Katarzyna Makulec
Trener/ Kierownik Zespołu
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Coaching
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft PowerPoint
rekrutacja
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Umiejętności komunikacyjne
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Obsługi Klienta
- zarządanie Salonami obsługi klienta zloklaizowanymi w Galeriach Handlowych,
- ustalanie oraz rozliczaniu celów miesięcznych, półrocznych podległym pracownikom,
- realizacja KPI takich jak AHT, czas oczekiwania, Service Level,
- realizacja planów sprzedażowych,
- wdrażanie działań mających na celu poprawę wskaźników KPI,
- współpraca z działem marketingu w ramach inicjatyw promujacych produkt oraz Firmę,
- podejmowanie działań zapewniajacych najwyższy poziom obsługi klienta,
- odpowiedzialność za realizację budżetu rocznego przeznaczonego na działalność Centrów Obługi Klienta,
- koordynacja i monitorowanie pracy koordynatorów oraz pracowników Centrów Obsługi Klienta.
- ustalanie oraz rozliczaniu celów miesięcznych, półrocznych podległym pracownikom,
- realizacja KPI takich jak AHT, czas oczekiwania, Service Level,
- realizacja planów sprzedażowych,
- wdrażanie działań mających na celu poprawę wskaźników KPI,
- współpraca z działem marketingu w ramach inicjatyw promujacych produkt oraz Firmę,
- podejmowanie działań zapewniajacych najwyższy poziom obsługi klienta,
- odpowiedzialność za realizację budżetu rocznego przeznaczonego na działalność Centrów Obługi Klienta,
- koordynacja i monitorowanie pracy koordynatorów oraz pracowników Centrów Obsługi Klienta.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
- zarządzanie zespołami: Obsługi Klienta B2B, Wsparcia Sprzedaży dla B2C, Istotnych Zmian, Reklamacji Przedwyjazdowych, Obsługi Klienta Internetowego, (60 osób w tym liderzy i trenerzy wewnętrzni)
- planowanie i realizacja KPI dla podległych zespołów,
- inicjowanie, opracowywanie, monitorowanie narzędzi wspierających zespoły,
- planowanie pracy podległego zespołu, delegowanie zadań oraz motywowanie,
- definiowanie i opisywanie procesów z zakresu wsparcia sprzedaży,
- coaching pracowników,
- wdrażanie nowych pracowników,
- szkolenia z umiejętności miekkich oraz twardych,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi,
- współpraca ze wszystkimi Zespołami w organizacji.
- planowanie i realizacja KPI dla podległych zespołów,
- inicjowanie, opracowywanie, monitorowanie narzędzi wspierających zespoły,
- planowanie pracy podległego zespołu, delegowanie zadań oraz motywowanie,
- definiowanie i opisywanie procesów z zakresu wsparcia sprzedaży,
- coaching pracowników,
- wdrażanie nowych pracowników,
- szkolenia z umiejętności miekkich oraz twardych,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi,
- współpraca ze wszystkimi Zespołami w organizacji.
Kierownik Call Center
- kierowanie pracą działu telefonicznej obsługi klienta oraz sprzedaży ( 50 osób w tym liderzy oraz trenerzy wewnętrzni)
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych;
- opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;
-implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy;
-prowadzenie szkoleń w zakresie wysokich standardów obsługi klienta oraz sprzedaży;
-analiza efektywności obsługi klienta oraz sprzedaży przez poszczególnych pracowników;
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi;
- rekrutacja na stanowiska w call center oraz liderskie;
- współtworzenie procedur sprzedażowych oraz dotyczących obsługi klienta;
- współpraca z innymi działami w firmie przy tworzeniu akcji marketingowych.
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych;
- opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;
-implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy;
-prowadzenie szkoleń w zakresie wysokich standardów obsługi klienta oraz sprzedaży;
-analiza efektywności obsługi klienta oraz sprzedaży przez poszczególnych pracowników;
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi;
- rekrutacja na stanowiska w call center oraz liderskie;
- współtworzenie procedur sprzedażowych oraz dotyczących obsługi klienta;
- współpraca z innymi działami w firmie przy tworzeniu akcji marketingowych.
Koordynator Zespołu Sprzedaży
- planowanie i realizacja sprzedaży w kanale telefonicznym,
- zarządzenie zespołem sprzedawców (26 osób w tym trener wewnętrzny),
- analiza i raportowanie działań sprzedażowych,
- inicjowanie, opracowywanie i monitorowanie skuteczności narzędzi i akcji promocyjnych wspierających sprzedaż,
- definiowanie i opisywanie procesów sprzedażowych,
- rozwój narzędzi sprzedażowych - CRM, system zarządzania połączeniami,
- współpraca przy opracowywaniu akcji marketingowych z Działem Marketingu,
- coaching podległych pracowników,
- rekrutacja oraz wdrażanie na stanowisko pracy,
- prowadzenie szkoleń z zakresu: kompetencji miękkich oraz twardych,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi.
- zarządzenie zespołem sprzedawców (26 osób w tym trener wewnętrzny),
- analiza i raportowanie działań sprzedażowych,
- inicjowanie, opracowywanie i monitorowanie skuteczności narzędzi i akcji promocyjnych wspierających sprzedaż,
- definiowanie i opisywanie procesów sprzedażowych,
- rozwój narzędzi sprzedażowych - CRM, system zarządzania połączeniami,
- współpraca przy opracowywaniu akcji marketingowych z Działem Marketingu,
- coaching podległych pracowników,
- rekrutacja oraz wdrażanie na stanowisko pracy,
- prowadzenie szkoleń z zakresu: kompetencji miękkich oraz twardych,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi.
Trener wewnętrzny
- zarządzanie praca Zespołu Sprzedawców w Contact Center,
- udział w tworzeniu narzędzi niezbędnych do pracy konsultanta,
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych,
- rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników,
- współpraca międzywydziałowa w zakresie podejmowanych przez Spółkę działań marketingowych
- monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
- wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
- monitorowanie i raportowanie wyników pracy zespołu;
- organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych, motywowanie pracowników, realizacja postawionych celów jakościowych, efektywnościowych oraz sprzedażowych, przeprowadzanie coachingów i oceny pracowniczej,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi.
- udział w tworzeniu narzędzi niezbędnych do pracy konsultanta,
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych,
- rekrutacja oraz wdrażanie nowych pracowników,
- współpraca międzywydziałowa w zakresie podejmowanych przez Spółkę działań marketingowych
- monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
- wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
- monitorowanie i raportowanie wyników pracy zespołu;
- organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych, motywowanie pracowników, realizacja postawionych celów jakościowych, efektywnościowych oraz sprzedażowych, przeprowadzanie coachingów i oceny pracowniczej,
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi.
Trener wewnętrzny
Data Contact
- analiza potrzeb szkoleniowych konsultantów telefonicznych,
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych;
- opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla grup konsultantów,
- coaching i monitoring rozmów konsultantów na projektach,
- definiowanie mierników jakości na projektach,
- redagowanie kart monitoringu i coachingu w poszczególnych projektach,
- powadzenie retreningów obejmujących merytorykę produktu oraz zmiany zachodzące na projekcie,
- analiza efektywności realizowanych działań coachingowych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu danego projektu,
- przygotowanie skryptów na kampanię.
- realizacja celów sprzedażowych oraz obsługowych;
- opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla grup konsultantów,
- coaching i monitoring rozmów konsultantów na projektach,
- definiowanie mierników jakości na projektach,
- redagowanie kart monitoringu i coachingu w poszczególnych projektach,
- powadzenie retreningów obejmujących merytorykę produktu oraz zmiany zachodzące na projekcie,
- analiza efektywności realizowanych działań coachingowych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu danego projektu,
- przygotowanie skryptów na kampanię.
Kierownik Zmiany/ Trener
Cyfrowy Polsat S.A
– zarządzanie podległym zespołem konsultantów oraz młodszych trenerów (90 osób)
- nadzór nad procesem windykacyjnym,
- analiza oraz wprowadzanie rozwiązań dla usprawnienia procesu windykacyjnego,
- odpowiedzialność za wynik podległej grupy konsultantów,
- motywowanie, szkolenie i ocena podwładnych,
- rekrutacja i selekcja pracowników, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie oraz rozwój programów szkoleniowych,
- analiza efektywności programów szkoleniowych,
- monitoring oraz coaching podległych pracowników.
- nadzór nad procesem windykacyjnym,
- analiza oraz wprowadzanie rozwiązań dla usprawnienia procesu windykacyjnego,
- odpowiedzialność za wynik podległej grupy konsultantów,
- motywowanie, szkolenie i ocena podwładnych,
- rekrutacja i selekcja pracowników, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie oraz rozwój programów szkoleniowych,
- analiza efektywności programów szkoleniowych,
- monitoring oraz coaching podległych pracowników.
Trener
Cyfrowy Polsat S.A.
- identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,
- projektowanie, rozwój oraz wdrażanie programów szkoleniowych,
- prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz produktowych,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych,
- przygotowanie i redagowanie kart coachingowych,
- motywowanie konsultantów.
- projektowanie, rozwój oraz wdrażanie programów szkoleniowych,
- prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich oraz produktowych,
- przygotowanie materiałów szkoleniowych,
- przygotowanie i redagowanie kart coachingowych,
- motywowanie konsultantów.
Szkolenia i kursy
* Psychologia szefa. Szef to zawód – Kontrakt OSH
* Rozwój umiejętności komunikacyjnych - DSG
* Praktyczne wykorzystanie KRD w Firmie – Akademia KRD
* Techniki telefonicznej obsługi klienta - Kalkstein
* Telefoniczna windykacja należności - Kalkstein
* Dr. Call - symulacja biznesowa – House of Skills
* Telefoniczna obsługa klienta – House of Skills
* Rekrutacja i Selekcja - Schenk Institute
* Motywowanie i zarządzanie przez cele - Schenk Institute
* Komunikacja - Schenk Institute
* Kierowanie podwładnymi i budowanie zespołu - Schenk Institute
* Prezentacja w kontakcie z klientem w sklepie - Schenk Institute
* Rozwój umiejętności komunikacyjnych - DSG
* Praktyczne wykorzystanie KRD w Firmie – Akademia KRD
* Techniki telefonicznej obsługi klienta - Kalkstein
* Telefoniczna windykacja należności - Kalkstein
* Dr. Call - symulacja biznesowa – House of Skills
* Telefoniczna obsługa klienta – House of Skills
* Rekrutacja i Selekcja - Schenk Institute
* Motywowanie i zarządzanie przez cele - Schenk Institute
* Komunikacja - Schenk Institute
* Kierowanie podwładnymi i budowanie zespołu - Schenk Institute
* Prezentacja w kontakcie z klientem w sklepie - Schenk Institute
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Inne
Czynne prawo jazdy kategorii B
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biznesowa wymiana kontaktów
Grupa dla ludzi chcących poszerzyć swoją współpracę biznesową bądź nawiązać nowe kontakty:)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
PSTD Polish Society for Training and Development
polskie stowarzyszenie dla szkoleniowców wszelkiej maści
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.