Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Projektów Obsługi Klientów Biznesowych
Prowadzenie projektów dot. obsługi Klientów Biznesowych
Tworzenie procesów i standardów wsparcia Klientów Biznesowych
Wsparcie i pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów Biznesowych dla zespołów operacyjnych
Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół Retention Klientów segmentu SOHO B2B
Szkolenia z realizacji procesów i produktów B2B
Tworzenie procesów i standardów wsparcia Klientów Biznesowych
Wsparcie i pomoc w obsłudze zgłoszeń Klientów Biznesowych dla zespołów operacyjnych
Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół Retention Klientów segmentu SOHO B2B
Szkolenia z realizacji procesów i produktów B2B
wystawiono
Kasia jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Jest osobą samodzielną, sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę, która powierzone zadania wykonuje systematycznie a jednocześnie dokładnie, perfekcjonistka.
Z łatwością przyswaja wiedzę, jest otwarta na nowe wyzwania.
Polecam!
Z łatwością przyswaja wiedzę, jest otwarta na nowe wyzwania.
Polecam!
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta Biznesowego
- Obsługa telefonów przychodzących od Klientów Biznesowych
- Obsługa korespondencji przychodzącej od Klientów Biznesowych
- Udzielanie informacji na temat produktów, usług, możliwości technicznych oraz usterek Klientom Biznesowym
- Realizacja zgłoszeń Klientów Biznesowych zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Realizacja zgłoszeń zmiany danych Klienta Biznesowego oraz danych kontaktowych Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń awarii i usterek usług zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przekazywanie Klientom Biznesowym informacji o statusie zgłoszonych przez nich spraw (aktywacja, usterki, reklamacje itp.)
- Dosprzedaż usług do obecnych Klientów Biznesowych
- Przeprowadzenie „Welcome Call” i weryfikacja jakości prac aktywacyjnych oraz potwierdzenie poziomu zadowolenia Klienta Biznesowego
- Wysyłka „Welcome Packu” do Nowych Klientów Biznesowych
- Bieżące raportowanie o statusie realizowanych zadań
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów Biznesowych zgodnie z standardami obowiązującymi w ASTER BIZNES
- Obsługa korespondencji przychodzącej od Klientów Biznesowych
- Udzielanie informacji na temat produktów, usług, możliwości technicznych oraz usterek Klientom Biznesowym
- Realizacja zgłoszeń Klientów Biznesowych zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Realizacja zgłoszeń zmiany danych Klienta Biznesowego oraz danych kontaktowych Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń awarii i usterek usług zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przekazywanie Klientom Biznesowym informacji o statusie zgłoszonych przez nich spraw (aktywacja, usterki, reklamacje itp.)
- Dosprzedaż usług do obecnych Klientów Biznesowych
- Przeprowadzenie „Welcome Call” i weryfikacja jakości prac aktywacyjnych oraz potwierdzenie poziomu zadowolenia Klienta Biznesowego
- Wysyłka „Welcome Packu” do Nowych Klientów Biznesowych
- Bieżące raportowanie o statusie realizowanych zadań
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów Biznesowych zgodnie z standardami obowiązującymi w ASTER BIZNES
Edukacja
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej