Katarzyna Maciuszczak

Senior IT Recruiter G- Force Recruitment Solution

Wypowiedzi

  • Katarzyna Maciuszczak
    Wpis na grupie Agile for Sales and non-IT w temacie AGILE SALES DEVELOPMENT / LEAD GENERATION
    21.10.2014, 10:13

    Kilka porad czego nie należy robić w rozmowie telefonicznej z Klientem:

    - Na wstępie sympatycznie w zachęcający sposób opowiedz o działalności firmy, czym się zajmuje, wzbudzając zaufanie masz większe szanse na sprzedanie produktu

    - Nigdy ale to Nigdy nie używaj słowa ''Oferta'' :)

    - Nie zadawaj pytań zamkniętych! Tylko otwarte przykład: Czy potrzebują Państwo nowego produktu/usługi. Klient będzie znudzony i może odpowiedzieć przecząco chociaż potrzebuje ... Unikaj słowa ,,Czy''

    - Nawet jeśli nie masz jeszcze większego doświadczenia w sprzedaży sprawiaj wrażenie osoby przygotowanej i kompetentnej adekwatnie do pełnionej funkcji- Nie przyznawaj się, ze jesteś nowym pracownikiem

    - Nie pytaj podczas rozpoczęcia rozmowy ,,Czy możemy teraz porozmawiać.''

    - Nie zapominaj o języku korzyści

    Nie zapomnij na koniec o jakimś miłym akcencie, żeby pozostawić po sobie dobre wrażenie:))

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do