Katarzyna Książkiewicz

Trener biznesu, Mentor, Coach i Certyfikowany Konsultant DISC D3
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Coaching Consulting Koordynacja Szkolenie z obsługi klienta Szkolenia pracowników zarządzanie operacyjne Trening osobisty Zarządzanie Sprzedażą Trener szkolenia z zarządzania stylem coachingowym Konsultacje

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Oferteo Sp. z o.o.
Koordynator Zespołu Wsparcia Biznesu
Projektowanie, realizacja i nadzorowanie procesów szkoleniowych Rozwijanie zespołu handlowców - szkolenia, coaching, mentoring
Planowanie i raportowanie pracy własnej i zespołu
Analiza wyników sprzedażowych, aktywny udział w podnoszeniu jakości i wartości sprzedaży w Dziale Rozwoju Biznesu
Stała współpraca z pozostałymi Koordynatorami, Managerem i Dyrektorem Zespołu Rozwoju Biznesu
Logo
Właściciel
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem - Firma szkoleniowo konsultingowa
Projektowanie szkoleń
Przygotowywanie i prowadzenie własnych autorskich programów szkoleniowych
Przygotowywanie materiałów i prezentacji wykorzystywanych podczas szkoleń
Przygotowywanie publikacji nawiązujących do szkoleń
Coaching indywidualny i zespołowy
Rekrutacja indywidualna i zbiorowa
Konsulting
Szkolenia z emisji głosu - prowadzone przez śpiewaka operetki wrocławskiej - trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
Szkolenia z rozwoju osobistego - prowadzone przez kwalifikowanego trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Znam Kasię od lat. Niebywale konsekwentnie dążyła do miejsca, w którym jest . O sprzedaży opowiada z pasją, call center to jej żywioł. Jest bardzo uważna. Polecam, polecam polecam!
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Wysokie kompetencje i systematyczność.
Wzorowa organizacja pracy.
Nastawienie na rozwój - swój i prowadzonych zespołów.
Pozytywne nastawienie do otaczającego świata, uwaga, które zaraża!

A żeby tego było mało, to jeszcze robi pyszne pierogi ruskie :)

Współpraca z Kasią to czysta przyjemność i poczucie dobrze spożytkowanego czasu. Jeśli szukacie w trenerach "tego czegoś", to Kasia to z pewnością ma!
Marek Adam Staszewski
Marek Adam Staszewski · współpracownik
wystawiono
Profesjonalizm na każdym etapie projektu szkoleniowego, z prirytetowym nastawieniem na sukces w sprzedaży.
Maciej G.
Maciej G. · klient
wystawiono
Katarzyna jest niewątpliwie doskonałym specjalistą w swojej dziedzinie. Cenię ludzi, którzy zawodowo wykonują pracę, która dodatkowo jest ich pasją lub zainteresowaniem.
Obsługiwała moją firmę przez 4 miesiące, współpraca zakończyła się zgodnie z przewidzianym harmonogramem. Projekt przewidziany był na dokładnie taki okres.
Dariusz K.
Dariusz K. · klient
wystawiono
Pełen profesjonalizm w prowadzeniu szkoleń z bardzo wyraźnym nastawieniem na wynik sprzedażowy.
Dorota Słowik
Dorota Słowik · podwładny
wystawiono
Pracę z Kasią wspominam bardzo miło, zawsze pomocna, uśmiechnięta. Szkolenia były dobierane pod moje potrzeby, doskonaliły moje umiejętności ale i także podnosiły kompetencję. W mojej dotychczasowej pracy nie spotkałam już tak dobrego trenera. Kasiu dziękuję za czas który mi poświęciłaś.
Logo
Dyrektor ds. Struktury i Sprzedaży
North Medical Holding Sp. z o.o. Medical Finance Sp.k.
- Nadzór i organizacja procesu biznesowego
- Nadzór i czynny udział w procesach rekrutacyjnych
- Prowadzenie i nadzór nad dziełem HR w firmie
- Nadzór nad zadaniami i celami do realizacji poszczególnych Departamentów, Sekcji i Pracowników
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie
- Monitoring i kontrola tzw. wąskich gardeł
- Nadzór i kontrola nad Działem Reklamacji
- Prowadzenie statystyk efektywności i skuteczności pracy zatrudnionych w firmie osób
- Kontrola efektywności podejmowanych działań przez poszczególne Departamenty, Sekcje, zespoły i pojedynczych Pracowników
- Dbałość o zachowania etyczne
- Podejmowanie działań mentoringowych i mediacyjnych w przypadku wystąpienia trudnych sytuacji wewnątrz firmy
- Motywowanie pracowników, wprowadzanie i udoskonalanie systemów kafeteryjnych
- Organizowanie i nadzorowanie prac realizowanych przez zespół projektowy IT i Social Media
- Kontrola i nadzór nad poprawnością wykonywanych usług – tworzenie procedur związanych z profesjonalną obsługą pacjentów, wprowadzenie ich, udoskonalanie oraz nadzór nad jej przestrzeganiem
- Analiza skuteczności i efektywności zadań realizowanych przez poszczególnych pracowników
- Prowadzenie mentoringów i coachingów doskonalących, rozwijających umiejętności i kompetencje pracownicze w zakresie wykonywanych obowiązków
- Redagowanie, prowadzenie i nadzorowanie wydawania wewnętrznego i zewnętrznego biuletynu informacyjnego – Redaktor Naczelny
- Tworzenie, aktualizacja i zmiana oferty sprzedażowej - wprowadzania nowych produktów do sprzedaży i udoskonalanie istniejącej oferty handlowej
- Dbanie o poprawną prezentację aktualnej oferty handlowej – tworzenie argumentów sprzedażowych oraz argumentów do pokonywania wątpliwości i obiekcji pojawiających się podczas rozmowy handlowej
- Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi oraz szeroko pojętej komunikacji
- Nadzór i koordynacja podległego zespołu sprzedażowego, rozwoju usług i pozyskiwania klienta
- Budowa nowej jakości obsługi klienta, udoskonalanie i podążanie za najnowocześniejszymi trendami , przy zachowaniu wysokich standardów istniejących
- Badanie i analiza potrzeb klientów i osób kontaktujących się z firmą
- Raportowanie
Logo
Menedżer Działu Szkoleń/Trener wewnętrzny - coach
TeleKsięgarnia Sp.z o.o.
Menedżer Działu Szkoleń
- Zarządzanie Działem Szkoleń w Spółce
- Organizacja, implementacja i bieżąca administracja systemami szkoleń, coachingów i treningów
- Planowanie, budowanie i sprawowanie nadzoru nad szkoleniami, motywacją pracowników i współpracowników, rotacją (powstryzmywanie lub skuteczne niwelowanie)
- Planowanie budżetu Działu i kontrola procesów decyzyjnych
- Kierowanie projektami szkoleniowymi
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zewnętrznych klientów Spółki, przełożonych, Zarządu
- Doradztwo Zarządowi i Menedżerom Spółki w zakresie podejmowania właściwych decyzji personalnych i szkoleniowych
- Wdrożenie i sprawowanie bieżącej administracji systemu szkoleń
- Współpraca z innymi Działami Spółki
- W razie potrzeby doradztwo także wobec klientów Spółki
- Realizowanie zadań trenerskich i szkoleniowych oraz przekazywanie ich podległym trenerom
- Współpraca trenerska i szkoleniowa z Menedżerem Spółki
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów i Menedżerów
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych z zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji, asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
- Opracowanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę pracy w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku.

Trener wewnętrzny - coach
- Organizacja i promocja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Szkolenia, treningi i coaching Telemarketerów i Managerów
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów
- Rekrutcja i współpraca z Trenerami produktowymi
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji i asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowywanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowywanie materiałów dla uczestników szkoleń
- Opracowywanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
Zbigniew K.
Zbigniew K. · przełożony
wystawiono
Nawet nie pamiętam, od kiedy znam i pracuję z Kasią... Kasia jest cudowną, ciepłą osobą, która swoim entuzjazmem zaraża wszystkich! Jej szkolenia gwarantują poznanie technik, które w cudowny sposób sprawdzają się w codziennej pracy. Humor, entuzjazm, perfekcja i wiedza, którą dzieli się z innymi... Trzebaż czegoś więcej? Taki trener to skarb! Naprawdę!
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Kasia zawsze wyróżnia się swoim profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do danego tematu. Godny polecenia Trener i Coach.
Magdalena Wrona
Magdalena Wrona · współpracownik
wystawiono
Podczas warsztatów Kasia posługuje się wieloma narzędziami, robi wszystko co w jej mocy, aby uczestnicy aktywnie brali udział w ćwiczeniach - stara się przekazać podstawę teoretyczną i wzbogacać ją o praktyczne ujęcie. Kasię cechuje również partnerskie podejście do osób, z którymi pracuje.
Kasia to doskonały coach - jest dobrym słuchaczem, który podąża w kierunku danej osoby. Dzięki niej mogłam odnaleźć swoją ścieżkę zawodową i rozwinąć swoje umiejętności.

Polecam Kasię jako dobrego trenera oraz profesjonalnego coacha.
Ewelina K-K
Ewelina K-K · współpracownik
wystawiono
Jako manager projektu, miałam okazję współpracować z Kasią Książkiewicz i z pełną odpowiedzialnością polecam tę osobę, jako profesjonalnego Trenera. Ma bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w branży call center. Jako Trener - bardzo wymagająca, z dobrze sprecyzowanymi oczekiwaniami - zawsze zależy jej na powodzeniu projektu, który aktualnie prowadzi. Kasia jest osobą bardzo komunikatywną, otwartą i kreatywną. Nie boi się nowych wyzwań i nawiązuje pozytywne relacje z zespołem. Potrafi zmotywować grupę oraz współpracowników do działania, przez co osiąga założone cele. Jest koleżeńska, zawsze służy pomocą i dobrym słowem. Osoba bardzo kompetentna na swoim stanowisku. Współpraca z Kasią była czystą przyjemnością 
Lux Polska Sp. z o.o.
Kierownik Telemarketingu
Prowadzenie i kontrola Działu Telemarketingu w Firmie w tym:
- rekrutacja Telemarketerów
- tworzenie oraz wdrożenie w call center procesów
rekrutacyjnych, procedur i standardów związanych z
nowoczesnym systemem szkoleniowym, systemem ocen oraz
coachingiem
- kierowanie zespołem Konsultantów telefonicznych
- szkolenia wprowadzające i doskonalące umiejętności
Telemarketerów i Konsultantów
- przeprowadzanie cyklicznej oceny pracowniczej
- kontrola skuteczności i jakości pracy Telemarketerów
- optymalizacja i nadzór nad procesami wdrażanymi w
call center
- zarządzanie powierzanymi projektami
- raportowanie oraz współpraca z Managerami Sprzedaży
- ścisła współpraca i dbałość o dobrą komunikację
między zarządzanym Działem, a Kierownictwem i
Zarządem Firmy
- utrzymywanie stałych relacji z klientami Firmy
AVISTA MEDIA Sp. z o.o.
Specjalista ds szkoleń
Planowanie, prognozowanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych Konsultantów TeleCentrum.
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i organizację szkoleń w TeleCentrum.
Odpowiada za poziom wiedzy pracowników TeleCentrum w zakresie obsługi Klienta.
Zapewnienie szkoleń produktowych i obsługowych nowym Konsultantom TeleCentrum.
Zapewnienie szkoleń prawnych z Ustawy o Ochronie Danych oraz Prawa Telekomunikacyjnego.
Prowadzenie statystyk w bazie szkoleniowej.
Czynne uczestnictwo w tworzeniu programów odpowidających za ocenę skuteczności szkoleń.
Katarzyna Witulska
Katarzyna Witulska · współpracownik
wystawiono
Katarzyna podchodzi do wykonywanej pracy z pełnym profesjonalizmem i niezwykłym zaangażowaniem. Dodatkowo jest osobą pełną optymizmu oraz empatii, dzięki czemu ma bardzo dużą łatwość w nawiązywaniu kontaktu (zarówno jako trener jak i partner biznesowy)
Telefonia Dialog S.A.
Specjalista ds.szkoleń/Koordynator w Call Center/Kierownik Zmiany w TeleCentrum/Specjalista ds. Obsł
Specjalista ds. szkoleń:
- opracowywanie i wdrażanie harmonogramów szkoleń
- opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z procesem szkoleniowym
- opracowywanie autorskich szkoleń dla firm współpracujących w zakresie obsługi klienta i sprzedaży
- wdrażanie systemu certyfikacji szkoleń
- prowadzenie szkoleń wstępnych i retreningów (podnoszenie kwalifikacji poszczególnych grup pracowniczych, zespołów i pojedynczych pracowników przez utrwalanie nabytej wiedzy i umiejętności, w tym prowadzenie autorskich szkoleń e-learningowych)
- coaching pracowniczy
- opracowywanie badań ankietowych w formie papierowej i elektronicznej w zakresie badania satysfakcji pracowników bezpośrednio po szkoleniu
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi

Kierownik Zmiany w TeleCentrum/Koordynator w Call Center:
- pełnienie funkcji kierownika zmiany, ustalanie grafików przerw, nadzór nad realizacją kampanii IN i OUT
- kierowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem podległych Konsultantów
- regularny coaching grupy Konsultantów
- ocena pracownicza
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych i dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta
- tworzenie projektów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
- współpraca przy rekrutacji
- realizacja projektu polegającego na współpracy z zewnętrznym Call Center, szkolenia produktowe i miękkie, doskonalenie wiedzy ofertowej, ciągły monitoring

Konsultant/Specjalista Obsługi Klienta/Specjalista ds. Obsługi Reklamacji:
- obsługa telefoniczna Klientów TD SA zarówno w ruchu - - przychodzącym jak i wychodzącym
- realizacja kampanii sprzedażowych dla Klientów TD SA i nałożonych targetów
- obsługa skarg i reklamacji zgłoszonych przez Klientów
- windykacja należności Klientów TD SA
Kamila Puchalska
Kamila Puchalska · podwładny
wystawiono
Profesjonalistka w każdym aspekcie swojej pracy :) Niezwykle merytoryczna i posiadająca doskonałe kompetencje menedżerskie. Miałam przyjemność pracować z Kasią w Telefonii Dialog w latach 2004 - 2008, była moim pierwszym Koordynatorem i przekazała mi wiele umiejętności niezbędnych na stanowiskach menedżerskich, które wdrożyłam podczas pracy z moimi Konsultantami. Jako szkoleniowiec była zawsze bardzo dobrze przygotowana do szkoleń, a Konsultanci uwielbiali jest sposób przekazywania wiedzy :) Jest osobą bardzo pozytywną i entuzjastycznie nastawioną do realizacji zadań :)
Przemysław M.
Przemysław M. · podwładny
wystawiono
Odpowiednia osoba. Na odpowiednim miejscu.
Anna Grzybowska
Anna Grzybowska · współpracownik
wystawiono
Uczestniczyłam w szkoleniach prowadzonych przez Kasię. Pamiętam ją jako osobę posiadającą dużą więdzę merytoryczną oraz potrafiącą ją właściwie przekazać. Bardzo dobra i łatwo nawiązująca kontakt trenerka.
Małgorzata A.
Małgorzata A. · współpracownik
wystawiono
Kasia zawsze całe serce wkładała w szkolenia:)
Monika Korkuś
Monika Korkuś · podwładny
wystawiono
Katarzyna jest osobą ambitną, profesjonalną i rzetelną. Miałam okazję z nią współpracować i cieszyć się jej towarzystem.
Szkolenia projektowane i przeprowadzane przez Kasię to kawał dobrej roboty. Warto zainwestować we współpracę z nią bo przyniesie to efekty. Polecam
Dorota Płuciennik
Dorota Płuciennik · przełożony
wystawiono
Kasia była moim mentorem, wprowadzała mnie w tajniki pracy w call center. Jej niezwykła kreatywność, życzliwość, otwartość na pojawiające sie możliwości, ciągłe podnoszenie poprzeczki sobie i innym, a przede wszystkim szeroka wiedza i doświadczenie przełożyły się na mój rozwój zawodowy. Za co Ci Kasiu bardzo dziękuje.-
Anna R.
Anna R. · podwładny
wystawiono
Kasia jest niespotykanie kompetentnym współpracownikiem, rozsadną szefową, wspierajacą koleżanką i osobą o nieodpartym uroku osobistym :)
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Miałem okazję uczestniczyć w wielu szkoleniach w różnych korporacjach, ale nigdy nie spotkałem szkoleniowca tak zaangażowanego i profesjonalnego będącego jednocześnie tak otwartą i ciepłą osobą :)
Tomasz G.
Tomasz G. · współpracownik
wystawiono
Za Kasią Książkiewicz miałem przyjemność załatwiać sprawy służbowe w czasie naszej pracy w Dialogu.

Osoba rzetelna, komunikatywna, wie, o czym mówi. Polecam ją, jako osobę, z którą załatwia się biznesy szybko i konkretnie.
Tomasz S.
Tomasz S. · współpracownik
wystawiono
Nie wiem jak zawodowo, bo pracowalem w innym dziale, ale od Kasi bije cieplo i życzliwość. Jest bardzo miła i przeważnie uśmiechnięta :) Pozdrowienia:)
Magda R.
Magda R. · podwładny
wystawiono
Kaśka ma rację Kasia Książkiewicz jest NAJLEPSZA Z NAJLEPSZYCH!!DZIĘKI JEJ SZKOLENIU POSIADAMY MEGA UMIEJĘTNOŚCI!!!!
Katarzyna O.
Katarzyna O. · podwładny
wystawiono
Wspaniała trenerka:)
Szkolenia z nią były przyjemne miłe i pouczające.
Z wyniesionych nauk korzystam do dnia dzisiejszego.
Zaraża zaangażowaniem i optymizmem. Zawsze doskonale przygotowana do szkolenia.
Logo
pielęgniarka instrumentariuszka
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J.Babińskiego
udział w specjalistycznych zabiegach ortopedycznych na Bloku Operacyjnym Ortopedii
- instrumentowanie podczas zabiegów
- asysta przy specjalistycznych zabiegach wydłużania kończyn przeprowadzanych przez specjalistów z Rosji
- przygotowywanie sali operacyjnej i narzędzi do przeprowadzania zabiegów operacyjnych
Logo
pielęgniarka dyplomowana
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
praca na wysoce specjalistycznym Odziale Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej
- pielęgnacja i opieka nad pacjentami po zabiegach operacyjnych w tym nad pacjentami po pierwszych przeszczepach nerek na Dolnym Śląsku
- współpraca z chirurgami podczas wykonywania zabiegów chirurgicznych na odziale
- raportowanie dyżurów

Szkolenia i kursy

1997 r Szkoła Biznesu i Języków Obcych - Centrum Kształcenia Zawodowego
1999 r Kurs telekomunikacyjny pod nazwą „Nowoczesna telekomunikacja dla pracowników nietechnicznych operatora telekomunikacyjnego” – Instytut Telekomunikacji i Akustyki Politechniki Wrocławskiej
1999 r Szkolenie z Telemarketingu – Call Center Polland S.A. Warszawa
2000 r Szkolenie z systemu Tytan pod nazwą „TeleCentrum – dokumenty ewidencyjne” – Com Arch S.A. Kraków
2001 r Szkolenie pod nazwą „Profesjonalna Obsługa Klienta” – Centrum Szkoleniowe JET Warszawa
2004 r „Coaching konsultantów Call Center” – ARTHUR Edukacja Biznesu Warszawa
2005 r Szkolenie pod nazwą „Motywowanie w trudnych czasach” – SPM Projekt Wrocław
2005 r Szkolenie z zakresu windykacji należności - SIS FACTOR Sp. z o.o. Wrocław
2008 r Szkolenie dla trenerów wewnętrznych pod nazwą: Jak uczyć efektywnie i ciekawie prowadzone przez trenera MBA z firmy Ośrodek Szkolenia I&KA Public Relations Agency Wrocław
2009 r Certyfikat The Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r The Business Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r Techniki perswazji i wywierania wpływu. Taktyki negocjacyjne. Hause of Minds Sp. z o.o. oraz Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2012 r Coaching inteligentny emocjonalnie organizowanym przez Adventure for Thought leadership & strategy
2013 r Piramidalne błędy w kształceniu liderów - Spotkanie z Coachingiem Przywódczym zorganizowanym przez Adventure for Thought i Leadership Coaching School
2013 r Udział w seminariach i warsztatach z okazji International Coaching Week zorganizowanych przez Wrocławski Oddział International Coach Federation
2014 r Udział w konferencji i warsztatach praktycznych pod patronatem Małopolskich Oddziałów Izby Coachingu i ICF, pod nazwą: Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość. Warsztaty: "Praca z obawami" oraz "Motywacja-zrozumieć, zastosować, kontrolować". Uczestnictwo potwierdzone Certyfikatem
2014 r SUKCES NA OBCASACH organizowane przez Laboratorium Biznesu CO12. Program szkolenia:
Negocjacje doskonałe czyli jak się skutecznie porozumieć. Siła Twojej motywacji – jak dotrzeć do jej źródeł u siebie i innych. Bądź skuteczna w biznesie. Jak minimalizować ryzyko współpracy z nierzetelnym kontrahentem. Zabłyśnij przed kontrahentem – sztuka tworzenia i prowadzenia profesjonalnych prezentacji.
Efektywna komunikacja. Warsztat z zakresu świadomego porozumiewania się w relacjach interpersonalnych. Biznes na maksymalnej koncentracji i optymalnym luzie.
2014 r Warsztaty w ramach Biznes Coaching Cafe prowadzone przez Amy Barnes oraz Johna Scherera pod nazwą "Motywacja ponad finansami"
2014 r „Gestalt w coachingu" w ramach Learning Forum prowadzone przez Amy Barnes
2014 r Szkolenie: Innowacja. Efektywność. Przywództwo organizowane przez ICAN Institute, wydawcę miesięcznika Harvard Business Review Polska
2016 r Udział w konferencji pod patronatem Izby Coachingu i International Coach Federation: "Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość". Konferencja obejmowała 4 godz. wykładów oraz 3 godz. warsztatów praktycznych z umiejętności coachingowych
2016 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zamienić delegowanie na kontraktowanie"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak postępować z osobą w kryzysie - Praktyczny poradnik w 6 krokach?"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak poradzić sobie ze stresem, brakiem motywacji i wypaleniem życiowym"
2016 r Warsztat "Fokus na pracę" z wykorzystaniem The Coaching Maps pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu
2016 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Filozofia, światopogląd i wartości coacha, a proces klienta"
2017 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu:"Coaching prowokatywny - coaching postawiony na głowie"
2017 r Udział w warsztatach : "Zaawansowana praca z ograniczającymi przekonaniami. Czy pytania wystarczą?" zorganizowanych przez Dolnośląską Izbę Coachingu
2017 r Warsztaty: „Czas to pieniądz” i „Rozbroić obiekcje”, zorganizowane w ramach 5 Wymiany Kontaktów, której patronatem jest Fundacja Twoja Pasja Twoja Firma.
2017 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zasoby i dobre pytania w Coachingu"
2017 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Odkrywanie talentów i planowanie przyszłości"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie wspólnot lokalnych"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie relacji w rodzinie"
2018 r Tajniki Call Center – jak optymalizować wszystkie etapy rozmowy z Klientem? Szkolenie zorganizowane przez Focus Telecom Polska
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Informacja zwrotna - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Zarządzanie karierą - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Przywództwo - ICAN Harvard Business Review
2019 r Certyfikowany Konsultant DISC D3 - EFFECTIVENESS

Edukacja

Logo
Coaching, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Trener biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing specjalizacja Psychologia Zarządzania, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia

Zainteresowania

Stretching, nordic walking, turystyka górska, narty, muzyka rockowa, gry planszowe, gry przygodowe na PS3, literatura i film

Organizacje

Członek Zarządu i współzałożyciel Stowarzyszenia na Rzecz Blokowania Konsumpcyjnego Stylu Życia "WYROBISKO".

Inne

www.katarzynaksiazkiewicz.pl

Pomysłodawca i współautor książek:
"Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
"Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą"

Grupy

33 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Analiza Transakcyjna
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Asertywność
Asertywność
Grupa dla osób chcących być w zgodzie z sobą ... i z innymi :)
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Asysta Ekspercka
Asysta Ekspercka
Forum powstało po to, aby Ci którzy potrzebują informacji mogli uzyskać je od tych, którzy takie informacje posiadają. Tematy dotyczą szeroko pojętych dziedzin takich jak szkolenia, statystyka, psycho
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Baza najlepszych coachów
Baza najlepszych coachów
Spis najlepszych coachów w Polsce.
BEST PARTY
BEST PARTY
Gdy Ona nie może - to On jej pomoże :)
Biegnąca z Naturą
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.