Wypowiedzi
-
Kilka porad czego nie należy robić w rozmowie telefonicznej z Klientem:
- Na wstępie sympatycznie w zachęcający sposób opowiedz o działalności firmy, czym się zajmuje, wzbudzając zaufanie masz większe szanse na sprzedanie produktu
- Nigdy ale to Nigdy nie używaj słowa ''Oferta'' :)
- Nie zadawaj pytań zamkniętych! Tylko otwarte przykład: Czy potrzebują Państwo nowego produktu/usługi. Klient będzie znudzony i może odpowiedzieć przecząco chociaż potrzebuje ... Unikaj słowa ,,Czy''
- Nawet jeśli nie masz jeszcze większego doświadczenia w sprzedaży sprawiaj wrażenie osoby przygotowanej i kompetentnej adekwatnie do pełnionej funkcji- Nie przyznawaj się, ze jesteś nowym pracownikiem
- Nie pytaj podczas rozpoczęcia rozmowy ,,Czy możemy teraz porozmawiać.''
- Nie zapominaj o języku korzyści
Nie zapomnij na koniec o jakimś miłym akcencie, żeby pozostawić po sobie dobre wrażenie:))