Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Global Quality Assurance Manager
Zarządzanie Jakością Obsługi Kienta oraz tzw customer experience globalnie - ponad 1500 reprezentantów Contact Center zlokalizowanych na całym świecie.
Kreowanie i wdrazanie Standardów Obsługi Klienta uwzględniających różnice kulturowe
Zbudowanie procesów monitoringu jakości
Budowa materiałów treningowych z obszaru customer service i dostarczanie szkoleń
Prowadzenie projektów mających na celu poprawienie customer experience
Scisla współpraca z Outsourcerami, Compliance, Treningiem oraz działami produktowym i marketingowym
Zarządzanie zespołem monitoringu jakości i koordynowanie procesów jakości w 9 lokalizacjach.
Kreowanie i wdrazanie Standardów Obsługi Klienta uwzględniających różnice kulturowe
Zbudowanie procesów monitoringu jakości
Budowa materiałów treningowych z obszaru customer service i dostarczanie szkoleń
Prowadzenie projektów mających na celu poprawienie customer experience
Scisla współpraca z Outsourcerami, Compliance, Treningiem oraz działami produktowym i marketingowym
Zarządzanie zespołem monitoringu jakości i koordynowanie procesów jakości w 9 lokalizacjach.
Menadżer Wydziału Szkoleń i Jakości
Zarządzanie Jakością Obsługi Klienta (od udowy standardów po procesy monitoringu)
Zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników w Departamencie powyżej 280 FTE
Budowa i zarzadzanie systemem motywacyjnym
Zarzadzanie 16 osobowym zespołem Trenerów/Coachów w kilku lokalizacjach
Zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników w Departamencie powyżej 280 FTE
Budowa i zarzadzanie systemem motywacyjnym
Zarzadzanie 16 osobowym zespołem Trenerów/Coachów w kilku lokalizacjach
Szkolenia i kursy
-"Lider na fali, czyli kurs na coaching"- uczestnik kilkumiesięcznego projektu, organizacja: Szkoła Trenerów Metrum , w projekcie:
Odkryj w sobie Moc Lidera - 24 godziny
Lider na fali, Kurs na coaching- 56 godzin
Coachingowy model przywództwa- 16 godzin
- Budowanie Efektywnych Struktur Trenerskich w organizacji - organizacja: Grupa SET, 16 godzin
- Zarządzanie Szkoleniami w nowoczesnej firmie- organizacja: Grupa SET, 16 godzin
- Akademia Menadżera Call Center-kilkumiesięczny program szkoleń i warsztatów menadżerskich, organizacja : ING BŚ
- Negocjacje - organizacja: House of skills , 8 godzin
• Train the trainers- Techniki i narzędza trenerskie,style uczenia się, trudne sytuacje, procesy grupowe, ;organizowane przez Wydział Trenerów Wewnętrznych ING Banku Śląskiego, 56 godzin
• Fora trenerskie- badanie potrzeb szkoleniowych, budowanie modułów szkoleniowych, scenariuszy szkoleń (wielokrotnie)
• Best Service I i II; organizowane przez wydział Trenerów Wewnętrznych ING BŚ (32 godziny)
• III i IV Ogólnopolska Szkoła Liderów (28 dni)
- budowanie zespołu, przywództwo, procesy grupowe, role grupowe, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja
Odkryj w sobie Moc Lidera - 24 godziny
Lider na fali, Kurs na coaching- 56 godzin
Coachingowy model przywództwa- 16 godzin
- Budowanie Efektywnych Struktur Trenerskich w organizacji - organizacja: Grupa SET, 16 godzin
- Zarządzanie Szkoleniami w nowoczesnej firmie- organizacja: Grupa SET, 16 godzin
- Akademia Menadżera Call Center-kilkumiesięczny program szkoleń i warsztatów menadżerskich, organizacja : ING BŚ
- Negocjacje - organizacja: House of skills , 8 godzin
• Train the trainers- Techniki i narzędza trenerskie,style uczenia się, trudne sytuacje, procesy grupowe, ;organizowane przez Wydział Trenerów Wewnętrznych ING Banku Śląskiego, 56 godzin
• Fora trenerskie- badanie potrzeb szkoleniowych, budowanie modułów szkoleniowych, scenariuszy szkoleń (wielokrotnie)
• Best Service I i II; organizowane przez wydział Trenerów Wewnętrznych ING BŚ (32 godziny)
• III i IV Ogólnopolska Szkoła Liderów (28 dni)
- budowanie zespołu, przywództwo, procesy grupowe, role grupowe, rozwiązywanie konfliktów, komunikacja
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Muzyka&Scena od strony aktywnej: pisanie,komponowanie, granie i spiewanie.
Inne
Prelegent i moderator konferencji Kongres Contact Center "Rekrutacja jako efektywne narzędzie do przeciwdziałania rotacji w zespole"-Październik 2014, BMS Polska
Prelegent i moderator konferencji Zmotywowany, zaangażowany i efektywny zespółźródłem sukcesu firmy- Październik 2013, BMS Polska
• Prelegent podczas konferencji Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół
DCC?- Maj 2013,
Prelegent i moderator konferencji Zmotywowany, zaangażowany i efektywny zespółźródłem sukcesu firmy- Październik 2013, BMS Polska
• Prelegent podczas konferencji Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół
DCC?- Maj 2013,
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych