Katarzyna Krzyńska

P2P Senior Team Leader, O2C Process Lead (Accounts Payables, Receivables, Material Master Data) at IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o. o.
Team Leader zespołu AP
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników.
Rekrutowanie nowych pracowników.
Przygotowywanie raportów, statystyk, pomiarów efektywności i jakości pracy zespołu (m.in. SLA, KPI).
Przygotowywanie dokumentacji dla audytorów.
Weryfikowanie i uzupełnianie procedur i map procesów.
Współpraca z zespołami kotroli wewnętrznych.
Prowadzenie konferencji z Klientem
Wspomaganie członków zespołu w codziennych czynnościach.
Ulepszanie i standaryzacja procesów, poszukiwanie nowych rozwiązań.
Nadzorowanie podwykonawców i rozwiązywanie problemów całego projektu.
IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o. o.
Księgowy
księgowanie i kodowanie faktur w systemach SAP, DCIW i TIS, kontakt z klientem (Niemcy, Belgia, Austria, Holandia) i jego dostawcami w języku niemieckim i angielskim, pomoc członkom zespołu, przekazywanie wiedzy pozostałym pracownikom, wspomaganie procesów GL
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Procurement Desk Agent
Przejmowanie procesu od Klienta w Bazylei, tworzenie zamówień w systemie SAP i systemach wewnętrznych, rozszerzanie kont i zmiany danych dostawców w systemie, weryfikacja potwierdzeń zamówień, monitorowanie, uzupełnianie, usuwanie zamówień w systemie, obsługa mailowa i telefoniczna Klienta oraz jego dostawców w języku angielskim i niemieckim, sprawdzanie raportów skompletowanych zamówień i ich zamykanie w systemie, sprawdzanie raportów faktur zablokowanych do płatności oraz wyszukiwanie przyczyn blokowania, proponowanie rozwiązań.
Pisanie map procesów i procedur. Badanie zgodności procesu pod względem wymogów SOX.
Wprowadzanie nowego narzędzia i uczestniczenie w zmianie procesu.
Szkolenie i przekazywanie wiedzy nowym pracownikom oraz nowemu zagranicznemu zespołowi. Prowadzenie konferencji z Klientem oraz zespołem AP z Indii.
Organizacja pracy zespołu i delegacja zadań.
Zastępowanie bezpośredniego przełożonego.
Uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych.
Tworzenie statystyk.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Młodszy Księgowy/Księgowy
Help Desk dla klienta i jego dostawców: telefoniczna i mailowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów, udział w konferencjach z Klientem, organizacja pracy zespołu, pomoc i doradzanie członkom zespołu księgującego w trudnych przypadkach, szkolenie nowych pracowników, pisanie i aktualizacja procedur, sprawdzanie raportów, weryfikacja procesów pod względem spełniania założeń SOX, przygotowywanie dokumentów do audytu, przedstawianie procesu Klientom, sprawdzanie list dokumentów do płatności (payment proposals)
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Młodszy Księgowy
Sortowanie i rozpoznawanie faktur z działów zobowiązań (Accounts Payables) i należności (Accounts Receivables), selekcja dokumentów wymagających księgowania, sprawdzenia, kontaktu z dostawcą, skanowanie rachunków i dbanie o jakość wersji elektronicznych dokumentów wprowadzanych do systemu.
Księgowanie faktur w dziale AP, znajomość zasad opodatkowania transportu, importu, eksportu w Unii Europejskiej i na świecie umożliwiająca poprawne księgowanie dokumentów, odrzucanie źle wystawionych faktur i ich odsyłanie do dostawców.
Bank Pekao SA
Praktykant
dział kredytów dla firm: prace biurowe, archiwizacja dokumentów, wysyłanie korespondencji, wprowadzanie danych
Fundacja Wspólnota Nadziei
Wolontariuszka
asystent ds. fundraisingu: praca biurowa, szukanie potencjalnych sponsorów; wyszukiwanie informacji w Internecie; sporządzanie ofert współpracy ze sponsorami; tworzenie prezentacji multimedialnych (w tym prezentacja działalności Fundacji pokazana w Bratysławie); udział w akcjach promocyjnych; pomoc w pisaniu wniosków do Funduszy Strukturalnych o dofinansowanie, uzupełnianie baz danych

Szkolenia i kursy

III-VII 2012 - Akademia lidera - 10 dniowe szkolenie dla Team Leaderów - motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem, delgowanie zadań, zarządzanie pracownikami zdalnymi, prowadzenie rozmów z pracownikami
III - IV 2011 Szkolenie w Offenbach am Main (Niemcy) - przejmowanie wiedzy od Klienta, przygotowywanie procedur w celu wdrożenia procesu w Polsce
IX 2010 Zarządzanie czasem i efektywność - jak zwiększyć efektywność pracy
III 2010 Customer Care II – Obsługa zorientowana na klienta i efektywna komunikacja – w ramach projektu EFS, prowadzenie: Nowe Motywacje
IX – XI 2009 Szkolenie w Bazylei (Szwajcaria) – przejmowanie nowego procesu od Klienta, udoskonalanie procesu, pisanie map i procedur w celu implementacji w Polsce

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, specjalność Finanse Przedsiębiorstw, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Finanse i Rachunkowość, specjalność Finanse Przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

występy z Niezależną Grupą Teatralną „Porfirion”, karaoke, Webdesign, podróże

Inne

umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi
umiejętność pracy w zespole
samodzielność, zdolność pracy bez nadzoru przełożonego, umiejętności organizacyjne,
rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.