Katarzyna Marton
Menadżer ds. Klienta Indywidualnego, Alior Bank S.A.
Karczew,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Prawo jazdy kat B
Microsoft World, Power Point,
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Klienta Indywidualnego
Pilnowanie realizacji zadań, budżetu, dbałość o realizacje planów sprzedażowych, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych oraz usług. Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela , tworzenie trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. Sprzedaż produktów i usług bankowych : kredyty gotówkowe, ubezpieczenia, karty kredytowe, rachunki osobiste + cross-sell, fundusze inwestycyjne. Obsługa bieżąca Klienta oraz nawiązywanie relacji z Klientem, pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa po-sprzedażowa. Dodatkowo obsługa Klientów Micro: po-sprzedaż, otwieranie rachunków. Przez okres 18 m- cy dbałość o realizację zadań sprzedażowych całego zespołu : cele wolumenowo- sztukowe oraz przychód. Raportowanie dzienne, miesięczne, kwartalne. W związku z zamknięciem Oddziału, powrót do pracy jako samodzieleny bankier z planami sprzedażowymi w Oddziale Uniwersalnym.
Doradca Klienta VIP/SME
Realizowanie wyznaczonych zadań z planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych oraz usług. Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela, tworzenie trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów. Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej.
Doradca Bankowości Osobistej
Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych oraz usług. Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela, tworzenie trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów. Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej
Asystent Doradcy Bankowego
Obsługa Klienta korporacyjnego w zakresie back-office tzn. przygotowywanie kompleksowej umowy o prowadzenie rachunków bankowych , formularzy do bankowości internetowej, dokumentacja w zakresie kart kredytowych, wystawianie opinii bankowych standardowych jak również dla audytorów, zaświadczenia, realizacja przelewów krajowych i zagranicznych, przygotowywanie Karty Wzorów Podpisów, Kart Informacyjnych ( ustalenie beneficjenta rzeczywistego ). Wprowadzenie w odpowiednich systemach banku warunków specjalnych dla Klienta – negocjowanie. Dbałość o terminowość zleconych dyspozycji Klienta. Kontrole funkcjonalnie – audyt wewnętrzny. Obsługa klientów międzynarodowych. Umowy, zaświadczenia, opinie wystawiane dla Klienta w języku polskim i języku angielskim.
Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych oraz usług. Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela , tworzenie trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów. Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej
Obsługa Klienta detalicznego, sprzedaż produktów i usług bankowych, cross-selling i up-selling ,realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów jak również budowanie długotrwałych relacji, sprzedaż przede wszystkim kredytów konsumpcyjnych i funduszy inwestycyjnych, IKE ,OFE, pożyczki gotówkowe oraz ubezpieczenia.
Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych oraz usług. Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie portfela , tworzenie trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów. Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej
Obsługa Klienta detalicznego, sprzedaż produktów i usług bankowych, cross-selling i up-selling ,realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów jak również budowanie długotrwałych relacji, sprzedaż przede wszystkim kredytów konsumpcyjnych i funduszy inwestycyjnych, IKE ,OFE, pożyczki gotówkowe oraz ubezpieczenia.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Karate Tradycyjne - zdobywanie kolejnych stopni uczniowskich Kyu, udział w zawodach
organizowanych przez Klub jak również turnieje wyjazdowe.
Karate to nie tylko sztuka walki to umiejętność poznania siebie samego od środka, walka ze
swoimi słabościami, ograniczeniami, ale to także samodyscyplina i wielka kultura sportowa, która
przekłada się na życie prywatne jak i zawodowe.
organizowanych przez Klub jak również turnieje wyjazdowe.
Karate to nie tylko sztuka walki to umiejętność poznania siebie samego od środka, walka ze
swoimi słabościami, ograniczeniami, ale to także samodyscyplina i wielka kultura sportowa, która
przekłada się na życie prywatne jak i zawodowe.