Umiejętności
Coaching
Consulting
Koordynacja
Szkolenie z obsługi klienta
Szkolenia pracowników
zarządzanie operacyjne
Trening osobisty
Zarządzanie Sprzedażą
Trener
szkolenia z zarządzania stylem coachingowym
Konsultacje
Języki
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Wsparcia Biznesu
Projektowanie, realizacja i nadzorowanie procesów szkoleniowych Rozwijanie zespołu handlowców - szkolenia, coaching, mentoring
Planowanie i raportowanie pracy własnej i zespołu
Analiza wyników sprzedażowych, aktywny udział w podnoszeniu jakości i wartości sprzedaży w Dziale Rozwoju Biznesu
Stała współpraca z pozostałymi Koordynatorami, Managerem i Dyrektorem Zespołu Rozwoju Biznesu
Planowanie i raportowanie pracy własnej i zespołu
Analiza wyników sprzedażowych, aktywny udział w podnoszeniu jakości i wartości sprzedaży w Dziale Rozwoju Biznesu
Stała współpraca z pozostałymi Koordynatorami, Managerem i Dyrektorem Zespołu Rozwoju Biznesu
Właściciel
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem - Firma szkoleniowo konsultingowa
Projektowanie szkoleń
Przygotowywanie i prowadzenie własnych autorskich programów szkoleniowych
Przygotowywanie materiałów i prezentacji wykorzystywanych podczas szkoleń
Przygotowywanie publikacji nawiązujących do szkoleń
Coaching indywidualny i zespołowy
Rekrutacja indywidualna i zbiorowa
Konsulting
Szkolenia z emisji głosu - prowadzone przez śpiewaka operetki wrocławskiej - trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
Szkolenia z rozwoju osobistego - prowadzone przez kwalifikowanego trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
Przygotowywanie i prowadzenie własnych autorskich programów szkoleniowych
Przygotowywanie materiałów i prezentacji wykorzystywanych podczas szkoleń
Przygotowywanie publikacji nawiązujących do szkoleń
Coaching indywidualny i zespołowy
Rekrutacja indywidualna i zbiorowa
Konsulting
Szkolenia z emisji głosu - prowadzone przez śpiewaka operetki wrocławskiej - trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
Szkolenia z rozwoju osobistego - prowadzone przez kwalifikowanego trenera pozyskanego przez firmę na wyłączność
usługodawca
wystawiono
Znam Kasię od lat. Niebywale konsekwentnie dążyła do miejsca, w którym jest . O sprzedaży opowiada z pasją, call center to jej żywioł. Jest bardzo uważna. Polecam, polecam polecam!
podwładny
wystawiono
Wysokie kompetencje i systematyczność.
Wzorowa organizacja pracy.
Nastawienie na rozwój - swój i prowadzonych zespołów.
Pozytywne nastawienie do otaczającego świata, uwaga, które zaraża!
A żeby tego było mało, to jeszcze robi pyszne pierogi ruskie :)
Współpraca z Kasią to czysta przyjemność i poczucie dobrze spożytkowanego czasu. Jeśli szukacie w trenerach "tego czegoś", to Kasia to z pewnością ma!
Wzorowa organizacja pracy.
Nastawienie na rozwój - swój i prowadzonych zespołów.
Pozytywne nastawienie do otaczającego świata, uwaga, które zaraża!
A żeby tego było mało, to jeszcze robi pyszne pierogi ruskie :)
Współpraca z Kasią to czysta przyjemność i poczucie dobrze spożytkowanego czasu. Jeśli szukacie w trenerach "tego czegoś", to Kasia to z pewnością ma!
wystawiono
Profesjonalizm na każdym etapie projektu szkoleniowego, z prirytetowym nastawieniem na sukces w sprzedaży.
wystawiono
Katarzyna jest niewątpliwie doskonałym specjalistą w swojej dziedzinie. Cenię ludzi, którzy zawodowo wykonują pracę, która dodatkowo jest ich pasją lub zainteresowaniem.
Obsługiwała moją firmę przez 4 miesiące, współpraca zakończyła się zgodnie z przewidzianym harmonogramem. Projekt przewidziany był na dokładnie taki okres.
Obsługiwała moją firmę przez 4 miesiące, współpraca zakończyła się zgodnie z przewidzianym harmonogramem. Projekt przewidziany był na dokładnie taki okres.
wystawiono
Pełen profesjonalizm w prowadzeniu szkoleń z bardzo wyraźnym nastawieniem na wynik sprzedażowy.
Dyrektor ds. Struktury i Sprzedaży
North Medical Holding Sp. z o.o. Medical Finance Sp.k.
- Nadzór i organizacja procesu biznesowego
- Nadzór i czynny udział w procesach rekrutacyjnych
- Prowadzenie i nadzór nad dziełem HR w firmie
- Nadzór nad zadaniami i celami do realizacji poszczególnych Departamentów, Sekcji i Pracowników
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie
- Monitoring i kontrola tzw. wąskich gardeł
- Nadzór i kontrola nad Działem Reklamacji
- Prowadzenie statystyk efektywności i skuteczności pracy zatrudnionych w firmie osób
- Kontrola efektywności podejmowanych działań przez poszczególne Departamenty, Sekcje, zespoły i pojedynczych Pracowników
- Dbałość o zachowania etyczne
- Podejmowanie działań mentoringowych i mediacyjnych w przypadku wystąpienia trudnych sytuacji wewnątrz firmy
- Motywowanie pracowników, wprowadzanie i udoskonalanie systemów kafeteryjnych
- Organizowanie i nadzorowanie prac realizowanych przez zespół projektowy IT i Social Media
- Kontrola i nadzór nad poprawnością wykonywanych usług – tworzenie procedur związanych z profesjonalną obsługą pacjentów, wprowadzenie ich, udoskonalanie oraz nadzór nad jej przestrzeganiem
- Analiza skuteczności i efektywności zadań realizowanych przez poszczególnych pracowników
- Prowadzenie mentoringów i coachingów doskonalących, rozwijających umiejętności i kompetencje pracownicze w zakresie wykonywanych obowiązków
- Redagowanie, prowadzenie i nadzorowanie wydawania wewnętrznego i zewnętrznego biuletynu informacyjnego – Redaktor Naczelny
- Tworzenie, aktualizacja i zmiana oferty sprzedażowej - wprowadzania nowych produktów do sprzedaży i udoskonalanie istniejącej oferty handlowej
- Dbanie o poprawną prezentację aktualnej oferty handlowej – tworzenie argumentów sprzedażowych oraz argumentów do pokonywania wątpliwości i obiekcji pojawiających się podczas rozmowy handlowej
- Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi oraz szeroko pojętej komunikacji
- Nadzór i koordynacja podległego zespołu sprzedażowego, rozwoju usług i pozyskiwania klienta
- Budowa nowej jakości obsługi klienta, udoskonalanie i podążanie za najnowocześniejszymi trendami , przy zachowaniu wysokich standardów istniejących
- Badanie i analiza potrzeb klientów i osób kontaktujących się z firmą
- Raportowanie
- Nadzór i czynny udział w procesach rekrutacyjnych
- Prowadzenie i nadzór nad dziełem HR w firmie
- Nadzór nad zadaniami i celami do realizacji poszczególnych Departamentów, Sekcji i Pracowników
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie
- Monitoring i kontrola tzw. wąskich gardeł
- Nadzór i kontrola nad Działem Reklamacji
- Prowadzenie statystyk efektywności i skuteczności pracy zatrudnionych w firmie osób
- Kontrola efektywności podejmowanych działań przez poszczególne Departamenty, Sekcje, zespoły i pojedynczych Pracowników
- Dbałość o zachowania etyczne
- Podejmowanie działań mentoringowych i mediacyjnych w przypadku wystąpienia trudnych sytuacji wewnątrz firmy
- Motywowanie pracowników, wprowadzanie i udoskonalanie systemów kafeteryjnych
- Organizowanie i nadzorowanie prac realizowanych przez zespół projektowy IT i Social Media
- Kontrola i nadzór nad poprawnością wykonywanych usług – tworzenie procedur związanych z profesjonalną obsługą pacjentów, wprowadzenie ich, udoskonalanie oraz nadzór nad jej przestrzeganiem
- Analiza skuteczności i efektywności zadań realizowanych przez poszczególnych pracowników
- Prowadzenie mentoringów i coachingów doskonalących, rozwijających umiejętności i kompetencje pracownicze w zakresie wykonywanych obowiązków
- Redagowanie, prowadzenie i nadzorowanie wydawania wewnętrznego i zewnętrznego biuletynu informacyjnego – Redaktor Naczelny
- Tworzenie, aktualizacja i zmiana oferty sprzedażowej - wprowadzania nowych produktów do sprzedaży i udoskonalanie istniejącej oferty handlowej
- Dbanie o poprawną prezentację aktualnej oferty handlowej – tworzenie argumentów sprzedażowych oraz argumentów do pokonywania wątpliwości i obiekcji pojawiających się podczas rozmowy handlowej
- Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi oraz szeroko pojętej komunikacji
- Nadzór i koordynacja podległego zespołu sprzedażowego, rozwoju usług i pozyskiwania klienta
- Budowa nowej jakości obsługi klienta, udoskonalanie i podążanie za najnowocześniejszymi trendami , przy zachowaniu wysokich standardów istniejących
- Badanie i analiza potrzeb klientów i osób kontaktujących się z firmą
- Raportowanie
Menedżer Działu Szkoleń/Trener wewnętrzny - coach
TeleKsięgarnia Sp.z o.o.
Menedżer Działu Szkoleń
- Zarządzanie Działem Szkoleń w Spółce
- Organizacja, implementacja i bieżąca administracja systemami szkoleń, coachingów i treningów
- Planowanie, budowanie i sprawowanie nadzoru nad szkoleniami, motywacją pracowników i współpracowników, rotacją (powstryzmywanie lub skuteczne niwelowanie)
- Planowanie budżetu Działu i kontrola procesów decyzyjnych
- Kierowanie projektami szkoleniowymi
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zewnętrznych klientów Spółki, przełożonych, Zarządu
- Doradztwo Zarządowi i Menedżerom Spółki w zakresie podejmowania właściwych decyzji personalnych i szkoleniowych
- Wdrożenie i sprawowanie bieżącej administracji systemu szkoleń
- Współpraca z innymi Działami Spółki
- W razie potrzeby doradztwo także wobec klientów Spółki
- Realizowanie zadań trenerskich i szkoleniowych oraz przekazywanie ich podległym trenerom
- Współpraca trenerska i szkoleniowa z Menedżerem Spółki
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów i Menedżerów
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych z zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji, asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
- Opracowanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę pracy w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku.
Trener wewnętrzny - coach
- Organizacja i promocja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Szkolenia, treningi i coaching Telemarketerów i Managerów
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów
- Rekrutcja i współpraca z Trenerami produktowymi
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji i asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowywanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowywanie materiałów dla uczestników szkoleń
- Opracowywanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
- Zarządzanie Działem Szkoleń w Spółce
- Organizacja, implementacja i bieżąca administracja systemami szkoleń, coachingów i treningów
- Planowanie, budowanie i sprawowanie nadzoru nad szkoleniami, motywacją pracowników i współpracowników, rotacją (powstryzmywanie lub skuteczne niwelowanie)
- Planowanie budżetu Działu i kontrola procesów decyzyjnych
- Kierowanie projektami szkoleniowymi
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zewnętrznych klientów Spółki, przełożonych, Zarządu
- Doradztwo Zarządowi i Menedżerom Spółki w zakresie podejmowania właściwych decyzji personalnych i szkoleniowych
- Wdrożenie i sprawowanie bieżącej administracji systemu szkoleń
- Współpraca z innymi Działami Spółki
- W razie potrzeby doradztwo także wobec klientów Spółki
- Realizowanie zadań trenerskich i szkoleniowych oraz przekazywanie ich podległym trenerom
- Współpraca trenerska i szkoleniowa z Menedżerem Spółki
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów i Menedżerów
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych z zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji, asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
- Opracowanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę pracy w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku.
Trener wewnętrzny - coach
- Organizacja i promocja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Szkolenia, treningi i coaching Telemarketerów i Managerów
- Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- Podnoszenie jakości i poziomu sprzedaży Telemarketerów
- Rekrutcja i współpraca z Trenerami produktowymi
- Raportowanie ilościowe i jakościowe
- Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów umiejętności miękkich i twardych zakresu umiejętności sprzedażowych, komunikacji i asertywności
- Prowadzenie zabaw integracyjnych wraz z opracowaniem ich ewaluacji
- Przygotowywanie programu zajęć szkoleniowych, trenerskich i coachingowych
- Przygotowywanie materiałów dla uczestników szkoleń
- Opracowywanie ewaluacji zajęć
- Dbanie o dobrą atmosferę w Spółce
- Dbanie o rozwój Firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku
wystawiono
Nawet nie pamiętam, od kiedy znam i pracuję z Kasią... Kasia jest cudowną, ciepłą osobą, która swoim entuzjazmem zaraża wszystkich! Jej szkolenia gwarantują poznanie technik, które w cudowny sposób sprawdzają się w codziennej pracy. Humor, entuzjazm, perfekcja i wiedza, którą dzieli się z innymi... Trzebaż czegoś więcej? Taki trener to skarb! Naprawdę!
współpracownik
wystawiono
Kasia zawsze wyróżnia się swoim profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do danego tematu. Godny polecenia Trener i Coach.
wystawiono
Podczas warsztatów Kasia posługuje się wieloma narzędziami, robi wszystko co w jej mocy, aby uczestnicy aktywnie brali udział w ćwiczeniach - stara się przekazać podstawę teoretyczną i wzbogacać ją o praktyczne ujęcie. Kasię cechuje również partnerskie podejście do osób, z którymi pracuje.
Kasia to doskonały coach - jest dobrym słuchaczem, który podąża w kierunku danej osoby. Dzięki niej mogłam odnaleźć swoją ścieżkę zawodową i rozwinąć swoje umiejętności.
Polecam Kasię jako dobrego trenera oraz profesjonalnego coacha.
Kasia to doskonały coach - jest dobrym słuchaczem, który podąża w kierunku danej osoby. Dzięki niej mogłam odnaleźć swoją ścieżkę zawodową i rozwinąć swoje umiejętności.
Polecam Kasię jako dobrego trenera oraz profesjonalnego coacha.
wystawiono
Jako manager projektu, miałam okazję współpracować z Kasią Książkiewicz i z pełną odpowiedzialnością polecam tę osobę, jako profesjonalnego Trenera. Ma bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w branży call center. Jako Trener - bardzo wymagająca, z dobrze sprecyzowanymi oczekiwaniami - zawsze zależy jej na powodzeniu projektu, który aktualnie prowadzi. Kasia jest osobą bardzo komunikatywną, otwartą i kreatywną. Nie boi się nowych wyzwań i nawiązuje pozytywne relacje z zespołem. Potrafi zmotywować grupę oraz współpracowników do działania, przez co osiąga założone cele. Jest koleżeńska, zawsze służy pomocą i dobrym słowem. Osoba bardzo kompetentna na swoim stanowisku. Współpraca z Kasią była czystą przyjemnością
Kierownik Telemarketingu
Prowadzenie i kontrola Działu Telemarketingu w Firmie w tym:
- rekrutacja Telemarketerów
- tworzenie oraz wdrożenie w call center procesów
rekrutacyjnych, procedur i standardów związanych z
nowoczesnym systemem szkoleniowym, systemem ocen oraz
coachingiem
- kierowanie zespołem Konsultantów telefonicznych
- szkolenia wprowadzające i doskonalące umiejętności
Telemarketerów i Konsultantów
- przeprowadzanie cyklicznej oceny pracowniczej
- kontrola skuteczności i jakości pracy Telemarketerów
- optymalizacja i nadzór nad procesami wdrażanymi w
call center
- zarządzanie powierzanymi projektami
- raportowanie oraz współpraca z Managerami Sprzedaży
- ścisła współpraca i dbałość o dobrą komunikację
między zarządzanym Działem, a Kierownictwem i
Zarządem Firmy
- utrzymywanie stałych relacji z klientami Firmy
- rekrutacja Telemarketerów
- tworzenie oraz wdrożenie w call center procesów
rekrutacyjnych, procedur i standardów związanych z
nowoczesnym systemem szkoleniowym, systemem ocen oraz
coachingiem
- kierowanie zespołem Konsultantów telefonicznych
- szkolenia wprowadzające i doskonalące umiejętności
Telemarketerów i Konsultantów
- przeprowadzanie cyklicznej oceny pracowniczej
- kontrola skuteczności i jakości pracy Telemarketerów
- optymalizacja i nadzór nad procesami wdrażanymi w
call center
- zarządzanie powierzanymi projektami
- raportowanie oraz współpraca z Managerami Sprzedaży
- ścisła współpraca i dbałość o dobrą komunikację
między zarządzanym Działem, a Kierownictwem i
Zarządem Firmy
- utrzymywanie stałych relacji z klientami Firmy
Specjalista ds szkoleń
Planowanie, prognozowanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych Konsultantów TeleCentrum.
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i organizację szkoleń w TeleCentrum.
Odpowiada za poziom wiedzy pracowników TeleCentrum w zakresie obsługi Klienta.
Zapewnienie szkoleń produktowych i obsługowych nowym Konsultantom TeleCentrum.
Zapewnienie szkoleń prawnych z Ustawy o Ochronie Danych oraz Prawa Telekomunikacyjnego.
Prowadzenie statystyk w bazie szkoleniowej.
Czynne uczestnictwo w tworzeniu programów odpowidających za ocenę skuteczności szkoleń.
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych i organizację szkoleń w TeleCentrum.
Odpowiada za poziom wiedzy pracowników TeleCentrum w zakresie obsługi Klienta.
Zapewnienie szkoleń produktowych i obsługowych nowym Konsultantom TeleCentrum.
Zapewnienie szkoleń prawnych z Ustawy o Ochronie Danych oraz Prawa Telekomunikacyjnego.
Prowadzenie statystyk w bazie szkoleniowej.
Czynne uczestnictwo w tworzeniu programów odpowidających za ocenę skuteczności szkoleń.
Specjalista ds.szkoleń/Koordynator w Call Center/Kierownik Zmiany w TeleCentrum/Specjalista ds. Obsł
Specjalista ds. szkoleń:
- opracowywanie i wdrażanie harmonogramów szkoleń
- opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z procesem szkoleniowym
- opracowywanie autorskich szkoleń dla firm współpracujących w zakresie obsługi klienta i sprzedaży
- wdrażanie systemu certyfikacji szkoleń
- prowadzenie szkoleń wstępnych i retreningów (podnoszenie kwalifikacji poszczególnych grup pracowniczych, zespołów i pojedynczych pracowników przez utrwalanie nabytej wiedzy i umiejętności, w tym prowadzenie autorskich szkoleń e-learningowych)
- coaching pracowniczy
- opracowywanie badań ankietowych w formie papierowej i elektronicznej w zakresie badania satysfakcji pracowników bezpośrednio po szkoleniu
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
Kierownik Zmiany w TeleCentrum/Koordynator w Call Center:
- pełnienie funkcji kierownika zmiany, ustalanie grafików przerw, nadzór nad realizacją kampanii IN i OUT
- kierowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem podległych Konsultantów
- regularny coaching grupy Konsultantów
- ocena pracownicza
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych i dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta
- tworzenie projektów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
- współpraca przy rekrutacji
- realizacja projektu polegającego na współpracy z zewnętrznym Call Center, szkolenia produktowe i miękkie, doskonalenie wiedzy ofertowej, ciągły monitoring
Konsultant/Specjalista Obsługi Klienta/Specjalista ds. Obsługi Reklamacji:
- obsługa telefoniczna Klientów TD SA zarówno w ruchu - - przychodzącym jak i wychodzącym
- realizacja kampanii sprzedażowych dla Klientów TD SA i nałożonych targetów
- obsługa skarg i reklamacji zgłoszonych przez Klientów
- windykacja należności Klientów TD SA
- opracowywanie i wdrażanie harmonogramów szkoleń
- opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z procesem szkoleniowym
- opracowywanie autorskich szkoleń dla firm współpracujących w zakresie obsługi klienta i sprzedaży
- wdrażanie systemu certyfikacji szkoleń
- prowadzenie szkoleń wstępnych i retreningów (podnoszenie kwalifikacji poszczególnych grup pracowniczych, zespołów i pojedynczych pracowników przez utrwalanie nabytej wiedzy i umiejętności, w tym prowadzenie autorskich szkoleń e-learningowych)
- coaching pracowniczy
- opracowywanie badań ankietowych w formie papierowej i elektronicznej w zakresie badania satysfakcji pracowników bezpośrednio po szkoleniu
- współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
Kierownik Zmiany w TeleCentrum/Koordynator w Call Center:
- pełnienie funkcji kierownika zmiany, ustalanie grafików przerw, nadzór nad realizacją kampanii IN i OUT
- kierowanie, motywowanie i zarządzanie zespołem podległych Konsultantów
- regularny coaching grupy Konsultantów
- ocena pracownicza
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych i dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta
- tworzenie projektów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
- współpraca przy rekrutacji
- realizacja projektu polegającego na współpracy z zewnętrznym Call Center, szkolenia produktowe i miękkie, doskonalenie wiedzy ofertowej, ciągły monitoring
Konsultant/Specjalista Obsługi Klienta/Specjalista ds. Obsługi Reklamacji:
- obsługa telefoniczna Klientów TD SA zarówno w ruchu - - przychodzącym jak i wychodzącym
- realizacja kampanii sprzedażowych dla Klientów TD SA i nałożonych targetów
- obsługa skarg i reklamacji zgłoszonych przez Klientów
- windykacja należności Klientów TD SA
wystawiono
Profesjonalistka w każdym aspekcie swojej pracy :) Niezwykle merytoryczna i posiadająca doskonałe kompetencje menedżerskie. Miałam przyjemność pracować z Kasią w Telefonii Dialog w latach 2004 - 2008, była moim pierwszym Koordynatorem i przekazała mi wiele umiejętności niezbędnych na stanowiskach menedżerskich, które wdrożyłam podczas pracy z moimi Konsultantami. Jako szkoleniowiec była zawsze bardzo dobrze przygotowana do szkoleń, a Konsultanci uwielbiali jest sposób przekazywania wiedzy :) Jest osobą bardzo pozytywną i entuzjastycznie nastawioną do realizacji zadań :)
wystawiono
Uczestniczyłam w szkoleniach prowadzonych przez Kasię. Pamiętam ją jako osobę posiadającą dużą więdzę merytoryczną oraz potrafiącą ją właściwie przekazać. Bardzo dobra i łatwo nawiązująca kontakt trenerka.
wystawiono
Katarzyna jest osobą ambitną, profesjonalną i rzetelną. Miałam okazję z nią współpracować i cieszyć się jej towarzystem.
Szkolenia projektowane i przeprowadzane przez Kasię to kawał dobrej roboty. Warto zainwestować we współpracę z nią bo przyniesie to efekty. Polecam
Szkolenia projektowane i przeprowadzane przez Kasię to kawał dobrej roboty. Warto zainwestować we współpracę z nią bo przyniesie to efekty. Polecam
wystawiono
Kasia była moim mentorem, wprowadzała mnie w tajniki pracy w call center. Jej niezwykła kreatywność, życzliwość, otwartość na pojawiające sie możliwości, ciągłe podnoszenie poprzeczki sobie i innym, a przede wszystkim szeroka wiedza i doświadczenie przełożyły się na mój rozwój zawodowy. Za co Ci Kasiu bardzo dziękuje.-
wystawiono
Kasia jest niespotykanie kompetentnym współpracownikiem, rozsadną szefową, wspierajacą koleżanką i osobą o nieodpartym uroku osobistym :)
klient
wystawiono
Miałem okazję uczestniczyć w wielu szkoleniach w różnych korporacjach, ale nigdy nie spotkałem szkoleniowca tak zaangażowanego i profesjonalnego będącego jednocześnie tak otwartą i ciepłą osobą :)
wystawiono
Za Kasią Książkiewicz miałem przyjemność załatwiać sprawy służbowe w czasie naszej pracy w Dialogu.
Osoba rzetelna, komunikatywna, wie, o czym mówi. Polecam ją, jako osobę, z którą załatwia się biznesy szybko i konkretnie.
Osoba rzetelna, komunikatywna, wie, o czym mówi. Polecam ją, jako osobę, z którą załatwia się biznesy szybko i konkretnie.
wystawiono
Nie wiem jak zawodowo, bo pracowalem w innym dziale, ale od Kasi bije cieplo i życzliwość. Jest bardzo miła i przeważnie uśmiechnięta :) Pozdrowienia:)
wystawiono
Kaśka ma rację Kasia Książkiewicz jest NAJLEPSZA Z NAJLEPSZYCH!!DZIĘKI JEJ SZKOLENIU POSIADAMY MEGA UMIEJĘTNOŚCI!!!!
pielęgniarka instrumentariuszka
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J.Babińskiego
udział w specjalistycznych zabiegach ortopedycznych na Bloku Operacyjnym Ortopedii
- instrumentowanie podczas zabiegów
- asysta przy specjalistycznych zabiegach wydłużania kończyn przeprowadzanych przez specjalistów z Rosji
- przygotowywanie sali operacyjnej i narzędzi do przeprowadzania zabiegów operacyjnych
- instrumentowanie podczas zabiegów
- asysta przy specjalistycznych zabiegach wydłużania kończyn przeprowadzanych przez specjalistów z Rosji
- przygotowywanie sali operacyjnej i narzędzi do przeprowadzania zabiegów operacyjnych
pielęgniarka dyplomowana
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
praca na wysoce specjalistycznym Odziale Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej
- pielęgnacja i opieka nad pacjentami po zabiegach operacyjnych w tym nad pacjentami po pierwszych przeszczepach nerek na Dolnym Śląsku
- współpraca z chirurgami podczas wykonywania zabiegów chirurgicznych na odziale
- raportowanie dyżurów
- pielęgnacja i opieka nad pacjentami po zabiegach operacyjnych w tym nad pacjentami po pierwszych przeszczepach nerek na Dolnym Śląsku
- współpraca z chirurgami podczas wykonywania zabiegów chirurgicznych na odziale
- raportowanie dyżurów
Szkolenia i kursy
1997 r Szkoła Biznesu i Języków Obcych - Centrum Kształcenia Zawodowego
1999 r Kurs telekomunikacyjny pod nazwą „Nowoczesna telekomunikacja dla pracowników nietechnicznych operatora telekomunikacyjnego” – Instytut Telekomunikacji i Akustyki Politechniki Wrocławskiej
1999 r Szkolenie z Telemarketingu – Call Center Polland S.A. Warszawa
2000 r Szkolenie z systemu Tytan pod nazwą „TeleCentrum – dokumenty ewidencyjne” – Com Arch S.A. Kraków
2001 r Szkolenie pod nazwą „Profesjonalna Obsługa Klienta” – Centrum Szkoleniowe JET Warszawa
2004 r „Coaching konsultantów Call Center” – ARTHUR Edukacja Biznesu Warszawa
2005 r Szkolenie pod nazwą „Motywowanie w trudnych czasach” – SPM Projekt Wrocław
2005 r Szkolenie z zakresu windykacji należności - SIS FACTOR Sp. z o.o. Wrocław
2008 r Szkolenie dla trenerów wewnętrznych pod nazwą: Jak uczyć efektywnie i ciekawie prowadzone przez trenera MBA z firmy Ośrodek Szkolenia I&KA Public Relations Agency Wrocław
2009 r Certyfikat The Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r The Business Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r Techniki perswazji i wywierania wpływu. Taktyki negocjacyjne. Hause of Minds Sp. z o.o. oraz Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2012 r Coaching inteligentny emocjonalnie organizowanym przez Adventure for Thought leadership & strategy
2013 r Piramidalne błędy w kształceniu liderów - Spotkanie z Coachingiem Przywódczym zorganizowanym przez Adventure for Thought i Leadership Coaching School
2013 r Udział w seminariach i warsztatach z okazji International Coaching Week zorganizowanych przez Wrocławski Oddział International Coach Federation
2014 r Udział w konferencji i warsztatach praktycznych pod patronatem Małopolskich Oddziałów Izby Coachingu i ICF, pod nazwą: Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość. Warsztaty: "Praca z obawami" oraz "Motywacja-zrozumieć, zastosować, kontrolować". Uczestnictwo potwierdzone Certyfikatem
2014 r SUKCES NA OBCASACH organizowane przez Laboratorium Biznesu CO12. Program szkolenia:
Negocjacje doskonałe czyli jak się skutecznie porozumieć. Siła Twojej motywacji – jak dotrzeć do jej źródeł u siebie i innych. Bądź skuteczna w biznesie. Jak minimalizować ryzyko współpracy z nierzetelnym kontrahentem. Zabłyśnij przed kontrahentem – sztuka tworzenia i prowadzenia profesjonalnych prezentacji.
Efektywna komunikacja. Warsztat z zakresu świadomego porozumiewania się w relacjach interpersonalnych. Biznes na maksymalnej koncentracji i optymalnym luzie.
2014 r Warsztaty w ramach Biznes Coaching Cafe prowadzone przez Amy Barnes oraz Johna Scherera pod nazwą "Motywacja ponad finansami"
2014 r „Gestalt w coachingu" w ramach Learning Forum prowadzone przez Amy Barnes
2014 r Szkolenie: Innowacja. Efektywność. Przywództwo organizowane przez ICAN Institute, wydawcę miesięcznika Harvard Business Review Polska
2016 r Udział w konferencji pod patronatem Izby Coachingu i International Coach Federation: "Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość". Konferencja obejmowała 4 godz. wykładów oraz 3 godz. warsztatów praktycznych z umiejętności coachingowych
2016 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zamienić delegowanie na kontraktowanie"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak postępować z osobą w kryzysie - Praktyczny poradnik w 6 krokach?"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak poradzić sobie ze stresem, brakiem motywacji i wypaleniem życiowym"
2016 r Warsztat "Fokus na pracę" z wykorzystaniem The Coaching Maps pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu
2016 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Filozofia, światopogląd i wartości coacha, a proces klienta"
2017 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu:"Coaching prowokatywny - coaching postawiony na głowie"
2017 r Udział w warsztatach : "Zaawansowana praca z ograniczającymi przekonaniami. Czy pytania wystarczą?" zorganizowanych przez Dolnośląską Izbę Coachingu
2017 r Warsztaty: „Czas to pieniądz” i „Rozbroić obiekcje”, zorganizowane w ramach 5 Wymiany Kontaktów, której patronatem jest Fundacja Twoja Pasja Twoja Firma.
2017 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zasoby i dobre pytania w Coachingu"
2017 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Odkrywanie talentów i planowanie przyszłości"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie wspólnot lokalnych"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie relacji w rodzinie"
2018 r Tajniki Call Center – jak optymalizować wszystkie etapy rozmowy z Klientem? Szkolenie zorganizowane przez Focus Telecom Polska
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Informacja zwrotna - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Zarządzanie karierą - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Przywództwo - ICAN Harvard Business Review
2019 r Certyfikowany Konsultant DISC D3 - EFFECTIVENESS
1999 r Kurs telekomunikacyjny pod nazwą „Nowoczesna telekomunikacja dla pracowników nietechnicznych operatora telekomunikacyjnego” – Instytut Telekomunikacji i Akustyki Politechniki Wrocławskiej
1999 r Szkolenie z Telemarketingu – Call Center Polland S.A. Warszawa
2000 r Szkolenie z systemu Tytan pod nazwą „TeleCentrum – dokumenty ewidencyjne” – Com Arch S.A. Kraków
2001 r Szkolenie pod nazwą „Profesjonalna Obsługa Klienta” – Centrum Szkoleniowe JET Warszawa
2004 r „Coaching konsultantów Call Center” – ARTHUR Edukacja Biznesu Warszawa
2005 r Szkolenie pod nazwą „Motywowanie w trudnych czasach” – SPM Projekt Wrocław
2005 r Szkolenie z zakresu windykacji należności - SIS FACTOR Sp. z o.o. Wrocław
2008 r Szkolenie dla trenerów wewnętrznych pod nazwą: Jak uczyć efektywnie i ciekawie prowadzone przez trenera MBA z firmy Ośrodek Szkolenia I&KA Public Relations Agency Wrocław
2009 r Certyfikat The Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r The Business Practitioner in the Art of NLP autoryzowany przez Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2009 r Techniki perswazji i wywierania wpływu. Taktyki negocjacyjne. Hause of Minds Sp. z o.o. oraz Polskie Stowarzyszenie Trenerów NLP
2012 r Coaching inteligentny emocjonalnie organizowanym przez Adventure for Thought leadership & strategy
2013 r Piramidalne błędy w kształceniu liderów - Spotkanie z Coachingiem Przywódczym zorganizowanym przez Adventure for Thought i Leadership Coaching School
2013 r Udział w seminariach i warsztatach z okazji International Coaching Week zorganizowanych przez Wrocławski Oddział International Coach Federation
2014 r Udział w konferencji i warsztatach praktycznych pod patronatem Małopolskich Oddziałów Izby Coachingu i ICF, pod nazwą: Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość. Warsztaty: "Praca z obawami" oraz "Motywacja-zrozumieć, zastosować, kontrolować". Uczestnictwo potwierdzone Certyfikatem
2014 r SUKCES NA OBCASACH organizowane przez Laboratorium Biznesu CO12. Program szkolenia:
Negocjacje doskonałe czyli jak się skutecznie porozumieć. Siła Twojej motywacji – jak dotrzeć do jej źródeł u siebie i innych. Bądź skuteczna w biznesie. Jak minimalizować ryzyko współpracy z nierzetelnym kontrahentem. Zabłyśnij przed kontrahentem – sztuka tworzenia i prowadzenia profesjonalnych prezentacji.
Efektywna komunikacja. Warsztat z zakresu świadomego porozumiewania się w relacjach interpersonalnych. Biznes na maksymalnej koncentracji i optymalnym luzie.
2014 r Warsztaty w ramach Biznes Coaching Cafe prowadzone przez Amy Barnes oraz Johna Scherera pod nazwą "Motywacja ponad finansami"
2014 r „Gestalt w coachingu" w ramach Learning Forum prowadzone przez Amy Barnes
2014 r Szkolenie: Innowacja. Efektywność. Przywództwo organizowane przez ICAN Institute, wydawcę miesięcznika Harvard Business Review Polska
2016 r Udział w konferencji pod patronatem Izby Coachingu i International Coach Federation: "Być lepszym coachem: kompetencje, praktyka, jakość". Konferencja obejmowała 4 godz. wykładów oraz 3 godz. warsztatów praktycznych z umiejętności coachingowych
2016 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zamienić delegowanie na kontraktowanie"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak postępować z osobą w kryzysie - Praktyczny poradnik w 6 krokach?"
2016 r Udział w szkoleniu zorganizowanym pod patronatem Akademii Coachingu Kryzysowego: "Jak poradzić sobie ze stresem, brakiem motywacji i wypaleniem życiowym"
2016 r Warsztat "Fokus na pracę" z wykorzystaniem The Coaching Maps pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu
2016 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Filozofia, światopogląd i wartości coacha, a proces klienta"
2017 r Warsztat pod patronatem Dolnośląskiej Izby Coachingu:"Coaching prowokatywny - coaching postawiony na głowie"
2017 r Udział w warsztatach : "Zaawansowana praca z ograniczającymi przekonaniami. Czy pytania wystarczą?" zorganizowanych przez Dolnośląską Izbę Coachingu
2017 r Warsztaty: „Czas to pieniądz” i „Rozbroić obiekcje”, zorganizowane w ramach 5 Wymiany Kontaktów, której patronatem jest Fundacja Twoja Pasja Twoja Firma.
2017 r Udział w warsztatach zorganizowanych przez Oddział Dolnośląskiej Izby Coachingu: "Zasoby i dobre pytania w Coachingu"
2017 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Odkrywanie talentów i planowanie przyszłości"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie wspólnot lokalnych"
2018 r Udział w szkoleniu zorganizowanym przez Centrum Dobrego Wychowania Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo: "Budowanie relacji w rodzinie"
2018 r Tajniki Call Center – jak optymalizować wszystkie etapy rozmowy z Klientem? Szkolenie zorganizowane przez Focus Telecom Polska
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Informacja zwrotna - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Zarządzanie karierą - ICAN Harvard Business Review
2019 r Program rozwoju Menedżerów_Przywództwo - ICAN Harvard Business Review
2019 r Certyfikowany Konsultant DISC D3 - EFFECTIVENESS
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Stretching, nordic walking, turystyka górska, narty, muzyka rockowa, gry planszowe, gry przygodowe na PS3, literatura i film
Organizacje
Członek Zarządu i współzałożyciel Stowarzyszenia na Rzecz Blokowania Konsumpcyjnego Stylu Życia "WYROBISKO".
Inne
www.katarzynaksiazkiewicz.pl
Pomysłodawca i współautor książek:
"Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
"Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą"
Pomysłodawca i współautor książek:
"Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center"
"Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą"
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Asysta Ekspercka
Forum powstało po to, aby Ci którzy potrzebują informacji mogli uzyskać je od tych, którzy takie informacje posiadają. Tematy dotyczą szeroko pojętych dziedzin takich jak szkolenia, statystyka, psycho
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.