Katarzyna Łukaszuk

Lider Produkcji w GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Język białoruski Coaching FMEA Mentoring Poka Yoke Work Standardization 5 Whys 5S (methodology) Obsługa urządzeń biurowych System Windows Prawo jazdy kat B komunikatywność Angielski odpowiedzialność za powierzone zadania Pakiet MS Offiece Dyspozycyjność i zaangażowanie Root Cause Failure Analysis PDC 5W1H Łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne Ishikawa diagrams obsluga systemu SAP obsługa systemu NAVISION znajomość zasad GEMBA

Języki

białoruski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
COO
MyWhizzy.com sp. z o.o.
● koordynacja pracy różnych podzespołów badawczych
● nadzór nad realizacją projektu unijnego zgodnie z harmonogramem oraz
realizacja zadań, poszukiwanie możliwości dofinansowań,
● przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz nadzór nad
prawidłowym przebiegiem procesu
● zapewnienie zespołowi badawczemu niezbędnych zasobów,
● negocjacja umów
● nadzór nad budżetem
● zarządzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja, rozwój, weryfikacja
kompetencji oraz raportowanie),
● raportowanie bezpośrednio do CEO,
● zarządzanie procesem produkcji urządzenia, koordynacja prac
projektantów i inżynierów,
● zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami
jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi,
● wsparcie procesu produkcji form wtryskowych i urządzenia,
● wsparcie procesu certyfikacji, wsparcie procesu projektowania,
● wsparcie procesu wdrożenia ISO w firmie
● kontrola i optymalizacja kosztów produkcji,
Logo
Project Management Team Leader
Qpony.pl
3 msc. projekt mający na celu:
● Optymalizację procesu związanego z zarządzaniem projektami i jego
strukturyzacja
● Optymalizację kosztów realizacji projektów
● Nawiązanie relacji z nowymi podwykonawcami
● Wykonywanie analiz na potrzeby pracodawcy
● Stałe usprawnianie procesów związanych z prowadzeniem projektów
● Zarządzanie ryzykiem
● Rekrutację zasobów
● Organizację akcji pro sprzedażowych dla galerii handlowych w całej
Polsce
Trio Line Polska
Project Manager
• Zarządzanie 6 osobową grupą projektową
• Wdrażanie nowych projektów mebli do produkcji seryjnej
• Przygotowanie systemu dla nowych produktów
• Tworzenie BOM’ów
• Bezpośredni kontakt z klientem
• Szacowanie kosztów
• Ścisła współpraca z produkcją, działem logistyki, inżynierii, zakupów
• Planowanie operacyjne długo i krótkoterminowe
• Opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich zadań, planów pracy, harmonogramów, logistyki, terminów krytycznych, jakości wykonania, angażowanie osób trzecich na każdym etapie wdrażania projektu
• Wdrażanie procedur
• Nadzorowanie i kontrola stanów magazynowych
• Wspieranie produkcji zaraz po wdrożeniu projektu
GlaxoSmithKline
Lider Produkcji
• zarządzanie grupą ok. 30 osób
• nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych
• utrzymanie ciągłości wytwarzania oraz optymalizacja wykorzystania zasobów.
• ustalanie priorytetów dotyczących codziennych zadań oraz ich organizację i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem
• zapewnienie odpowiedniej jakości produktów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych.
• ustalanie, utrzymanie i optymalizacja standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy (normowanie procesów produkcyjnych – monitorowanie odchyleń)
• promowanie zasady ciągłego doskonalenia – identyfikacja potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa w miejscu pracy oraz wdrażanie pomysłów racjonalizatorskich/doskonalących.
• uczestnictwo w procesie budżetowania i odpowiedzialność za realizację budżetu
• monitorowanie realizacji celów produkcyjnych i w razie potrzeby wdrażanie działań korygujących.
• Standaryzacja procesów produkcyjnych
• Rekrutacje nowych pracowników
• Prowadzenie szkoleń w obrębie całej fabryki
• Udział w projektach A3
• Udział we wdrażaniu systemu produkcyjnego GPS
• Tworzenie dokumentacji produkcyjnej
H&M Logistics
Team Leader
- zarządzanie zespołem ok. 40 pracowników w jednym z działów magazynu
- wyznaczanie i realizacja celów
- delegowanie zadań i nadzór nad ich realizacją
- zapewnienie terminowej realizacji zamówień
- organizowanie szkoleń i wdrażanie nowych pracowników
- rekrutacja nowych pracowników zarówno do zespołu jak i całego magazynu
- zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów
- motywowanie zespołu
- mapowanie procesu
- planowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne
- zarządzanie produkcją
- minimalizowanie błędów
- tworzenie nowego działu ( zrekrutowanie zespołu, szkolenie, tworzenie budżetu, administracja )
Logo
z-ca kierownika sklepu
United Colors of Benetton
- zarządzanie grupą pracowników
- motywowane zespołu
- organizacja i funkcjonowanie sklepu, zgodnie ze strategią i standardami firmy.
AmRest Holdings SE
facility manager
- Prowadzenie restauracji na zmianach
- Zarządzanie młodym i dynamicznym zespołem
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie restauracji od strony technicznej
- Utrzymywanie kontaktów z serwisami
- Kontrolowanie kosztów restauracji
- Dokonywanie zamówień produktów
- Współpraca z dostawcami
- Analiza faktur
- Raportowanie
- Dbanie o efektywną sprzedaż i podnoszenie zysków
- Utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z klientami
Unibud Plus Sp. z o.o.
specjalista ds. handlu
3- miesięczne praktyki studenckie na ww. wymienionym stanowisku w firmie zajmujacej się sprzedażą i dystrybucją materiałów budowlanych. Do moich obowiązków należało utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, pozyskiwanie nowych, sporządzanie zapytań ofertowych, robienie wycen, a nawet organizowanie szkoleń.

Szkolenia i kursy

- wewnętrzne szkolenie Shift Managerskie przeprowadzone przez firmę AmRest ( zarządzenie zmianą i jej kontrola )
- wewnętrzne szkolenia z CSR, EMAS, rekrutacje, motywowanie pracowników, ewaluacja, kultura w przedsiębiorstwach, zarządzanie grupą, BHP, pierwsza pomoc, techniki rozpoznawania i przeciwdziałania zjawiskom dyskryminacji, mobbingu i molestowania w miejscu pracy
- Szkolenia First Line Leader, Coaching, Mentoring, GEMBA w miejsu pracy

Edukacja

Logo
Fizyka Techniczna, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

nauka, języki, motoryzacja, sport

Inne

- dobra znajomość pakietu MS Office
- obsługa urządzeń biurowych
- kreatywność
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- praca w zespole
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
-obsługa systemu SAP
- coaching, mentoring
- znajomość metod: GEMBA, 5S, Poka Yoke, PDCA, RCA, 5W1H, diagram Ishikawy, 5xdlaczego, FMEA, Standard Work

Grupy

BS STUDIO HOSTESS
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL USLUGI : MODELKI HOSTESSY TANCERKI STATYSCI FIRE SHOW
USŁUGI CIĘCIE LASEREM i GIĘCIE
USŁUGI CIĘCIE LASEREM i GIĘCIE
Zaproszenie do współpracy w zakresie wykonania usług cięcia laserem na materiałach własnych lub powierzonych oraz usługa gięcia