Umiejętności
CRM databases
Google Adwords
Google Analytics
Microsoft Excel
Project Management
Web Analytics
Word, Excel, PowerPoint
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Performance Marketingu
Fisherman, EMV Group (Madryt)
- Planowanie i egzekucja kampanii online nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych w kanałach SEM, m.in. Google AdWords, Facebook Ads (budżety do 50 tys. Euro)
- Współpraca z klientami największych agencji marketingowych w Hiszpanii
- Stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań (m.in. w Google Analytics)
- Współtworzenie strategii długofalowych efektywnościowych kampanii on-line
- Koordynowanie projektów i współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencjami, freelancerami)
- Klienci to m.in. KFC, McFit, Hero Baby, FRS Ferries, Wspólnota Autonomiczna Walencji
- Współpraca z klientami największych agencji marketingowych w Hiszpanii
- Stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań (m.in. w Google Analytics)
- Współtworzenie strategii długofalowych efektywnościowych kampanii on-line
- Koordynowanie projektów i współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencjami, freelancerami)
- Klienci to m.in. KFC, McFit, Hero Baby, FRS Ferries, Wspólnota Autonomiczna Walencji
Business & Marketing Developer
AIL Madrid Spanish Language School for Foreigners (Madryt)
- Koordynowanie projektów marketingowych
- Główna odpowiedzialna za pozycjonowanie SEM i SEO
- Opracowanie planów i strategii działania pod nadzorem Dyrektora Szkoły
- Raportowanie wyników bezpośrednio do Dyrektora Szkoły na podstawie danych z systemów analityki
internetowej oraz źródeł wewnętrznych
- Opracowywanie treści i projektów materiałów reklamowych
- Analiza rynków zagranicznych, konkurencji oraz klientów
- Budowanie wizerunku firmy na stronach zewnętrznych
- Negocjowanie i współpraca z partnerami biznesowymi
- Główna odpowiedzialna za pozycjonowanie SEM i SEO
- Opracowanie planów i strategii działania pod nadzorem Dyrektora Szkoły
- Raportowanie wyników bezpośrednio do Dyrektora Szkoły na podstawie danych z systemów analityki
internetowej oraz źródeł wewnętrznych
- Opracowywanie treści i projektów materiałów reklamowych
- Analiza rynków zagranicznych, konkurencji oraz klientów
- Budowanie wizerunku firmy na stronach zewnętrznych
- Negocjowanie i współpraca z partnerami biznesowymi
Edukacja
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Negocjacje w biznesie
Dla tych co LUBIĄ negocjować, negocjują z przyjemnością i negocjacje są dla nich źródłem siły życia.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Social Media Manager
Jak działać w Social Media, czyli jak prowadzić marketing w serwisach społecznościowych? Skąd brać narzędzia, aplikacje? Jak mierzyć efekty? W którą stronę zmierzają trendy?