Katarzyna Łukaszuk
Bakalland S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager ds. zakupów i sprzedaży
· opracowywanie planu sprzedaży oraz strategii dystrybucji OTC/suplementów diety dla kanału nowoczesnego
· negocjowanie warunków współpracy z sieciami handlowymi oraz koncernami farmaceutycznymi
· wprowadzenie nowego asortymentu produktów, cenników oraz akcji promocyjnych do sieci
· kontrola i analiza poziomu realizacji sprzedaży i budżetów w stosunku do planów
· monitoring i stała analiza poziomu zyskowności i rentowności produktów dystrybuowanych
· ścisła współpraca z Działem Logistyki w obszarze dostępności oferty i dostaw
· ścisła współpraca z Działem Prawnym przy przygotowaniu wszystkich niezbędnych umów dotyczących współpracy (zakupy/sprzedaż)
· prognozowanie bieżących trendów na rynku farmaceutycznym
· negocjowanie warunków współpracy z sieciami handlowymi oraz koncernami farmaceutycznymi
· wprowadzenie nowego asortymentu produktów, cenników oraz akcji promocyjnych do sieci
· kontrola i analiza poziomu realizacji sprzedaży i budżetów w stosunku do planów
· monitoring i stała analiza poziomu zyskowności i rentowności produktów dystrybuowanych
· ścisła współpraca z Działem Logistyki w obszarze dostępności oferty i dostaw
· ścisła współpraca z Działem Prawnym przy przygotowaniu wszystkich niezbędnych umów dotyczących współpracy (zakupy/sprzedaż)
· prognozowanie bieżących trendów na rynku farmaceutycznym
Szkolenia i kursy
▪ Szkolenie „ Zaawansowane techniki negocjacyjne”, Gamma Skills Center
▪ Szkolenie „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”, Futurea Skills Center
▪ Szkolenie „Budowanie zespołu z elementami komunikacji”, Futurea Skills Center
▪ Szkolenie „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”, Futurea Skills Center
▪ Szkolenie „Budowanie zespołu z elementami komunikacji”, Futurea Skills Center
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
▪ Literatura współczesna, bieganie, kitesurfing, jazda konno, muzyka alternatywna
Grupy
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia w Sprzedaży
Forum jest poświęcone wszelkim psychologicznym aspektom rządzących w sprzedaży. Znajdziesz tu wszelkie motry popychające klientów do podejmowania konkretnych decyzji zakupowych
Udany Incentive to same korzyści
Wyjazdy incentive dla pracowników lub klientów jako doskonała forma motywacji i gwarantowany sposób na sukces!