Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
radzenie sobie w stresowych sytuacjach
pozyskiwanie klientów
Sprzedaż produktów bankowych ( inwestycyjnych i kredytowych )
Obsługa klienta indywidualnego
mediacja
praca samodzielna i zespołowa
nadzór nad dokumentacją
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Obsługa klienta B2B
Budowanie relacji z klientem
Raportowanie i analizy
nadzór nad procedurami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Operacji Bankowych i Kontroli/ Doradca ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych
• Zarządzałam zespołem doradców, zastępując cyklicznie dyrektora placówki, odpowiadałam za raportowanie ilości sprzedanych produktów,
• Realizowałam plany sprzedażowe na najwyższym poziomie doradzając klientom w wyborze produktów bankowych (kont, lokat ,produktów kredytowych i ubezpieczeniowych) oraz usług dodatkowych,
• Zbudowałam portfel klientów oparty na relacjach z kilkudziesięcioma klientami biznesowymi,
• Odpowiadałam za jakość sprzedaży i obsługi klienta indywidualnego i biznesowego w oddziałach (wyróżnienie i nagroda od Szefa Sieci Pionu Bankowości Detalicznej),
• Uzyskiwałam wysokie wyniki w badaniach jakości obsługi klienta MS i NPS (100% realizacji ustalonego progu; wyróżnienie i nagroda dla jednego z najwyżej ocenionego oddziału w Polsce w 2010 r.),
• Przeszkoliłam i wdrożyłam do pracy kilkunastu nowych doradców klienta detalicznego i biznesowego (nagroda Instant Recognition w 2010 r.),
• Odpowiadałam za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami Banku obrót gotówki,
• Realizowałam obsługę posprzedażową (reklamacje, zajęcia komornicze, archiwizacja dokumentacji oddziałowej) współpracując z poszczególnymi jednostkami Banku.
• Obsługiwałam klientów indywidualnych, biznesowych, goldowych i korporacyjnych w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,
• Realizowałam plany sprzedażowe na najwyższym poziomie doradzając klientom w wyborze produktów bankowych (kont, lokat ,produktów kredytowych i ubezpieczeniowych) oraz usług dodatkowych,
• Zbudowałam portfel klientów oparty na relacjach z kilkudziesięcioma klientami biznesowymi,
• Odpowiadałam za jakość sprzedaży i obsługi klienta indywidualnego i biznesowego w oddziałach (wyróżnienie i nagroda od Szefa Sieci Pionu Bankowości Detalicznej),
• Uzyskiwałam wysokie wyniki w badaniach jakości obsługi klienta MS i NPS (100% realizacji ustalonego progu; wyróżnienie i nagroda dla jednego z najwyżej ocenionego oddziału w Polsce w 2010 r.),
• Przeszkoliłam i wdrożyłam do pracy kilkunastu nowych doradców klienta detalicznego i biznesowego (nagroda Instant Recognition w 2010 r.),
• Odpowiadałam za bezbłędność i poprawność proceduralną przeprowadzanych operacji i transakcji, a także zgodny z procedurami Banku obrót gotówki,
• Realizowałam obsługę posprzedażową (reklamacje, zajęcia komornicze, archiwizacja dokumentacji oddziałowej) współpracując z poszczególnymi jednostkami Banku.
• Obsługiwałam klientów indywidualnych, biznesowych, goldowych i korporacyjnych w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,
Młodszy Doradca Klienta Detalicznego
• Doradzałam klientom indywidulanym i biznesowym w wyborze produktów takich jak: konta, lokaty, kredyty, a także produkty inwestycyjno- ubezpieczeniowe,
• Rozpatrywałam reklamacje złożone przez klientów, zgodnie z procedurami i procesami bankowymi,
• Budowałam trwałe relacje z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz VIP.
• Rozpatrywałam reklamacje złożone przez klientów, zgodnie z procedurami i procesami bankowymi,
• Budowałam trwałe relacje z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz VIP.
Doradca ds. sprzedaży produktów bankowych.
• Sprzedawałam produkty bankowe dla klienta indywidualnego z segmentu Gold na terenie całego kraju, uzyskując I miejsce w Polsce w wolumenie wypłaconego kredytu w maju2005.
Specjalista ds. windykacji
• Realizowałam proces windykacji poprzez codzienny kontakt z wierzycielami i dłużnikami drogą telefoniczną, mailową, listową a także poprzez bezpośredni kontakt (m.in. windykacja B2B na zlecenie Coca-Coli, Polkomtela oraz sieci Plus).
Szkolenia i kursy
• Cykl szkoleń wewnętrznych z technik sprzedaży w ING Banku Śląskim , w Citi Handlowym,
oraz w Deutsche Banku,
• Szkolenie Antynapadowe organizowane dla banku Citi Handlowy,
• Kursy z rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii organizowane przez ING Bank Śląski oraz Citi Handlowy.
oraz w Deutsche Banku,
• Szkolenie Antynapadowe organizowane dla banku Citi Handlowy,
• Kursy z rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych i dokumentów potwierdzających tożsamość klienta oraz podstawy grafologii organizowane przez ING Bank Śląski oraz Citi Handlowy.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
• Psychologia,
• Turystyka,
• Piłka nożna .
• Turystyka,
• Piłka nożna .