Umiejętności
B2B
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie i zakup mediów
Planowanie mediów
Zarządzanie klientami
Planowanie kampanii digital
Planowanie kampanii reklamowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Executive, Client Leadership
Collaboration with: Boehringer Ingelheim, TK Maxx
• working with the client and the account team to understand the client's business objectives and advertising strategy;
• liaising with the creative agency team, clients and consumers to develop media strategies and campaigns;
• making decisions on the best form of media for specific clients and campaigns;
• undertaking research and analysing data using specialist industry resources;
• identifying target audiences and analysing their characteristics, behaviour and media habits;
• presenting proposals, including cost schedules, to clients.
Implementation:
• recommending the most appropriate types of media to use, as well as the most effective time spans and locations;
• working with colleagues, other departments and media buyers either in-house or in a specialist agency;
• making and maintaining good contacts with media owners, such as newspapers, magazines and websites;
• managing client relationships to build respect and trust;
• proofreading advertisement content before release;
• maintaining detailed records;
• evaluating the effectiveness of campaigns in order to inform future campaigns.
• working with the client and the account team to understand the client's business objectives and advertising strategy;
• liaising with the creative agency team, clients and consumers to develop media strategies and campaigns;
• making decisions on the best form of media for specific clients and campaigns;
• undertaking research and analysing data using specialist industry resources;
• identifying target audiences and analysing their characteristics, behaviour and media habits;
• presenting proposals, including cost schedules, to clients.
Implementation:
• recommending the most appropriate types of media to use, as well as the most effective time spans and locations;
• working with colleagues, other departments and media buyers either in-house or in a specialist agency;
• making and maintaining good contacts with media owners, such as newspapers, magazines and websites;
• managing client relationships to build respect and trust;
• proofreading advertisement content before release;
• maintaining detailed records;
• evaluating the effectiveness of campaigns in order to inform future campaigns.
Junior media planner
-Planowanie i zakup kampanii TV, Radio, Prasa, OOH z dbałością o uzyskanie możliwie najkorzystniejszych warunków kosztowych,
-Przygotowywanie rekomendacji rozwiązań mediowych dla Klienta,
- Śledzenie i analiza rynku i konkurencji.
- Przygotowywanie i opracowywanie Madia Planów
- Analiza raportów biur badania rynku
- analiza oglądalność TV oraz czytelnictwa prasy
- Współpraca z agencją kreatywną - udział w opracowywaniu strategii kampanii
- Rozmowy z przedstawicielami klienta oraz mediów
- Nadzór nad kosztami realizowanych projektów oraz przygotowywanie raportów
-Przygotowywanie rekomendacji rozwiązań mediowych dla Klienta,
- Śledzenie i analiza rynku i konkurencji.
- Przygotowywanie i opracowywanie Madia Planów
- Analiza raportów biur badania rynku
- analiza oglądalność TV oraz czytelnictwa prasy
- Współpraca z agencją kreatywną - udział w opracowywaniu strategii kampanii
- Rozmowy z przedstawicielami klienta oraz mediów
- Nadzór nad kosztami realizowanych projektów oraz przygotowywanie raportów
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Selgros Cash and Carry Sp. z o.o.
- Koordynacja i nadzór nad organizacją i pracą w Dziale Obsługi Klienta liczącym 17 pracowników. - Nadzór nad prawidłowym i zgodnym z prawem oraz instrukcjami wewnętrznymi rozpatrywaniem reklamacji klientów - Wspomaganie sprzedaży – Koordynacja pracy przedstawicieli firmy, analiza aktywności wspomagających sprzedaż - Wyznaczanie celów i zadań podległym pracownikom oraz nadzór nad ich realizacją -Nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów transportowych - Analiza i ocena osiąganych wyników - Udział w procesie rekrutacji, motywowanie i wdrażanie pracownika do pracy - Zapewnienie organizacji pracy, planowanie harmonogramów pracy, przestrzeganie przepisów o czasie pracy, planowanie urlopów - Pełnienie funkcji kierownika Dyżurnego Hali – podejmowanie kluczowych decyzji podczas nieobecności Dyrektora Zakładu, nadzór nad bezpieczeństwem klientów i pracowników hali Selgros, reagowanie i informowanie o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu hali, reagowanie na alarmy.
Szkolenia i kursy
Nazwa:
Raportowanie i zarządzanie informacjami
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 06
Analiza potencjału zakupowego klienta
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data: 2010 06
Zarządzanie portfolio klientów
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 07
Wizyta u Klienta
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 07
Negocjacje podstawowe
Organizator:
Kalkstein.pl centrum biznesu
Data:2011 05
Innowator
Organizator:House of Skills
Data:2011 07
Microsoft Excel 2003
Organizator:
Gate 2 Success e-learning platform
Data:2011 11
Raportowanie i zarządzanie informacjami
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 06
Analiza potencjału zakupowego klienta
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data: 2010 06
Zarządzanie portfolio klientów
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 07
Wizyta u Klienta
Organizator:
Metro Corporate House of Training
Data:2010 07
Negocjacje podstawowe
Organizator:
Kalkstein.pl centrum biznesu
Data:2011 05
Innowator
Organizator:House of Skills
Data:2011 07
Microsoft Excel 2003
Organizator:
Gate 2 Success e-learning platform
Data:2011 11
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Windsurfing, Kitesurfing, Surfing, Snowboard, Wspinaczka Skałkowa
Grupy
DermaMed
Medycyna estetyczna (dyplomowani lekarze medycyny estetycznej), laseroterapia, chirurgia, onkoplastyka - Wrocław
2 oddziały we Wrocławiu:Żeromskiego 77,Krzycka 92B/C/D lok.10
tel(.71) 3414243
Narty wodne, wakeboard, kitesurfing, snowkiteing
Grupa dla miłośników ślizgania po wodzie na czymkolwiek :) oczywiscie, ze najlepszy jest wake ;)
Polski Związek Żeglarski
Grupa dla wszystkich, skupionych wokół Polskiego Związku Żeglarskiego i innych, zainteresowanych żeglarstwem.
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.