Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator castingu do programu Dom Marzeń
- przygotowanie we współpracy ze sponsorem stanowiska do przeprowadzenia castingu
- nadzorowanie pracy fotografa oraz hostess
- zachęcanie do udziału w programie
- przeprowadzanie rozmów ankietowych, przygotowanie raportu zbiorczego z przebiegu castingu wraz z rekomendacją kandydatów
- nadzorowanie pracy fotografa oraz hostess
- zachęcanie do udziału w programie
- przeprowadzanie rozmów ankietowych, przygotowanie raportu zbiorczego z przebiegu castingu wraz z rekomendacją kandydatów
Podinspektor
• prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy obecności, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników Wydziału
• przygotowywanie pism i zarządzeń
• organizacja i obsługa konferencji i spotkań
• administrowanie i obsługa redakcyjna portali internetowych
• koordynacja wolontariatu sportowego w Lublinie
• udział w spotkaniach Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego oraz Inicjatywy Lokalnej – opiniowanie wniosków
• organizacja imprez i wydarzeń sportowych w mieście
• koordynacja działań promocyjnych zlecanych przez Wydział
• współpraca z instytucjami, organizacjami oraz środowiskami sportowymi i turystycznymi w zakresie promocji ich oferty
• prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną w zakresie zadań realizowanych przez Wydział
• przygotowywanie pism i zarządzeń
• organizacja i obsługa konferencji i spotkań
• administrowanie i obsługa redakcyjna portali internetowych
• koordynacja wolontariatu sportowego w Lublinie
• udział w spotkaniach Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego oraz Inicjatywy Lokalnej – opiniowanie wniosków
• organizacja imprez i wydarzeń sportowych w mieście
• koordynacja działań promocyjnych zlecanych przez Wydział
• współpraca z instytucjami, organizacjami oraz środowiskami sportowymi i turystycznymi w zakresie promocji ich oferty
• prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną w zakresie zadań realizowanych przez Wydział
Młodszy referent ds. rekrutacji
Biuro rekrutacji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- obsługa kandydatów na studia: udzielanie informacji, pomoc w czynnościach związanych z rekrutacją
- weryfikacja zdjęć do zasilania bazy ELS
- przyjmowanie i prowadzenie rejestracji odwołań kandydatów, generowanie druków rekrutacyjnych
- przyjmowanie dokumentów od kandydatów, kompletowanie ich i przygotowywanie do przekazania na wydziały, prowadzenie rejestru przyjętych i przekazanych dokumentów
- inne czynności związane z rekrutacją na studia
- weryfikacja zdjęć do zasilania bazy ELS
- przyjmowanie i prowadzenie rejestracji odwołań kandydatów, generowanie druków rekrutacyjnych
- przyjmowanie dokumentów od kandydatów, kompletowanie ich i przygotowywanie do przekazania na wydziały, prowadzenie rejestru przyjętych i przekazanych dokumentów
- inne czynności związane z rekrutacją na studia
Praktykantka w Dziale Płac i Kadr - Zespole ds. Kadr.
Stokrotka Sp. z o.o.
- zapoznanie z zasadami przechowywania dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem stosunku pracy, przebiegiem pracy zawodowej i ustaniem zatrudnienia
- archiwizacja dokumentacji pracowniczej
- zakładanie oraz uzupełnianie akt osobowych pracowników
- porządkowanie dokumentacji ewidencji czasu pracy
- zapoznanie z programem kadrowym
- wykonywanie bieżących prac w dziale
- archiwizacja dokumentacji pracowniczej
- zakładanie oraz uzupełnianie akt osobowych pracowników
- porządkowanie dokumentacji ewidencji czasu pracy
- zapoznanie z programem kadrowym
- wykonywanie bieżących prac w dziale
Opiekun / Wychowawca
Lutur
- sprawowanie opieki nad uczestnikami wypoczynku w zakresie zdrowia, higieny, żywienia i innych czynności opiekuńczych
- prowadzenie stosownego dziennika zajęć powierzonej grupy uczestników wypoczynku
- opracowanie planu pracy i organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia
- zapewnienie bezpieczeństwa uczestników
- prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika
- współpraca z pozostałymi wychowawcami
- prowadzenie stosownego dziennika zajęć powierzonej grupy uczestników wypoczynku
- opracowanie planu pracy i organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia
- zapewnienie bezpieczeństwa uczestników
- prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika
- współpraca z pozostałymi wychowawcami
Praktykantka w Dziale Rekrutacji i Rozwoju ZL oraz Komunikacji wewnętrznej i szkoleń
-selekcja aplikacji na stanowiska podstawowe i kierownicze,
-umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne,
-prowadzenie i aktualizowanie bazy kandydatów,
-udzielanie kandydatom informacji dotyczących toczących się aktualnie rekrutacji,
-wypełnianie zgłoszeń oferty pracy,
-redagowanie artykułów do gazetki firmowej
-opracowywania badań ankietowych prowadzonych wśród pracowników
-pomoc w bieżącej pracy działów
-rozliczanie delegacji pracowników
-przygotowywanie materiałów szkoleniowych
-obsługa komputera i urządzeń biurowych
-umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne,
-prowadzenie i aktualizowanie bazy kandydatów,
-udzielanie kandydatom informacji dotyczących toczących się aktualnie rekrutacji,
-wypełnianie zgłoszeń oferty pracy,
-redagowanie artykułów do gazetki firmowej
-opracowywania badań ankietowych prowadzonych wśród pracowników
-pomoc w bieżącej pracy działów
-rozliczanie delegacji pracowników
-przygotowywanie materiałów szkoleniowych
-obsługa komputera i urządzeń biurowych
Przewodnicząca Komisji ds. Rozwoju Studentów
Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów
- organizacja wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych tj. Adapciak,
Zimowisko
- współorganizowanie kursów min. językowych, tańca i innych
- współpraca z Biurem Karier Studenckich
- organizacja szkoleń i warsztatów dla studentów
- promocja bieżących projektów
Zimowisko
- współorganizowanie kursów min. językowych, tańca i innych
- współpraca z Biurem Karier Studenckich
- organizacja szkoleń i warsztatów dla studentów
- promocja bieżących projektów
Praktykant
Realizacja projektu badawczego „Sytuacja osób prowadzących własną działalność gospodarczą"
- praca w terenie - jako ankieter
- kodowanie danych w programie SPSS
- praca w terenie - jako ankieter
- kodowanie danych w programie SPSS
Szkolenia i kursy
marzec 2011 - „Zarządzanie projektami” – międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Foundation (40 godzin)
kwiecień 2011 - „Komunikacja w oparciu o NLP” w ramach cyklu Szkoleń Drogowskazy Kariery
kwiecień 2011 - „Rekrutacja od podstaw”, „Trener – zawód z pasją” - Polska Szkoła Human Resources
kwiecień 2011 - „Praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami finansowanymi z UE” – Altkom Akademia (16 godzin)
październik 2011 - „PR, moc i ja czyli Promocja”, „Jak umiejętnie zarządzać projektem” w ramach III edycji cyklu szkoleń i warsztatów Experience Erasmus
grudzień 2011 - Szkolenie „CatMan – unikalny zawód czyli czym jest Category Management” – MARS Polska
kwiecień 2011 - „Komunikacja w oparciu o NLP” w ramach cyklu Szkoleń Drogowskazy Kariery
kwiecień 2011 - „Rekrutacja od podstaw”, „Trener – zawód z pasją” - Polska Szkoła Human Resources
kwiecień 2011 - „Praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami finansowanymi z UE” – Altkom Akademia (16 godzin)
październik 2011 - „PR, moc i ja czyli Promocja”, „Jak umiejętnie zarządzać projektem” w ramach III edycji cyklu szkoleń i warsztatów Experience Erasmus
grudzień 2011 - Szkolenie „CatMan – unikalny zawód czyli czym jest Category Management” – MARS Polska
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Przedszkola
Organizacje
Od 2010 - Aktywna działalność w Samorządzie Studenckim oraz Kołach Naukowych (Studenckim Kole naukowym Socjologów Gospodarki i Organizacji oraz Kole naukowym Studentów Socjologii)
2010 - Organizacja wyborów do Rady Wydziałowej Samorządu Studentów oraz pełnienie funkcji Przewodniczącej Komisji Wyborczej
2010 – 2011 - Współpraca z Zarządem Uczelnianym Samorządu Studentów – m.in. jako koordynator projektu szkoleniowego „Akcja SUKCES”
2011, 2012 - Współorganizacja wraz ze Studenckim Kołem Naukowym Socjologów Gospodarki i Organizacji konferencji naukowych pt. „Współczesna młodzież polska” oraz „Świątynie XXI wieku – czyli konsumpcjonizm we współczesnym społeczeństwie”
2012 - Członek komisji programowej Lubelskich Dni Kultury Studenckiej
2010 - Organizacja wyborów do Rady Wydziałowej Samorządu Studentów oraz pełnienie funkcji Przewodniczącej Komisji Wyborczej
2010 – 2011 - Współpraca z Zarządem Uczelnianym Samorządu Studentów – m.in. jako koordynator projektu szkoleniowego „Akcja SUKCES”
2011, 2012 - Współorganizacja wraz ze Studenckim Kołem Naukowym Socjologów Gospodarki i Organizacji konferencji naukowych pt. „Współczesna młodzież polska” oraz „Świątynie XXI wieku – czyli konsumpcjonizm we współczesnym społeczeństwie”
2012 - Członek komisji programowej Lubelskich Dni Kultury Studenckiej
Inne
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętność efektywnej pracy w zespole
• Zaangażowanie i inicjatywa w pracy
• Komunikatywność
• Biegła znajomość obsługi komputera: MS Office (Excel, PowerPoint, Word), SPSS, Internet
• Prawo jazdy kat. B. - czynne
• Praktyczna umiejętność tworzenia kwestionariuszy i przeprowadzania badań w terenie, opracowywania danych i pisania raportów
• Umiejętność efektywnej pracy w zespole
• Zaangażowanie i inicjatywa w pracy
• Komunikatywność
• Biegła znajomość obsługi komputera: MS Office (Excel, PowerPoint, Word), SPSS, Internet
• Prawo jazdy kat. B. - czynne
• Praktyczna umiejętność tworzenia kwestionariuszy i przeprowadzania badań w terenie, opracowywania danych i pisania raportów
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)