Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy kierownik działu księgowego
Młodszy kierownik odpowiedzialny za zespoły: globalny P2P helpdesk i zespoł zakupu dla klienta zewnętrznego; centrum obsługi klienta (telefonicznie, email i komunikatory internetowe:gtalk, cricket); dz.zakupu – kreowanie i zmiany na zamówieniach PO/PR w systemie klienta (Oracle); zarządzanie zespołem (rekrutacja, przeprowadzanie ocen praowniczych - ich pracy i osiągnięć, ustalanie celów biznesowych i rozwojowych, organizacja czasu pracy zespołu); treningi, szkolenia i prezentacje dla zespołu i klienta (video-konferencje, reprezentowanie firmy podczas wizyty klieta); raportowanie; odpowiedzialność za kluczowe ustalenia z klientem zdefiniowane w kontrakcie-dotrzymywanie SLA, KPI, metryki, przestrzeganie kontraktu-SOW i procedur; odpowiedzialność za skargi od klienta i sytuacje krytyczne, adresowanie błędów systemowych; ulepszanie procesu i narzędzi; monitorowanie i stałe zwiększanie efektywności pracowników i narzędzi; zarządzanie jakością; wsparcie przy projektach jakościowych; ulepszanie systemów, budowanie "Bazy Wiedzy" i dokumentów dzielonych; codzienna współpraca z innymi centrami IBM w Argentynie i US oraz zespołami klienta na całym świecie (managerami projektów, P2P, GIG-dz.zaopatrzenia, księgowość, dz.rozliczenia podróży służbowych, płatności, Oracle, działy supportowe); wyróżnienie przez IBM–‘pracownik miesiąca Styczeń 2008’; członek Top Talent Management Program
Specjalist ds. księgowych, regulowanie zobowiązań - Transition team member
Nestle Deutschland AG, Frankfurt
Udział w przejęciu procesów księgowych (dział zobowiązań); procesowanie dokumentów księgowych w systemie SAP R/3; centrum obsługi kleinta; przygotowywanie dokumentacji procesów księgowych (wersja angielska i niemiecka)
Specjalista ds. księgowych, regulacja zobowiązań
Hewlett-Packard Global e-Business Operations, Wrocław
Specjalista ds. księgowych dla klienta zewnętrznego (kraje: Niemcy, Austria, Szwajcaria); centrum obsługi klienta (telefonicznie i mailowo); księgowanie faktur kosztowych w systemie SAP R/3 (moduły MM, CO i FI); obsługa programu Managed Pay Lite; raportowanie; dokumentacja procesu
Szkolenia i kursy
czerwiec 2008, MS Excel kurs zaawansowany
luty 2008-maj 2008, szkolenia dla kadry zarządzającej, Inventi Consulting
doskonalenie kompetencji przywódczych i prowadzenie rozmów oceniających, komunikacja interpersonalna, motywowanie pracowników
lipiec 2006, MS Excel kurs zaawansowany, Altkom Academy
marzec 2006, szkolenia wewnętrzne SAP R/3, HP
sierpień 2005-grudzień 2005, Southwark College London, England
semestr intensywnego kursu j.angielskiego-poziom średniozaawansowany
listopad 2005, Trinity College
certificate in English
październik 2003-październik 2004, Volkshochschule in Cologne, Germany
roczny kurs językowy na poziomie: zaawansowanym i profesjonalnym (Mittelstuffe, Oberstuffe)
lipiec 2004, Goethe Institute
certyfikat Mittelstufen Pruefung
lipiec 2002, Politechnika Wrocławska
intensywny miesięczny kurs języka angielskiego
luty 2008-maj 2008, szkolenia dla kadry zarządzającej, Inventi Consulting
doskonalenie kompetencji przywódczych i prowadzenie rozmów oceniających, komunikacja interpersonalna, motywowanie pracowników
lipiec 2006, MS Excel kurs zaawansowany, Altkom Academy
marzec 2006, szkolenia wewnętrzne SAP R/3, HP
sierpień 2005-grudzień 2005, Southwark College London, England
semestr intensywnego kursu j.angielskiego-poziom średniozaawansowany
listopad 2005, Trinity College
certificate in English
październik 2003-październik 2004, Volkshochschule in Cologne, Germany
roczny kurs językowy na poziomie: zaawansowanym i profesjonalnym (Mittelstuffe, Oberstuffe)
lipiec 2004, Goethe Institute
certyfikat Mittelstufen Pruefung
lipiec 2002, Politechnika Wrocławska
intensywny miesięczny kurs języka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Zainteresowania
sudoku, języki obce (hiszpański, węgierski), podróże (marzenie-podróż dookoła świata), sport
Inne
Umiejętności dodatkowe: Oracle R/11, SAP R/3 (MM, CO, FI), Remedy Ticketing System, MarkView 170 Scanning System, ManagedPay Lite, finnase, księgowość, znajomość programów (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Lotus, Internet); komunikatywność i umiejętności prezentacji, dobra organizacja zarówno w pracy zespołowej jak i samodzielnie, zorientowanie na szczegóły i klienta, zdolność do budowania i kierowania zespołem, doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, odporność na stres