Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. windykacyjnych
- prowadzenie telefonicznych i pisemnych negocjacji z dłużnikami w celu windykacji należności
- kontrola poziomu zadłużenia klientów
- terminowe realizowanie planów kontaktów z dłużnikami,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat
- kontrola poziomu zadłużenia klientów
- terminowe realizowanie planów kontaktów z dłużnikami,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat
Asystent ds. windykacyjnych
KPNG
- prowadzenie windykacji należności
- sporządzanie korespondencji w zakresie windykacji należności
- nawiązywanie kontaktu z dłużnikami w celu windykowania przeterminowanych należności (telefonicznie, e-mailowo, pisemnie)
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat należności, monitorowanie spłaty należności
- sporządzanie korespondencji w zakresie windykacji należności
- nawiązywanie kontaktu z dłużnikami w celu windykowania przeterminowanych należności (telefonicznie, e-mailowo, pisemnie)
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności
- prowadzenie negocjacji z dłużnikami celem ustalenia harmonogramu spłat należności, monitorowanie spłaty należności
Doradca ds. windykacyjnych
- prowadzenie windykacji telefonicznej poprzez aktywny kontakt z wybranymi klientami (windykacja firm i klientów detalicznych)
- odpowiadanie za zapytania dłużników
- aktualizacja danych w systemie
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie należności
- motywowanie Klientów do zapłaty
- odpowiadanie za zapytania dłużników
- aktualizacja danych w systemie
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłacie należności
- motywowanie Klientów do zapłaty
Szkolenia i kursy
* telefoniczna obsługa klienta
* proaktywna postawa w obsłudze klienta
* szkolenia produktowe z usług oraz ofert marketingowych na rynku telekomunikacyjnym oraz bankowym
* Kurs dla wychowawców kolonijnych zorganizowany przez stowarzyszenie "Gaudeamus" (akredytacja kuratorium oświaty)
* proaktywna postawa w obsłudze klienta
* szkolenia produktowe z usług oraz ofert marketingowych na rynku telekomunikacyjnym oraz bankowym
* Kurs dla wychowawców kolonijnych zorganizowany przez stowarzyszenie "Gaudeamus" (akredytacja kuratorium oświaty)
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
* wolontariat - praca w ośrodku szkolno-wychowawczym dla trudnej młodzieży
Grupy
Wolontariat... w teorii i praktyce
Wolontariat... w teorii i praktyce to grupa dla tych wszystkich którzy byli lub chcą zostać wolontariuszami :-)