowadzenie spotkań, ustalanie celów, planowanie działań, delegowanie zadań, dbanie o motywację zespołu)
Koordynator konferencji wyjazdowej „HardCo 2011”:
– organizacja dwudniowej konferencji dla 40 osób - członków Komitetu Lokalnego
– zarządzanie pracami 5-osobowego zespołu
Koordynator ds. Marketingu Dni Kariery 2009/10 edycja warszawska:
– stworzenie kreacji marketingowej oraz wszystkich materiałów reklamowych
– zaplanowanie i przeprowadzenie całej warszawskiej kampanii promocyjnej projektu
Szkolenia i kursy
tysiąc nieistotnych
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Organizacje
W przeciągu studiów organizowanie projektów w takich organizacjach jak:
– AIESEC Polska KL Warszawa SGH
– CEMS Club
– Niezależne Zrzeszenie Studentów
– Studenckie Koło Naukowe Krajów Hiszpańskojęzycznych
– AIESEC Polska KL Warszawa SGH
– CEMS Club
– Niezależne Zrzeszenie Studentów
– Studenckie Koło Naukowe Krajów Hiszpańskojęzycznych
Grupy
Aplikacje mobilne
O tworzeniu aplikacji mobilnych - na komórki, palmy, handheldy etc. Dyskusje o architekturze, pracach developerskich, testowaniu itd.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.