Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
OCI
Organizowanie spotkań
Outlook
Outsourcing
P2P
SAP ERP
Workflow Applications
Microsoft Visio
Microsoft PowerPoint
Prowadzenie szkoleń
Księgowość
Obsługa klienta
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Symfonia Handel
TachoScan
angielski B2+
4TRANS
Dynamics AX
Motywowanie zespołu
Service Now
SPSS Statistica
Elastyczność w działaniu
motywowanie i rozwój pracowników
Prowadzenie rozmów biznesowych,
organizowanie pracy własnej i zespołu
O2C
praca z ludźmi
Przejmowanie nowych procesów - transition
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
Prowadzenie spotkań
clicktime
Priorytetyzacja pracy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Training Manager
- koordynacja i organizacja szkoleń
- implementacja metodologii Lean - Lean Coordinator
- pełnienie roli Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- implementacja metodologii Lean - Lean Coordinator
- pełnienie roli Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Finance Excellence and Transformation Lead
- O2C Process ownership
- supporting P2P teams
- driving business transformation
- identifying and leading process transformation and RPA initiatives
- ensuring proper Key Performance Indicators are set, monitoring and reporting process performance against KPIs
- defining process changes and capability investments which continuously increase maturity of process and sustain each level of maturity
- designing proper time registration in ClickTime
- identifying RPA initiatives
- supporting P2P teams
- driving business transformation
- identifying and leading process transformation and RPA initiatives
- ensuring proper Key Performance Indicators are set, monitoring and reporting process performance against KPIs
- defining process changes and capability investments which continuously increase maturity of process and sustain each level of maturity
- designing proper time registration in ClickTime
- identifying RPA initiatives
O2C Global Process Owner
- O2C Process ownership
- ensuring appropriate process design, including correct business requirements and ensuring that there is optimal fit between process, employees, technology (tool) and steering
- ensuring that process and governance structure is fit-for-purpose and integrating process into line organisation
- taking 'big picture', overseeing and ensuring integration between specific process and other service management processes
- maintaining O2C process integration with other processes
- identyfying Critical Sucess Factors and Key Performance Indicators
- ensuring continuous process improvements
- conducting trainings
- ensuring appropriate process design, including correct business requirements and ensuring that there is optimal fit between process, employees, technology (tool) and steering
- ensuring that process and governance structure is fit-for-purpose and integrating process into line organisation
- taking 'big picture', overseeing and ensuring integration between specific process and other service management processes
- maintaining O2C process integration with other processes
- identyfying Critical Sucess Factors and Key Performance Indicators
- ensuring continuous process improvements
- conducting trainings
AP Team Leader
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Kierowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu/-ów (pracownicy lokalni, globalni, zdalni)
- Motywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągnięcia założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)
- Przejęcia procesów wcześniej obsługiwanych samodzielnie przez klientów z Finlandii i Słowacji – zobowiązania (AP), należności (AR), płatności (PMTS)
- Dokumentowanie procesu pracy zgodnie ze standardami centrów BPO/SSC: procedury, instrukcje, opisy procesów, podział pracy
- Proponowanie zmian i automatyzacji do procesu
- Utrzymywanie kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Wyjaśnianie błędów do klientów
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
- Przygotowywanie raportów dla klientów i menedżerów
- Utrzymywanie kontaktu oraz współpraca z innymi zespołami zlokalizowanymi w Polsce oraz w innych krajach (Finlandia, Estonia, Szwecja, Niemcy)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Odpowiedzialność za zatrudnienie i rozwój pracowników, budowanie zespołów
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i menedżerów
- Motywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągnięcia założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)
- Przejęcia procesów wcześniej obsługiwanych samodzielnie przez klientów z Finlandii i Słowacji – zobowiązania (AP), należności (AR), płatności (PMTS)
- Dokumentowanie procesu pracy zgodnie ze standardami centrów BPO/SSC: procedury, instrukcje, opisy procesów, podział pracy
- Proponowanie zmian i automatyzacji do procesu
- Utrzymywanie kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Wyjaśnianie błędów do klientów
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
- Przygotowywanie raportów dla klientów i menedżerów
- Utrzymywanie kontaktu oraz współpraca z innymi zespołami zlokalizowanymi w Polsce oraz w innych krajach (Finlandia, Estonia, Szwecja, Niemcy)
- Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Odpowiedzialność za zatrudnienie i rozwój pracowników, budowanie zespołów
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i menedżerów
Księgowa w dziale zobowiązań (AP Accountant)
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Obsługa klientów: fińskich i szwedzkiego należących do grupy kapitałowej
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty, dokonywanie uzgodnień między systemami obiegu dokumentów i systemami finansowo-księgowymi (SAP, AX)
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty, dokonywanie uzgodnień między systemami obiegu dokumentów i systemami finansowo-księgowymi (SAP, AX)
Młodsza księgowa w dziale zobowiązań (AP Junior Accountant)
OpusCapita Sp. z o.o. (Itella Information Sp. z o.o.), Toruń
- Obsługa klientów: fińskich, szwedzkiego i norweskiego należących do grupy kapitałowej
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty
- Główne obowiązki: kontrola formalno – rachunkowa faktur zakupu oraz księgowanie, wyjaśnianie niezgodności z klientami, procesowanie wezwań do zapłaty
Specjalista ds. rejestracji danych i obsługi klienta
BHP24 Sp. z o.o.
- Obsługa klienta indywidualnego oraz podmiotów gospodarczych
- Ofertowanie papierowe i elektroniczne
- Fakturowanie
- Podtrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- Tworzenie harmonogramu szkoleń
- Obsługa administracyjna kursów
- Ofertowanie papierowe i elektroniczne
- Fakturowanie
- Podtrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- Tworzenie harmonogramu szkoleń
- Obsługa administracyjna kursów
Szkolenia i kursy
2016/09 PRINCE2 Foundation, GR633051040KS
2016/05 Visio
2015/06 (2 dni) ‘Excel dla średniozaawansowanych’ – szkolenie przeprowadzone przez Langolian
2014/05 (2 dni) ‘Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań’ - szkolenie przeprowadzone przez KDK Info Sp. z o.o.
2011/11 (2 dni) ‘Nowoczesne systemy zarządzania jakością – audit wewnętrzny’ – szkolenie przygotowujące do wykonywania auditów wewnętrznych, przeprowadzone przez Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży
2009/09 - 2010/03 Modułowy kurs dla samodzielnych księgowych bilansistów
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział w Toruniu
'Kredyty od podstaw', 'Inwestowanie od podstaw. Giełda i fundusze inwestycyjne' – szkolenia organizowane przez Herman Education w Toruniu
'Gra motywacyjna', 'Praca zespołowa - przeprowadzone przez Bank Millennium
'Przedsiębiorczość i Wiedza Drogą do Sukcesu'
2016/05 Visio
2015/06 (2 dni) ‘Excel dla średniozaawansowanych’ – szkolenie przeprowadzone przez Langolian
2014/05 (2 dni) ‘Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenia spotkań’ - szkolenie przeprowadzone przez KDK Info Sp. z o.o.
2011/11 (2 dni) ‘Nowoczesne systemy zarządzania jakością – audit wewnętrzny’ – szkolenie przygotowujące do wykonywania auditów wewnętrznych, przeprowadzone przez Europejskie Centrum Współpracy Młodzieży
2009/09 - 2010/03 Modułowy kurs dla samodzielnych księgowych bilansistów
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział w Toruniu
'Kredyty od podstaw', 'Inwestowanie od podstaw. Giełda i fundusze inwestycyjne' – szkolenia organizowane przez Herman Education w Toruniu
'Gra motywacyjna', 'Praca zespołowa - przeprowadzone przez Bank Millennium
'Przedsiębiorczość i Wiedza Drogą do Sukcesu'
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Czytanie książek – zdobywanie nowej wiedzy, relaks
Gotowanie – przygotowywanie pysznych posiłków dla bliskich osób
Zwiedzanie – poznawanie innych kultur, podziwianie zabytków architektury i przyrody
Gotowanie – przygotowywanie pysznych posiłków dla bliskich osób
Zwiedzanie – poznawanie innych kultur, podziwianie zabytków architektury i przyrody
Inne
Prawo jazdy kat. B
2009/11 - 2013/09 Czynny udział w 10 konferencjach krajowych i międzynarodowych z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania; wystąpienia na 5 z nich.
2009/11 – 2013/09 - 8 publikacji o charakterze badawczo – naukowym. Tytuły publikacji: Wykorzystanie systemów Business Intelligence w przedsiębiorstwie, Wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa i płynące z niej zagrożenia, Zwinne przedsiębiorstwo wirtualne jako przedsiębiorstwo przyszłości, Wyzwania gospodarki opartej na wiedzy, Polska na drodze do innowacyjnego rozwoju w warunkach globalizacji i członkostwa w Unii Europejskiej, Heurystyka jako nauka o twórczym rozwiązywaniu problemów, Ocena zaawansowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, Harmonizacja CIT w krajach Unii Europejskiej.
2009/11 - 2013/09 Czynny udział w 10 konferencjach krajowych i międzynarodowych z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania; wystąpienia na 5 z nich.
2009/11 – 2013/09 - 8 publikacji o charakterze badawczo – naukowym. Tytuły publikacji: Wykorzystanie systemów Business Intelligence w przedsiębiorstwie, Wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa i płynące z niej zagrożenia, Zwinne przedsiębiorstwo wirtualne jako przedsiębiorstwo przyszłości, Wyzwania gospodarki opartej na wiedzy, Polska na drodze do innowacyjnego rozwoju w warunkach globalizacji i członkostwa w Unii Europejskiej, Heurystyka jako nauka o twórczym rozwiązywaniu problemów, Ocena zaawansowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej, Harmonizacja CIT w krajach Unii Europejskiej.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.