Umiejętności
Reklama
Barista Training
Świadomość marki
Content Strategy
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Twórcze pisarstwo
Digital Marketing
media eletroniczne
Event Management
Google Adwords
Google Docs
Marketing Zintegrowany
Komunikacja wewnętrzna
Dziennikarstwo
Czasopisma
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
relacje z mediami
Microsoft Office
Reklama online
Marketing internetowy
komunikaty prasowe
Zarządzanie produktem
Planowanie projektów
Promocje
Public Relations
publikowanie
Social Media
Social Media Marketing
Pisanie
E-mail marketing
driver license
knowledge of MS Office
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR manager
- obsługa PR marki TK Maxx - koordynacja wprowadzenia marki na polski rynek, PR produktowy, wsparcie kolejnych otwarć sklepów w mediach lokalnych, organizacja eventów dla stylistów i dziennikarzy, koordynacja wypożyczania ubrań do sesji zdjęciowych, PR kryzysowy, wsparcie działań marketingowych, doradztwo w zakresie planowania mediów;
- obsługa PR Festiwalu Kultury Żydowskiej "Festiwal Singera 2009"
- obsługa PR V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Teatralnych
- koordynacja projektu "Pogotowie Kulinarne" firmy Kucharek, tygodnika Naj, miesięczników Moje Gotowanie i Claudia.
- obsługa PR Festiwalu Kultury Żydowskiej "Festiwal Singera 2009"
- obsługa PR V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Teatralnych
- koordynacja projektu "Pogotowie Kulinarne" firmy Kucharek, tygodnika Naj, miesięczników Moje Gotowanie i Claudia.
specjalista ds. marketingu dziennika Polska
- monitoring i analiza trendów na rynku wydawniczym,
- prowadzenie negocjacji handlowych z kooperantami, omawianie treści i założeń umów, kontrola i nadzór zamówień,
- inicjowanie i koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi działami wydawnictwa (redakcji, reklamy, PR, marketingu i kolportażu),
- koordynacja i monitoring działań podejmowanych w ramach akcji promocyjnych, tworzenie koncepcji i scenariuszy oraz organizacja konkursów, loterii, plebiscytów i innych działań BTL,
- nadzór nad umowami patronackimi, omawianie z partnerami warunków umowy, bieżąca koordynacja działań związanych z wykonywaniem umów,
- bieżące kontakty i współpraca z oddziałami regionalnymi,
- analiza ofert oraz wdrażanie kolekcji wydawniczych - (product manager: płyt Zakopower "Na siedem" i "Kolędy z Gwiazdami").
- prowadzenie negocjacji handlowych z kooperantami, omawianie treści i założeń umów, kontrola i nadzór zamówień,
- inicjowanie i koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi działami wydawnictwa (redakcji, reklamy, PR, marketingu i kolportażu),
- koordynacja i monitoring działań podejmowanych w ramach akcji promocyjnych, tworzenie koncepcji i scenariuszy oraz organizacja konkursów, loterii, plebiscytów i innych działań BTL,
- nadzór nad umowami patronackimi, omawianie z partnerami warunków umowy, bieżąca koordynacja działań związanych z wykonywaniem umów,
- bieżące kontakty i współpraca z oddziałami regionalnymi,
- analiza ofert oraz wdrażanie kolekcji wydawniczych - (product manager: płyt Zakopower "Na siedem" i "Kolędy z Gwiazdami").
wystawiono
Bardzo dobry współpracownik. Sprecyzowane wizje ułatwiające wykonanie projektów. Punktualność i bardzo miła atmosfera pracy.
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobry i odpowiedzielny pracownik.
współpracownik
wystawiono
Odpowiedzialna i skuteczna, czyli to co najważniejsze, a tak rzadko już spotykane.
marketing manager
develop and implement marketing campaigns to accompany the introduction newspaper Polska The Times.
- publishing industry analysis, market growth and new business opportunities;
- maintaining and expanding relationships with existing clients, managing business offers and terms and conditions for clients, negotiations;
- working with internal and external design and communications departments and the sales team;
- develop new product/ scheme ideas
- monitoring & assessing performance of marketing campaigns;
- organising various events such as: lotteries, promotional campaigns, awards and conferences;
- project the premiere CD release Zakopower "Na Siedem" is added to the newspapers - the first time in Poland, a case music premiere with the newspaper.
- publishing industry analysis, market growth and new business opportunities;
- maintaining and expanding relationships with existing clients, managing business offers and terms and conditions for clients, negotiations;
- working with internal and external design and communications departments and the sales team;
- develop new product/ scheme ideas
- monitoring & assessing performance of marketing campaigns;
- organising various events such as: lotteries, promotional campaigns, awards and conferences;
- project the premiere CD release Zakopower "Na Siedem" is added to the newspapers - the first time in Poland, a case music premiere with the newspaper.
redaktor serwisu internetowego
Pracownik Działu Kreacji zajmującego się tworzeniem wirtualnego Miasta Plusa / www.miastoplusa.pl /.
Obowiązki:
• prowadzenie i redakcja działów: muzycznego, sportowego i kulinarnego
• prowadzenie autorskich audycji radiowych w internetowym Radiu Ram
• kreacja nowych serwisów w portalu Miasto Plusa
• współpraca z firmami fonograficznymi i dystrybucyjnymi
• pozyskiwanie partnerów
• projektowanie serwisów internetowych
Obowiązki:
• prowadzenie i redakcja działów: muzycznego, sportowego i kulinarnego
• prowadzenie autorskich audycji radiowych w internetowym Radiu Ram
• kreacja nowych serwisów w portalu Miasto Plusa
• współpraca z firmami fonograficznymi i dystrybucyjnymi
• pozyskiwanie partnerów
• projektowanie serwisów internetowych
specialist creative team
development and creation of www.miastoplusa.pl - service for subscribers to the Plus GSM mobile network.
- building positive relationships between customers and brand Plus GSM;
- writing articles for the following departments: film and music;
- conduct a radio show (in the Internet radio station) about music, interviews with Polish musicians;
- developing and monitoring new web pages and sites;
- creation of marketing projects, competitions via SMS;
- development of e-learning project on safety in the mountains and the sea;
- cooperation with business partners: record company, film distribution companies, airlines, cosmetic companies, PR agencies etc..
- building positive relationships between customers and brand Plus GSM;
- writing articles for the following departments: film and music;
- conduct a radio show (in the Internet radio station) about music, interviews with Polish musicians;
- developing and monitoring new web pages and sites;
- creation of marketing projects, competitions via SMS;
- development of e-learning project on safety in the mountains and the sea;
- cooperation with business partners: record company, film distribution companies, airlines, cosmetic companies, PR agencies etc..
koordynator serwisu e-bm.pl
Business Press
Asystent koordynatora serwisu "Businessman w podróży" /serwis www.e-bm.pl/
- od stycznia 2001 roku koordynator serwisu Praca i Podróż
Obowiązki:
* administracja serwisu
* koordynacja pracy zewnętrznych dostawców informacji
* redakcja newsów do serwisu
* obsługa systemu redakcyjnego
- redagowanie tekstów do miesięczników Businessman Magazine i Kalejdoscope.
- od stycznia 2001 roku koordynator serwisu Praca i Podróż
Obowiązki:
* administracja serwisu
* koordynacja pracy zewnętrznych dostawców informacji
* redakcja newsów do serwisu
* obsługa systemu redakcyjnego
- redagowanie tekstów do miesięczników Businessman Magazine i Kalejdoscope.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Metallica
Grupy
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)