Katarzyna Kuźma

Konsultant ds. Assistance
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Konsultant ds. Assistance
PZU
- udzielanie Klientom pomocy w drodze
- organizacja pojazdów zastępczych , hoteli, pomocy drogowych
- współpraca z usługodawcami
Orange Polska S.A.
konsultant telefoniczny
- aktywacja nowych kontraktów i usług
- wprowadzanie zamówień do systemów
- telefoniczny kontakt z Klientami biznesowymi
- udzielanie Klientom informacji oraz sprzedaż usług i produktów Orange
- doradztwo w zakresie wyboru oferty odpowiadającej potrzebom danego Klienta
PROVIDENT POLSKA S.A.
Doradca ds. windykacyjnych
- prowadzenie telefonicznych i pisemnych negocjacji z dłużnikami w celu windykacji należności
- kontrola poziomu zadłużenia klientów
- terminowe realizowanie planów kontaktów z dłużnikami,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat
Logo
Asystent ds. windykacyjnych
KPNG
- prowadzenie windykacji należności
- sporządzanie korespondencji w zakresie windykacji należności
- nawiązywanie kontaktu z dłużnikami w celu windykowania przeterminowanych należności (telefonicznie, e-mailowo, pisemnie)
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat należności, monitorowanie spłaty należności
Polbank EFG S.A.
Doradca ds. windykacyjnych
- prowadzenie windykacji telefonicznej poprzez aktywny kontakt z wybranymi klientami (windykacja firm i klientów detalicznych)
- odpowiadanie za zapytania dłużników
- aktualizacja danych w systemie
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie należności
- motywowanie Klientów do zapłaty
SFERIA SA
Telemarketer
- aktywna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
- prezentacja usług firmy
- współpraca z przedstawicielami handlowymi
- wprowadzanie umów do systemu
- budowanie długofalowych relacji z Klientami
- realizacja kampanii sprzedażowych
- doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów

Szkolenia i kursy

* telefoniczna obsługa klienta
* proaktywna postawa w obsłudze klienta
* szkolenia produktowe z usług oraz ofert marketingowych na rynku telekomunikacyjnym oraz bankowym
* Kurs dla wychowawców kolonijnych zorganizowany przez stowarzyszenie "Gaudeamus" (akredytacja kuratorium oświaty)

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

* wolontariat - praca w ośrodku szkolno-wychowawczym dla trudnej młodzieży

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Wolontariat... w teorii i praktyce
Wolontariat... w teorii i praktyce
Wolontariat... w teorii i praktyce to grupa dla tych wszystkich którzy byli lub chcą zostać wolontariuszami :-)