Katarzyna Majewska

Asystentka Zarządu, Kierownik Biura, WW Technic
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka Zarządu, Kierownik Biura
WW Technic
• Organizuję spotkania biznesowe zarówno w biurze, jak i poza nim.
• Koordynuję podróże służbowe przedstawiając najbardziej optymalne rozwiązania.
• Odpowiadam za obieg faktur i zarządzam dokumentami. Archiwizuję je utrzymując porządek i przejrzystość.
• Wspieram rekrutacje pracowników. Administruję bazą kandydatów.
• Dokonuję wyboru firm współpracujących, negocjuję warunki umów (m.in. usługi kurierskie, biuro podróży i inne)
• Dbam o dobry wizerunek firmy.
• Zarządzam zakupami biurowymi.
• Wprowadziłam system prywatnej opieki medycznej. Wynegocjowałam warunki i przygotowałam jasną informację dla pracowników. Obsługuję opiekę medyczną od strony pracodawcy - m.in. zgłaszam nowe osoby do objęcia opieką medyczną, zgłaszam zmiany w pakietach medycznych itp.
• Uczestniczyłam w wyborze siedziby firmy. Wyselekcjonowałam biura najlepiej odpowiadające kryteriom. Przygotowałam short listę z najważniejszymi informacjami. Uczestniczyłam w negocjowaniu warunków umowy.
Wartsila Polska
Asystentka Zarządu
• Odpowiadałam za koordynację zebrań Zarządu oraz przygotowywałam notatki ze spotkań w języku polskim i angielskim.
• Efektywnie organizowałam spotkania biznesowe i konferencje. Nawiązałam dobre relacje z wieloma hotelami, czego efektem było uzyskanie specjalnych warunków oferowanych naszej firmie.
• Koordynowałam wyjazdy służbowe Członków Zarządu, najlepiej dopasowując koszty i czas podróży do potrzeb.
• Prowadziłam korespondencję w imieniu Członków Zarządu.
• Wspierałam dział HR:
- Pełniłam funkcję SAP HR Key User. Wspierałam wdrożenie systemu do dwóch spółek, administrowałam bazą danych pracowników, odpowiadałam za poprawność danych, korygowałam błędy, sporządzałam raporty z analizą danych zarówno na potrzeby polskiej spółki, jak i globalnych działów korporacji.
- Organizowałam wewnętrzne Kwartalne Spotkania z Pracownikami, dzięki którym wszyscy mieliśmy możliwość uzyskania informacji o bieżącej działalności firmy. Współpracowałam z kierownikami poszczególnych działów w tworzeniu agendy i prowadziłam spotkania.
- Przeprowadziłam wewnętrzne szkolenie antykorupcyjne dla pracowników trzech spółek. Przetłumaczyłam prezentację z języka angielskiego na polski.
• Pełniłam funkcję SAP Travel Assistant – prowadziłam rozliczenia podróży służobowych w systemie SAP.
• Podjęłam się funkcji Administratora korporacyjnego systemu Field Service Professional Skills Management. Odpowiadałam za wprowadzenie w polskiej organizacji systemu, który pozwalał na międzynarodowe koordynowanie prac Serwisu oraz nadzorowałam utrzymywanie poprawności danych w systemie.
• Rozpoczęłam projekt zmiany lokalizacji siedziby polskiej Spółki. Współtworzyłam listę kryteriów, wyselekcjonowałam z rynku odpowiednie obiekty oraz zredukowałam listę potencjalnych lokalizacji do trzech biur najlepiej spełniających wyznaczone kryteria.
Wartsila Polska
Asystentka Biura
• Negocjowałam i renegocjowałam umowy z hotelami, wypożyczalniami samochodów, kurierami. Uzyskałam korzystne warunki współpracy, np. koszty usług kurierskich obniżono o 50%.
• Koordynowałam proces pozyskiwania wiz dla pracowników. Przygotowywałam dokumenty, uzyskiwałam zaświadczenia
• Kierowałam projektem benefitów - wdrożyłam do trzech spółek i obsługiwałam grupowe ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną. Po roku współpracy renegocjowałam umowy uzyskując znacznie korzystniejsze warunki.
• Przygotowywałam raporty urlopowe i raporty czasu pracy z analizą danych.
• Organizowałam wewnętrzne spotkania integracyjne.
• Odpowiadałam za kierowanie pracowników firmy na badania medycyny pracy w odpowiednim terminie. Udoskonaliłam formularz skierowania eliminując pomyłki.
• Zarządzałam infrastrukturą biurową i zakupami biurowymi.
• Byłam odpowiedzialna za proces obiegu faktur.
• Przygotowywałam zestawienia faktur gotówkowych.
• Zarządzałam korespondencją, redagowałam pisma.
Huberts Mozes & Partners
Recepcjonistka
• Koordynowałam terminarze poszczególnych pracowników (headhunterów, rekruterów).
• Administrowałam danymi w bazie Lotus Notes.
• Prowadziłam rejestr przychodów firmy.
• Zajmowałam się zaległymi płatnościami.
• Odpowiadałam za obieg i archiwizację dokumentów.
• Zarządzałam biurem.

Szkolenia i kursy

• Project Management Fundamentials
• SAP
• Excel dla zaawansowanych

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.