Umiejętności
Zadowolenie klienta
Wsparcie klienta
Zorientowane na klienta
Logistyka
fracht morski
Ocean Transportation
Socjologia
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Coordinator / Customer Relations Specialist / OFR Forwarder / Spedytor morski, wcze
- organizacja, nadzór i bieżąca obsługa zleceń importowych FCL oraz LCL (buking, awizacja, odprawa celna, dostawa)
- kontrola i kompletowanie dokumentacji spedycyjnej na potrzeby zgłoszenia celnego
- monitorowanie statusu przesyłek i przygotowywanie raportów na zlecenie klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, armatorami, oddziałami zagranicznymi
- koordynacja pracy działu
- kontrola i kompletowanie dokumentacji spedycyjnej na potrzeby zgłoszenia celnego
- monitorowanie statusu przesyłek i przygotowywanie raportów na zlecenie klientów
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, armatorami, oddziałami zagranicznymi
- koordynacja pracy działu
Specjalista ds. monitorowania płatności i windykacji
INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, AKADEMIA HUMANISTYCZNO-EKONOMICZNA
- monitorowanie płatności studentów ogólnopolskiej uczelni wyższej (kontrola terminowości i prawidłowości naliczanych opłat, negocjacje terminów i harmonogramów spłat)
- aktywna windykacja należności
- współbudowa działu windykacji (call-center)
- ustalanie danych kontaktowych dłużników
- aktywna windykacja należności
- współbudowa działu windykacji (call-center)
- ustalanie danych kontaktowych dłużników
Specjalistka ds. Obsługi Klientów i Marketingu
- telefoniczne pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z nowymi klientami oraz telefoniczna opieka nad kluczowymi klientami firmy (tworzenie bazy danych, umów, ofert)
- współtworzenie Działu Obsługi Klientów (call center) i Działu Marketingu, ich budżetu i harmonogramu (rekrutacja i nadzór nad pracą asystentów)
- reprezentowanie firmy na eventach reklamowych, imprezach targowych i business mixerach, pomoc i nadzór nad organizacją konferencji firmowych (zamawianie gadżetów reklamowych, pisanie i korekta tekstów promocyjnych, prasowych, marketingowych)
- przeprowadzanie analiz konkurencji, badania satysfakcji klientów
- współtworzenie Działu Obsługi Klientów (call center) i Działu Marketingu, ich budżetu i harmonogramu (rekrutacja i nadzór nad pracą asystentów)
- reprezentowanie firmy na eventach reklamowych, imprezach targowych i business mixerach, pomoc i nadzór nad organizacją konferencji firmowych (zamawianie gadżetów reklamowych, pisanie i korekta tekstów promocyjnych, prasowych, marketingowych)
- przeprowadzanie analiz konkurencji, badania satysfakcji klientów
Szkolenia i kursy
Pakiet szkoleń z zakresu fachu morskiego, obsługi celnej, Łódź 2016
Pakiet szkoleń z zakresu obsługi Klienta w Logistyce, Łódź 2015
Akademia Talentów DGF, od 2014
First Choice Master Bronze Certificate, Warszawa 2012
Szkolenia internetowe Akademii PARP 2009
Profesjonalna obsługa klienta, Warszawa 2008
Systemy Zarządzania Jakością w Obligo Sp. z o.o. wg wymagań normy ISO 9001:2000, Łódź 2007
Telemarketing wychodzący czyli skuteczne techniki sprzedaży telefonicznej, Warszawa 2006
Techniki pracy umysłowej, Łódź 2005
Pakiet szkoleń z zakresu obsługi Klienta w Logistyce, Łódź 2015
Akademia Talentów DGF, od 2014
First Choice Master Bronze Certificate, Warszawa 2012
Szkolenia internetowe Akademii PARP 2009
Profesjonalna obsługa klienta, Warszawa 2008
Systemy Zarządzania Jakością w Obligo Sp. z o.o. wg wymagań normy ISO 9001:2000, Łódź 2007
Telemarketing wychodzący czyli skuteczne techniki sprzedaży telefonicznej, Warszawa 2006
Techniki pracy umysłowej, Łódź 2005
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
Świat...
Inne
Cechy charakteru:
Otwartość, komunikatywność, asertywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy i wykonywania zadań w zespole, podzielność uwagi, sumienność, rzeczowość, analitycznego myślenia, profesjonalne podejście do powierzonych zadań, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność.
Otwartość, komunikatywność, asertywność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy i wykonywania zadań w zespole, podzielność uwagi, sumienność, rzeczowość, analitycznego myślenia, profesjonalne podejście do powierzonych zadań, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
transportowcy
TRANSPORT - jest ogniwem pośrednim między produkcją a konsumpcją.
Decyzje podjęte przez kadrę logistyczną mają wpływ na skutki finasowe jak i organizację projektu.
TSL
Transport, spedycja, logistyka, obsługa celna, magazyny składowe, e-logistyka, agencje celne. V-Trust: kontrola jakości, usługi inspekcyjne, obsługa importu, nadzór załadunku kontenera