Katarzyna Markiewicz

Specjalista ds. Ofert dla Firm, UPC Polska
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Specjalista ds. Ofert dla Firm
UPC Polska
Specjalista ds. Produktów dla Firm
UPC Polska
Specjalista ds. Projektów Obsługi Klientów Biznesowych
Prowadzenie projektów dot. obsługi Klientów Biznesowych
Tworzenie procesów i standardów wsparcia Klientów Biznesowych
Wsparcie i pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów Biznesowych dla zespołów operacyjnych
Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół Retention Klientów segmentu SOHO B2B
Szkolenia z realizacji procesów i produktów B2B
Tomasz M.
Tomasz M. · przełożony
wystawiono
Kasia jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Jest osobą samodzielną, sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę, która powierzone zadania wykonuje systematycznie a jednocześnie dokładnie, perfekcjonistka.
Z łatwością przyswaja wiedzę, jest otwarta na nowe wyzwania.
Polecam!
ASTER Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta Biznesowego
- Obsługa telefonów przychodzących od Klientów Biznesowych
- Obsługa korespondencji przychodzącej od Klientów Biznesowych
- Udzielanie informacji na temat produktów, usług, możliwości technicznych oraz usterek Klientom Biznesowym
- Realizacja zgłoszeń Klientów Biznesowych zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Realizacja zgłoszeń zmiany danych Klienta Biznesowego oraz danych kontaktowych Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń awarii i usterek usług zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przekazywanie Klientom Biznesowym informacji o statusie zgłoszonych przez nich spraw (aktywacja, usterki, reklamacje itp.)
- Dosprzedaż usług do obecnych Klientów Biznesowych
- Przeprowadzenie „Welcome Call” i weryfikacja jakości prac aktywacyjnych oraz potwierdzenie poziomu zadowolenia Klienta Biznesowego
- Wysyłka „Welcome Packu” do Nowych Klientów Biznesowych
- Bieżące raportowanie o statusie realizowanych zadań
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów Biznesowych zgodnie z standardami obowiązującymi w ASTER BIZNES
ASTER Sp. z o.o.
Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego
Logo
Obsługa klienta
Biuro Finansowe Credit World

Edukacja

Logo
Psychologia ekonomiczna, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej