Umiejętności
Marketing miejsc
Public Relations
Języki
ukraiński
biegły
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista w Wydziale Promocji
Powiat Poznański
Kreowanie wizerunku Powiatu Poznańskiego z uwzględnieniem zadań promocyjnych: przeprowadzenie kampanii reklamowej Otwartej Strefy Rekreacji Dziecięcej na potrzeby uczniów OSW w Owińskach oraz mieszkańców Powiatu Poznańskiego;
teamleader grupy produktów turystycznych Park Orientacji Przestrzennej i Śladami podróżników dookoła Poznania; eventy: Niewidzialne Mieszkanie, gra mobilna TRAMPek, imprezy: Marsz Idź, aby dojrzeć, Rowerem w duecie, warsztaty teatralne dla dzieci niewidomych zakończone spektaklem „Ślepcy”
Organizacja imprez i eventów promocyjnych w tym m.in. konkursów, festynów, targów; team leader projektów: Park Orientacji Przestrzennej oraz Śladami podróżników dookoła Poznania
Promocja powiatu z wykorzystaniem mediów społecznościowych; założenie w roku 2009 fanpage’a Powiatu Poznańskiego i jego administracja
Redagowanie materiałów promocyjnych: w tym artykułów i informacji prasowych, reklamowych
Administrator fanpagea www.facebook.com/powiatpoznanski
Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Nadzór nad wydatkami i przychodami wydziału
teamleader grupy produktów turystycznych Park Orientacji Przestrzennej i Śladami podróżników dookoła Poznania; eventy: Niewidzialne Mieszkanie, gra mobilna TRAMPek, imprezy: Marsz Idź, aby dojrzeć, Rowerem w duecie, warsztaty teatralne dla dzieci niewidomych zakończone spektaklem „Ślepcy”
Organizacja imprez i eventów promocyjnych w tym m.in. konkursów, festynów, targów; team leader projektów: Park Orientacji Przestrzennej oraz Śladami podróżników dookoła Poznania
Promocja powiatu z wykorzystaniem mediów społecznościowych; założenie w roku 2009 fanpage’a Powiatu Poznańskiego i jego administracja
Redagowanie materiałów promocyjnych: w tym artykułów i informacji prasowych, reklamowych
Administrator fanpagea www.facebook.com/powiatpoznanski
Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Nadzór nad wydatkami i przychodami wydziału
Koordynator ds. Mediów
Stowarzyszenie Społeczno-Kulturalne POLSKA-UKRAINA
reprezentacja Stowarzyszenia w środowisku mediów internetowych
przygotowywanie konkursów, eventów dla Stowarzyszenia
prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
administrator fanpagea www.facebook.com/ukrainska.wiosna
przygotowywanie konkursów, eventów dla Stowarzyszenia
prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
administrator fanpagea www.facebook.com/ukrainska.wiosna
Szkolenia i kursy
uczestnik szkoleń „Facebook od podstaw” z Łukaszem Dębskim, „24h z social media” i „Marketing mobilny” z Socjomanii z Bartłomiejem Rakiem i Moniką Mikowską
Kurs języka rosyjskiego w PAN w Poznaniu, na poziomie zaawansowanym, od X 2004 do VI 2005;
Kurs języka rosyjskiego w Państwowym Uniwersytecie w Sankt Petersburgu, na poziomie zaawansowanym C1, VIII 2007
Kurs języka rosyjskiego w PAN w Poznaniu, na poziomie zaawansowanym, od X 2004 do VI 2005;
Kurs języka rosyjskiego w Państwowym Uniwersytecie w Sankt Petersburgu, na poziomie zaawansowanym C1, VIII 2007
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Studio Teatralne "Próby" w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu;
historia
historia
Inne
prawo jazdy kat. B
obsługa komputera
obsługa komputera
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
PROMOCJA TURYSTYKI
turystyka, nowatorskie metody służące promocji turystyki, kreowanie wizerunku miejsc atrakcyjnych turystycznie, przyciąganie turystów, reklama w turystyce, atrakcje turystyczne, miejsca, zwiedzanie, p