Katarzyna Maria Makula

Learning and Development Global Leader
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Mercer (Polska) Sp. z.o.o.
Global Learning and Development Leader
MoneyGram International
Global Quality Assurance Manager
Zarządzanie Jakością Obsługi Kienta oraz tzw customer experience globalnie - ponad 1500 reprezentantów Contact Center zlokalizowanych na całym świecie.
Kreowanie i wdrazanie Standardów Obsługi Klienta uwzględniających różnice kulturowe
Zbudowanie procesów monitoringu jakości
Budowa materiałów treningowych z obszaru customer service i dostarczanie szkoleń
Prowadzenie projektów mających na celu poprawienie customer experience
Scisla współpraca z Outsourcerami, Compliance, Treningiem oraz działami produktowym i marketingowym
Zarządzanie zespołem monitoringu jakości i koordynowanie procesów jakości w 9 lokalizacjach.
TUiR WARTA S.A.
Menadżer Wydziału Szkoleń i Jakości
Zarządzanie Jakością Obsługi Klienta (od udowy standardów po procesy monitoringu)
Zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników w Departamencie powyżej 280 FTE
Budowa i zarzadzanie systemem motywacyjnym
Zarzadzanie 16 osobowym zespołem Trenerów/Coachów w kilku lokalizacjach
TUiR WARTA S.A.
Kierownik Zespołu Szkoleń
Główne obszary odpowiedzialności:
- zarządzanie pracą zespołu trenerów wewnętrznych;
- zarządzanie procesem szkoleń w organizacji;
- aktywne wsparcie projektów HR;
- rekrutacja i selekcja;
- prowadzenie szkoleń z umiejętności psychospołecznych.
TUiR WARTA S.A.
Trener/Coach/ Koordynator Zespołu Szkoleń
Główne obszary odpowiedzialności:
- zarządzanie pracą zespołu trenerów wewnętrznych;
- zarządzanie procesem szkoleń w organizacji;
- aktywne wsparcie projektów HR;
- rekrutacja i selekcja;
- prowadzenie szkoleń z umiejętności psychospołecznych.
ING Bank Śląski SA
Trener wewnętrzny, Starszy Doradca Klienta
Rozwój od sprzedaży poprzez działalność trenerską i menadżerską.
Prowadzenie szkoleń twardych i z umiejętności społecznych w obszarze obsługi klienta i negocjacji.
Logo
Specjalista ds. marketingu
Sfera TV
Projekt i realizacja reklam telewizyjnych oraz prasowych.
Sprzedaż powierzchni reklamowych i pozyskiwanie nowych klientów.

Szkolenia i kursy

-"Lider na fali, czyli kurs na coaching"- uczestnik kilkumiesięcznego projektu, organizacja: Szkoła Trenerów Metrum , w projekcie:
Odkryj w sobie Moc Lidera - 24 godziny
Lider na fali, Kurs na coaching- 56 godzin
Coachingowy model przywództwa- 16 godzin

- Budowanie Efektywnych Struktur Trenerskich w organizacji - organizacja: Grupa SET, 16 godzin
- Zarządzanie Szkoleniami w nowoczesnej firmie- organizacja: Grupa SET, 16 godzin

- Akademia Menadżera Call Center-kilkumiesięczny program szkoleń i warsztatów menadżerskich, organizacja : ING BŚ
- Negocjacje - organizacja: House of skills , 8 godzin

• Train the trainers- Techniki i narzędza trenerskie,style uczenia się, trudne sytuacje, procesy grupowe, ;organizowane przez Wydział Trenerów Wewnętrznych ING Banku Śląskiego, 56 godzin

• Fora trenerskie- badanie potrzeb szkoleniowych, budowanie modułów szkoleniowych, scenariuszy szkoleń (wielokrotnie)

• Best Service I i II; organizowane przez wydział Trenerów Wewnętrznych ING BŚ (32 godziny)

• III i IV Ogólnopolska Szkoła Liderów (28 dni)
- budowanie zespołu, przywództwo, procesy grupowe, role grupowe, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja

Edukacja

Logo
Master Class of Managment, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Międzynarodowy Akredytowany Coach ICF, studia podyplomowe
Grupa TEMPO/Selectone
Logo
Szkoła Trenerów- Trener konsultant, poziom zaawansowany, studia podyplomowe
Grupa SET
Logo
Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji pracowników, studia podyplomowe
Politechnika Koszalińska
Logo
Socjologia- uzupełniające magisterskie, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego
Logo
Socjologia; specjalizacja: Reklama i Komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

Muzyka&Scena od strony aktywnej: pisanie,komponowanie, granie i spiewanie.

Inne

Prelegent i moderator konferencji Kongres Contact Center "Rekrutacja jako efektywne narzędzie do przeciwdziałania rotacji w zespole"-Październik 2014, BMS Polska
Prelegent i moderator konferencji Zmotywowany, zaangażowany i efektywny zespółźródłem sukcesu firmy- Październik 2013, BMS Polska
• Prelegent podczas konferencji Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół
DCC?- Maj 2013,

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
FlowTime
FlowTime
Coaching z różnych perspektyw.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Jak zostać trenerem biznesu
Jak zostać trenerem biznesu
Grupa dla wszystkich tych, którzy myślą o pracy trenera...
Katowice
Katowice
Grupa ludzi związanych z największym miastem województwa śląskiego i jego okolicami.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
musical
musical
Para idealna - muzyka i taniec. Gatunek odchodzący do lamusa. Niestety.