Katarzyna Król

Menedżer Klienta Zamożnego, Santander Bank Polska
Zawiercie, śląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Negocjacje Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B radzenie sobie w stresowych sytuacjach pozyskiwanie klientów Sprzedaż produktów bankowych ( inwestycyjnych i kredytowych ) Obsługa klienta indywidualnego mediacja praca samodzielna i zespołowa nadzór nad dokumentacją Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem Obsługa klienta B2B Budowanie relacji z klientem Raportowanie i analizy nadzór nad procedurami

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Menedżer Klienta Zamożnego
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta Zamożnego
• Bieżąca obsługa i poszerzanie portfela klientów z segmentu detalicznego i biznesowego w zakresie dobierania produktów adekwatnych do potrzeb ,
• Realizacja codziennych obowiązków bankowca zgodnie z przyjętymi standardami korporacyjnymi,
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca klienta
• Bieżąca obsługa i poszerzanie portfela klientów z segmentu detalicznego i biznesowego w zakresie dobierania produktów adekwatnych do potrzeb ,
• Realizacja codziennych obowiązków bankowca zgodnie z przyjętymi standardami korporacyjnymi,
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista ds. Operacji Bankowych i Kontroli/ Doradca ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych
• Zarządzałam zespołem doradców, zastępując cyklicznie dyrektora placówki, odpowiadałam za raportowanie ilości sprzedanych produktów,
• Realizowałam plany sprzedażowe na najwyższym poziomie doradzając klientom w wyborze produktów bankowych (kont, lokat ,produktów kredytowych i ubezpieczeniowych) oraz usług dodatkowych,
• Zbudowałam portfel klientów oparty na relacjach z kilkudziesięcioma klientami biznesowymi,
• Odpowiadałam za jakość sprzedaży i obsługi klienta indywidualnego i biznesowego w oddziałach (wyróżnienie i nagroda od Szefa Sieci Pionu Bankowości Detalicznej),
• Uzyskiwałam wysokie wyniki w badaniach jakości obsługi klienta MS i NPS (100% realizacji ustalonego progu; wyróżnienie i nagroda dla jednego z najwyżej ocenionego oddziału w Polsce w 2010 r.),
• Przeszkoliłam i wdrożyłam do pracy kilkunastu nowych doradców klienta detalicznego i biznesowego (nagroda Instant Recognition w 2010 r.),
• Odpowiadałam za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami Banku obrót gotówki,
• Realizowałam obsługę posprzedażową (reklamacje, zajęcia komornicze, archiwizacja dokumentacji oddziałowej) współpracując z poszczególnymi jednostkami Banku.
• Obsługiwałam klientów indywidualnych, biznesowych, goldowych i korporacyjnych w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,
ING Bank Śląski SA
Młodszy Doradca Klienta Detalicznego
• Doradzałam klientom indywidulanym i biznesowym w wyborze produktów takich jak: konta, lokaty, kredyty, a także produkty inwestycyjno- ubezpieczeniowe,
• Rozpatrywałam reklamacje złożone przez klientów, zgodnie z procedurami i procesami bankowymi,
• Budowałam trwałe relacje z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz VIP.
Rotsa Sales Direct sp. z o. o. Autoryzowana Agencja CitiBanku Handlowego
Doradca ds. sprzedaży produktów bankowych.
• Sprzedawałam produkty bankowe dla klienta indywidualnego z segmentu Gold na terenie całego kraju, uzyskując I miejsce w Polsce w wolumenie wypłaconego kredytu w maju2005.
Kasolvenzia Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. windykacji
• Realizowałam proces windykacji poprzez codzienny kontakt z wierzycielami i dłużnikami drogą telefoniczną, mailową, listową a także poprzez bezpośredni kontakt (m.in. windykacja B2B na zlecenie Coca-Coli, Polkomtela oraz sieci Plus).

Szkolenia i kursy

• Cykl szkoleń wewnętrznych z technik sprzedaży w ING Banku Śląskim , w Citi Handlowym,
oraz w Deutsche Banku,
• Szkolenie Antynapadowe organizowane dla banku Citi Handlowy,
• Kursy z rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii organizowane przez ING Bank Śląski oraz Citi Handlowy.

Edukacja

Logo
Administracja Publiczna, Wydział Prawa i Administracji, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

• Psychologia,
• Turystyka,
• Piłka nożna .