Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju
NZOZ Centrum Medyczne "BetaMed"
Tworzenie, koordynacja i realizacji nowych przedsięwzięć jak również odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych klientów oraz nadzór nad rozwojem nowych usług.
W tym:
* Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych.
* Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów.
* Analiza konkurencji.
* Pozyskiwanie informacji o przetargach oraz innych możliwych zamówieniach, w tym programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
* Koordynacja i prowadzenie działań związanych z przetargami / konkursami.
* Ewidencjonowanie i archiwizowanie wszelkiej dokumentacji związanej z przetargami i konkursami.
* Współpraca z zespołem przy rozwoju produktów.
* Przygotowanie materiałów promocyjnych i promowanie usług oferowanych przez Firmę.
W tym:
* Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych.
* Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów.
* Analiza konkurencji.
* Pozyskiwanie informacji o przetargach oraz innych możliwych zamówieniach, w tym programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
* Koordynacja i prowadzenie działań związanych z przetargami / konkursami.
* Ewidencjonowanie i archiwizowanie wszelkiej dokumentacji związanej z przetargami i konkursami.
* Współpraca z zespołem przy rozwoju produktów.
* Przygotowanie materiałów promocyjnych i promowanie usług oferowanych przez Firmę.
Projekty
Szkolenia i kursy
* Certyfikat ukończenia I części seminarium biznesowego przygotowującego do egzaminu licencyjnego
(9, 10.01.2010)
* Szkolenie Przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg PN – EN ISO 9001:2009 oraz zasady dokumentowania systemu zarządzania (20.03.2009)
* Szkolenie „Zagadnienia horyzontalne w kontekście EFS” (12.2006)
* Szkolenie „NGO jako pracodawca w sektorze gospodarki społecznej” (12.2006)
* Szkolenie „Podstawy zarządzania projektami” (24, 25.11.2006)
* Szkolenie „Jak przygotować projekt i wypełnić wniosek
o dotację” (17, 20.11.2006)
* Szkolenie „Pozyskiwanie funduszy na działalność organizacji” (08.11.2006)
* Szkolenie „Program PARTNER 2006” – Omówienie zmian wprowadzonych do programu i procedur realizacji programu
w 2006 roku (10.2006)
* Kurs na wychowawcę kolonijnego (2002)
(9, 10.01.2010)
* Szkolenie Przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością wg PN – EN ISO 9001:2009 oraz zasady dokumentowania systemu zarządzania (20.03.2009)
* Szkolenie „Zagadnienia horyzontalne w kontekście EFS” (12.2006)
* Szkolenie „NGO jako pracodawca w sektorze gospodarki społecznej” (12.2006)
* Szkolenie „Podstawy zarządzania projektami” (24, 25.11.2006)
* Szkolenie „Jak przygotować projekt i wypełnić wniosek
o dotację” (17, 20.11.2006)
* Szkolenie „Pozyskiwanie funduszy na działalność organizacji” (08.11.2006)
* Szkolenie „Program PARTNER 2006” – Omówienie zmian wprowadzonych do programu i procedur realizacji programu
w 2006 roku (10.2006)
* Kurs na wychowawcę kolonijnego (2002)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
* film – m. in. kino azjatyckie, hiszpańskie
* muzyka – jazz, soul
* dobra książka (m.in. P. Coelho, Y. Martel, T. Pratchett)
* fotografowanie
* taniec (salsa)
* muzyka – jazz, soul
* dobra książka (m.in. P. Coelho, Y. Martel, T. Pratchett)
* fotografowanie
* taniec (salsa)
Organizacje
* 03.2013 Dyrektor ds. Administracji Klubu Inwestorów Future Generation
* 10.2012 Wolontariat w Filharmonii im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
* Prezes Klubu Honorowych Dawców Krwi (2000 - 2001)
* 10.2012 Wolontariat w Filharmonii im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
* Prezes Klubu Honorowych Dawców Krwi (2000 - 2001)
Inne
* W trakcie kursu prawa jazdy kat. B
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
STREETCOM
Streetcom, czyli marketing szeptany.
Co to jest marketing szeptany ?
Ludzie uwielbiają opowiadać o produktach, a właściwie o swoich doświadczeniach z produktami.
Ludzie kochają dostawać podukty,
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)