Katarzyna Krzyżańska

Dyrektor operacyjny, Wedding Dream Izabela Janachowska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

E-commerce Google Adwords Google Analytics Media Microsoft Office Project Management SEM SEO Zarządzanie zespołem Marketing internetowy E-mail marketing Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Umiejętności komunikacyjne

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor operacyjny
Wedding Dream Izabela Janachowska
- Zarządzanie podległymi obszarami biznesowymi: retail, sprzedaż internetowa, marketplace, social media marketing oraz rozwój portalu WeddingDream,
- Tworzenie i realizacja kampanii digital i e-commerce, wdrażanie produktów reklamowych w obszarze digital,
- Planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych online oraz realizacja celów sprzedażowych,
- Analiza wskaźników efektywności prowadzonych działań, stały monitoring, optymalizacja oraz rekomendacje zmian,
- Stały monitoring rynku i analiza tendencji rynkowych
- Rekomendowanie i wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online,
- Rozwój platform internetowych i aplikacji mobilnych,
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi,
- Zarządzanie i rozwój podległego zespołu,
- Planowanie i efektywne zarządzanie powierzonym budżetem.
Giacomo Conti -Salon odzieży Męskiej
Kierownik Działu Marketingu
• Koordynowanie pracy działów Marketing, E-commerce oraz Visual Merchandising.
• Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej marki wspierającej realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku marki online i offline..
• Stały monitoring rynku i analiza tendencji rynkowych.
• Poszukiwanie nowych rozwiązań promocji oferty produktowej.
• Przygotowywanie i realizacja planów działań marketingowych i promocyjnych.
• Analiza efektywności strategii i działań marketingowych w odniesieniu do wyników sprzedaży.
• Koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem materiałów promocyjnych i marketingowych.
• Prowadzenie projektu mającego na celu rozbudowę i unowocześnienie sklepu internetowego.
• Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań strategii omnichannel.
• Koordynacja działań w obszarach SEO oraz SEM.
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
Giacomo Conti -Salon odzieży Męskiej
Kierownik Działu E-commerce
• Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań, mających na celu zwiększenie sprzedaży i budowanie wizerunku marki online
• Prowadzenie projektu mającego na celu rozbudowę i unowocześnienie sklepu internetowego
• Wsparcie we wdrażaniu strategii omnichannel
• Koordynacja działań w obszarach SEO oraz SEM
• Analiza aktualnych trendów w modzie i branży oraz otoczenia konkurencyjnego w kontekście kreowania nowych rozwiązań w obszarze e-commerce
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
• Koordynowanie pracy podległego zespołu
• Tworzenie strategii e-marketingowej
• Analizowanie efektywności prowadzonych działań
• Raportowanie wyników do Dyrekcji i Zarządu firmy
MM Brown Polska
Specjalista ds e-commerce
• kompleksowa obsługa serwisów internetowych,
• współpraca z portalami internetowymi, wydawcami oraz programami partnerskimi,
• tworzenie i prowadzenie efektywnych kampanii online,
• współpraca z dostawcami rozwiązań IT, kreowanie potrzeb i atrakcyjnych funkcjonalności,
• kreatywne tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklepy internetowe,
• tworzenie akcji marketingowych skierowanych na klienta indywidualnego kupującego w Internecie,
• uczestniczenie w rozwoju oferty – współpraca z pozostałymi działami firmy,
• obsługa klientów serwisu internetowego
Logo
Specjalista ds. Rekrutacji w ramach proejktu “Akademia Euro”
PL. 2012
• Realizacja działań związanych z procesem rekrutacji i naboru uczestników do projektu.
• Ustalanie i pomoc w koordynowaniu prac związanych z realizacją zadań projektowych
• Działania administracyjne i biurowe
OLICOM.pl
ACCOUNT MANAGER
• Planowanie i realizacja projektów e-maketingowych.
• Przygotowanie koncepcji i strategii, nadzór nad reazlizacją oraz rozliczenie zakończonych projektów.
• Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami.
• Przygotowywanie ofert, propozycji, zleceń i umów
Ever Green Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Logistyki i Sprzedazy
Logo
Asystent działu handlowego
PIT BULL WEST COAST
Logo
Pracownik obsługi sekretariatu
Poznańskie Centrum Edukacji

Szkolenia i kursy

Prelegent: Personalized e-Dialogue - listopad 2016
Uczestnik: Nowoczesny Content Marketing i Copywriting - lipiec 2015
Uczestnik: Google AdWords- tworzenie i optymalizacja - wrzesień 2013

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
WSHIU
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

• Tematyka z zakresu zarządzania mikro i małymi przedsiębiorstwami w kontekście rozwoju
• Sport ze szczególnym uwzględnieniem piłki ręcznej i siatkówki;
• Turystyka regionalna –Szwajcaria Kaszubska, Cote d’Azur

Inne

• Obsługa komputera (znajomość programów Word, Exel, Power Point)
• Prawo jazdy kat. B - czynne
• Znajomość i obsługa programu SUBIEKT, COMARCH, ENOVA
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu
• Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
• Nastawienie na osiąganie celów
• Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej

Grupy

Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
Nicea
Nicea
Najpiękniejsze miasto na świecie. Kto był ten się zapewne zakochał od pierwszego powiewu gorącego wiatru. Żar sprawia, że trzeba się chronić w lazurowej wodzie morskiej albo w cieniu palm.