Katarzyna Kwapisz

Młodsza księgowa
Stęszew, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Imperial Tobacco Polska
Specjalista Rachunkowości Finansowej ds. Podatków
Sporządzanie deklaracji w zakresie podatku akcyzowego i VAT pod nadzorem przełożonego;
Weryfikacja księgowań pod kontem prawidłowości ujęcia na potrzeby podatku akcyzowego, VAT, CIT;
Współpraca z organami podatkowymi, departamentami podatkowymi;
Jeronimo Martins Polska S.A.
Młodsza Księgowa w Dziale Środków Trwałych
- Tworzenie i zmiana danych podstawowych składników majątku trwałego
- Ewidencja standardowych dokumentów środków trwałych: nabycia, likwidacji, sprzedaży, przeniesień, w tym także korekta błędnych księgowań.
- Rozliczenia składników inwestycyjnych (zamykanie konta „Środki trwałe w budowie” - dokument OT)
- Rozliczanie i potwierdzenie sald odbiorców, dostawców.
- Wykonanie standardowych raportów majątku trwałego.
- Rozliczanie kont księgowych dotyczących nabycia i sprzedaży majątku trwałego.
- Rozliczenie inwentaryzacji majątku trwałego.
- Archiwizacja dokumentów.
Imperial Tobacco Polska
Specjalista Rachunkowości Finansowej ds. Ubezpieczeń
Koordynacja procesów ubezpieczeniowych w firmie dotyczących ubezpieczenia komunikacyjnego, pracowniczego, majątku i należności;
Ocena ryzyka związanego z należnościami poprzez sporządzanie analiz finansowych odbiorców, a także poprzez proces weryfikacji i akceptacji gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych przedstawionych przez klientów firmy;
Przygotowanie budżetu ubezpieczeń na dany rok finansowy i kontrola jego wykonania;
Współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, instytucjami ubezpieczeniowymi w zakresie przetargów na nowe polisy ubezpieczeniowe, obsługi szkód komunikacyjnych oraz przygotowania danych będących podstawą naliczenia składki ubezpieczeniowej;
Rozliczanie szkód komunikacyjnych;
Przygotowania analiz i raportów dotyczących ubezpieczeń w firmie
Connect Poland sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Obsługa zamówień otrzymywanych od klientów, nadzór nad prawidłową realizacją tych zamówień
Kontakt z obecnymi klientami, analiza ich potrzeb, podejmowanie działań mających na celu dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów
Organizowanie procesu dochodzenia reklamacji, zwrotu towarów.
Wystawianie faktur korygujących.
SDI Sp.z o.o.
Specjalista ds. administracyjno-handlowych
Sporządzanie dokumentacji (faktur, ofert cenowych, oficjalnych pism itd.), prowadzenie korespondencji, kompleksowa obsługa sekretariatu
* Obsługa zamówień otrzymywanych od klientów, nadzór nad prawidłową realizacją tych zamówień
* Kontakt z obecnymi klientami, analiza ich potrzeb, podejmowanie działań mających na celu dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów
* Pozyskiwanie nowych klientów
* Stała kontrola stanów magazynowych i podjęcie odpowiednich działań w przypadku pojawienia się braków.
* Kontrola faktur wystawianych przez dostawców, pilnowanie terminów płatności
* Organizowanie procesu dochodzenia reklamacji
Nordenia Polska Poznań
Specjalista ds. Przygotowania Druku
Techniczne wsparcie dla Działu Sprzedaży
* Obsługa zleceń od momentu przyjścia materiałów (danych, próbnych wydruków, wzorców kolorystycznych) do dostarczenia gotowych form drukarskich (cylindrów).
* Kontrola postępu produkcji form drukarskich w sensie dotrzymywania zadanych terminów przez planowanie produkcji, analiza bieżącego przebiegu przygotowania cylindrów.
* Współpraca z dostawcami cylindrów obejmująca: kontrolę przygotowania danych, a następnie cylindrów zgodnie z wymogami technicznymi dla maszyn drukarskich, akceptację faktur wystawianych przez dostawców.
Signify Poland Sp. z o.o.
Asystent ds. Obsługi Klienta
Kontakt z obecnymi klientami, analiza ich potrzeb, podejmowanie działań mających na celu dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów.
Nadzorowanie wykonania podpisanego kontraktu zgodnie z jego postanowieniami.
* Obsługa zagranicznych klientów w ramach zawartych kontraktów, podjęcie odpowiednich kroków w przypadku niewłaściwego wypełnienia postanowień kontraktu
* Przygotowanie i wystawianie dokumentów eksportowych
* Organizowanie procesu dochodzenia reklamacji.
* Organizacja pobytu i opieka nad klientami podczas ich wizyt w firmie.
* Prowadzenie i analizowanie statystyk eksportowych dla poszczególnych krajów
* Prognozowanie wielkości sprzedaży z podziałem na określone kierunki, klientów i asortyment.
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta/Technolog
Winkowski Sp. z o. o. w Pile
* Planowanie i obsługa zleceń od momentu przyjścia materiałów do ekspedycji gotowego produktu.
* Pośredniczenie w kontaktach między klientem a działami produkcyjnymi.
* Kontrola postępu produkcji w sensie dotrzymywania zadanych terminów przez planowanie produkcji, analiza bieżącego przebiegu produkcji.
* Prowadzenie rozmów z istniejącymi klientami w zakresie potencjalnych zleceń.
* Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientem i obsługa obecnych klientów podczas wizyt w drukarni.
* Współpraca z Działem Sprzedaży w tworzeniu nowych projektów dla obsługiwanych klientów.

Szkolenia i kursy

* Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży przeprowadzony przez Studium Doskonalenia Menedżerskiego w Kaliszu.
* Kurs prawa jazdy kategorii B.

Edukacja

Logo
Studia Podyplomowe z Rachunkowości, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

* sport – turystyka górska, turystyka rowerowa, taniec, pływanie, piłka siatkowa
* beletrystyka