Umiejętności
Reklama
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
marketing produktu
Project Management
Public Relations
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Communications Manager
• Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla firmy i produktów HTL-STREFA
• Zrządzanie wizerunkiem firmy w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej – dbałość o wizerunek marki i zapewnianie jej spójności z przyjętą strategią
• Tworzenie treści i administrowanie strony internetowej spółki i wszystkie innych działalności HTL-STREFA w sieci (Facebook; LinkedIn)
• Przygotowywanie działań marketinowych i brandingowych na międzynarodowych targach wyrobów medycznych
• Odpowiedzialność za rejestrację znaków towarowych spółki
• Organizacja akcji CSR
• Koordynacja grantów na badania i rozwój przyznanych ze środków unijnych przez Ministerstwo Gospodarki
• Uczestnictwo w tworzeniu strategii i w pracach wdrożeniowych nowych produktów spółki
• Zrządzanie wizerunkiem firmy w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej – dbałość o wizerunek marki i zapewnianie jej spójności z przyjętą strategią
• Tworzenie treści i administrowanie strony internetowej spółki i wszystkie innych działalności HTL-STREFA w sieci (Facebook; LinkedIn)
• Przygotowywanie działań marketinowych i brandingowych na międzynarodowych targach wyrobów medycznych
• Odpowiedzialność za rejestrację znaków towarowych spółki
• Organizacja akcji CSR
• Koordynacja grantów na badania i rozwój przyznanych ze środków unijnych przez Ministerstwo Gospodarki
• Uczestnictwo w tworzeniu strategii i w pracach wdrożeniowych nowych produktów spółki
Niezależny Specjalista ds. Marketingu
Niezależnie
• Dla Grand Prix Team – prowadzenie aktywności w mediach społecznościowych dla projektu Excycle rowerowe gry miejskie (do sierpnia 2013)
• Dla Pro Pharma Publishing - tworzenie portalu edukacyjno - psychologicznego dotyczącego relacji pomiędzy lekarzem a pacjentem.
• W ramach agencji Comunicat – prowadzenie projektów w mediach społecznościowych, dla wiodącej firmy farmaceutycznej
• Café Cortao Compania Flamenca – prowadzenie aktywności w mediach społecznościowych (Facebook)
• Dla Pro Pharma Publishing - tworzenie portalu edukacyjno - psychologicznego dotyczącego relacji pomiędzy lekarzem a pacjentem.
• W ramach agencji Comunicat – prowadzenie projektów w mediach społecznościowych, dla wiodącej firmy farmaceutycznej
• Café Cortao Compania Flamenca – prowadzenie aktywności w mediach społecznościowych (Facebook)
Marketing & Sales Manager
• Opracowywanie strategii działań marketingowych dla poszczególnych produktów firmy
• Kreowanie nowych produktów firmy
• Opracowywanie szczegółowych kampanii promocyjnych dla nowych i istniejących produktów firmy
• Opracowywanie materiałów promocyjnych dla nowych i istniejących produktów firmy
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Przeprowadzanie zmian wizerunkowych i tworzenie nowych visuali dla projektów i produktów firmy
• Organizacja pracy działu Sprzedaży i Marketingu
• Kreowanie nowych produktów firmy
• Opracowywanie szczegółowych kampanii promocyjnych dla nowych i istniejących produktów firmy
• Opracowywanie materiałów promocyjnych dla nowych i istniejących produktów firmy
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Przeprowadzanie zmian wizerunkowych i tworzenie nowych visuali dla projektów i produktów firmy
• Organizacja pracy działu Sprzedaży i Marketingu
Specjalista ds. Projektów Marketingowych
• Organizacja spotkań promocyjnych - planowanie i realizacja spotkań promocyjnych dla zewnętrznych i wewnętrznych klientów firmy; udział firmy w krajowych i zagranicznych konferencjach.
• Odpowiedzialność za Corporate Visual Identity
nadzorowanie zgodności firmowych materiałów promocyjnych z wytycznymi korporacyjnymi (Corporate Visual Identity),
• Branding – przygotowywanie materiałów promocyjnych (tj. stoiska, standy, materiały multimedialne i drukowane) do oprawy spotkań i konferencji, jak również do bieżących działań promocyjnych firmy.
• Przygotowanie i realizacja Media Plan w prasie branżowej;
• Prowadzenie projektów marketingowych i Public Relation - realizowane podczas konferencji oraz do bieżących działań promocyjnych firmy
• Odpowiedzialność za Corporate Visual Identity
nadzorowanie zgodności firmowych materiałów promocyjnych z wytycznymi korporacyjnymi (Corporate Visual Identity),
• Branding – przygotowywanie materiałów promocyjnych (tj. stoiska, standy, materiały multimedialne i drukowane) do oprawy spotkań i konferencji, jak również do bieżących działań promocyjnych firmy.
• Przygotowanie i realizacja Media Plan w prasie branżowej;
• Prowadzenie projektów marketingowych i Public Relation - realizowane podczas konferencji oraz do bieżących działań promocyjnych firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
taniec flamenco
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Flamenco
… to nie tylko dźwięki, to pewna filozofia życia, kultura, sposób myślenia, inna skala wartości [...].
Paco de Lucia