Katarzyna Matejko

Lider zespołu ds. obsługi klienta i logistyki, Hewalex Sp. z o. o. Sp. k.
Czechowice-Dziedzice, śląskie

Umiejętności

Sprzedaż Logistyka Prawo jazdy kat B Biegła obsługa komputera: pakiet Office

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hewalex Sp. z o.o. Sp.k.
Lider zespołu ds. obsługi klienta i logistyki
obsługa klienta sieciowego, merytoryczna obsługa inwestycji gminnych, wsparcie handlowców terenowych, logistyka transportów, zarządzanie zespołem handlowym (5 osób)
Hewalex Sp. z o.o. Sp.k.
Handlowiec
obsługa klienta sieciowego, merytoryczna obsługa inwestycji gminnych, wsparcie handlowców terenowych, logistyka transportów
ZPM HENRYK KANIA S.A.
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa zamówień klienta sieciowego, logistyka dostaw.
Logo
Referent do spraw sprzedaży
Sklep motoryzacyjny Stanisława Maroszek
Realizacja zamówień serwisowych, stany magazynowe serwisu
Ahold Polska
Kasjer-sprzedawca

Szkolenia i kursy

Szkolenie zawodowe "Czas pracy kierowców zgodne z 561/2006 WE" 2011
Szkolenie zawodowe "Reklamacje i dochodzenie roszczeń w przewozie i spedycji" 2012
Szkolenie zawodowe "Fakturowanie po zmianach w 2017 roku" 2017
Szkolenie zawodowe "Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników" 2017

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, spec. Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie
Logo
Ekonomia, spec. Gospodarka Regionalna i Lokalna, licencjackie
Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe