Katarzyna Maniecka

Koordynator Logistyk
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Finanse Elektrownia wiatrowa Oil& Gas Koordynacja projektu Administration Wind Energy Logistic

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds logistycznych i finansowych- self emloyed
Log&Fin
Współpraca z małymi firmami jednoosobowymi/ technicy i kadra zarządzająca w branży energii odnawialnej

- koordynowanie rotacji pracy
- organizowanie transportu i akomodacji na projekcie
- przygotowanie wniosku i dokumentów do zaświadczenia A1
- organizowanie kursów specjalistycznych
Logo
Koordynator Logistyki
TenneT
Atlas Service Group UK/ Tennet

Offshore / DolWin 1, Borkum Riffgrund 1, Borkum West 2

• koordynowanie rotacji pracowników
• organizowanie podróży służbowych
• weryfikowanie certyfikatów niezbędnych do wykonywania pracy na morzu
• administracyjne wspieranie Project Managerów
• kolekcjonowanie i przesyłanie raportów od klientów i pracowników na platformie
• sprawdzanie i zatwierdzanie godzin pracy personelu na morzu
• centralny punkt kontaktu dla personelu
FairWind
Serwis Koordynator
• koordynowanie i zarządzanie działem serwisu- 25 osób
• koordynowanie projektów instalacji turbin wiatrowych opartych na stawce godzinowej- 10 osób
• opracowanie budżetu dla podległego wydziału
• monitorowanie i raportowanie wyników projektu dla zarządu firmy oraz klienta
• kontrola kosztów i ich minimalizacja
• bieżąca kontrola stanu rezerw narzędzi oraz części serwisowych
• dostarczanie niezbędnych narzędzi i materiałów do pracy
• zarządzanie podległym zespołem
• rozliczanie czasu pracy pracowników wydziału
• tworzenie planu rotacyjnego dla pracowników
• organizowanie podróży służbowych (transport i zakwaterowanie)
• utrzymywanie kontaktów z klientami
• opieka nad wizerunkiem firmy
• odbywanie podróży służbowych
FairWind
Specjalista ds. finansowych
• okresowe raportowanie wyników projektów
• wykonywanie analiz rentowności
• przygotowywanie budżetu i rezerw finansowych
• zarządzanie systemem zamówień
• wystawianie dokumentów sprzedaży
• księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży ( duński program księgowy C5 )
• koordynowanie pracy wydziału księgowego
• administracyjna obsługa duńskiego oddziału firmy
• organizowanie materiałów marketingowych
• odbywanie podróży służbowych
Logo
Specjalista- self employed
Usługi Administracyjno-Finansowe
• wykonywanie usług dla duńskiej firmy reklamowej ( wyszukiwanie pracowników, wykonywanie usług reklamowych, obsługa biura w Danii, praca w systemie Navision i Navision C5- zlecenia, czas pracy, fakturowanie, podstawy księgowości, pozyskiwanie dostawców na rynku polskim )
• baza własnych pracowników wykonujących usługi reklamowe
• koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników- 8 osób. Organizowanie transportu, zakwaterowania. Organizowanie zleceń, rozplanowanie pracy i czasu wolnego pracowników.
• administracyjna obsługa biura ( recepcja, wykonywanie płatności, prowadzenie preliminarzy należności i zobowiązań, pomoc przy otwieraniu spółki z zagranicznym kapitałem na rynku polskim itp. )
• wykonywanie analiz rentowności i innych sprawozdań finansowych
• fakturowanie ( Comarch Optima Online )
• współpraca z firmami Int. Transport JCS ( firma transportowa w Polsce ), Hi Wind Sp. Z o. o.( firma transportowa w Polsce), BMS Kran Sp. Z o. o. ( polski oddział duńskiej firmy świadczącej usługi dźwigowe ), Sign House A/S ( firma reklamowa w Danii )
Logo
Specjalista ds. Administracyjno- Finansowych
Int Transport
• pierwszy rok praca w sekretariacie ( recepcja, obsługa klientów, zaopatrywanie pracowników w niezbędne materiały biurowe, fakturowanie )
• utrzymywanie kontaktów z klientami, windykacja należności, rozwiązywanie problemów związanych z płatnościami, negocjowanie
• wystawianie faktur sprzedaży i innych dokumentów księgowych takich jak WZ, PZ, PW, RW ( praca w systemie księgowym firmy Comarch Optima )
• tworzenie raportów, analiz i innych zestawień przychodowych i kosztowych w arkuszu kalkulacyjnym ( Microsoft Excel, Open Office Calc )
• wyszukiwanie nowych pracowników, wstępne rozmowy kwalifikacyjne
• szkolenie nowych pracowników z zakresu prac administracyjnych- 5 osób
• zarządzanie pracą grupy 8 osób wykonujących usługi dla klienta z Norwegii ( organizacja ich transportu, kontakty z klientem, planowanie urlopów, planowanie i rozliczanie czasu pracy, raportowanie )

Edukacja

Logo
Ekonomia, Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Ekonomia, Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Inne
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Zainteresowania

• sport: pływanie, fitness
• podróżowanie
• terrarystyka
• internet
• literatura przygodowa, kryminalna, fantastyczna

Grupy

PoDRóŻE małe i DUŻE
PoDRóŻE małe i DUŻE
Podróżowanie....zwiedzanie....i poznawanie:))